eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa specjalistycznego wyposażenia technologii kuchni - zabudowa i urządzenia - wraz z ich montażem w realizowanym obiekcie przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 3, ul. Skrajna 1



Ogłoszenie z dnia 2024-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa specjalistycznego wyposażenia technologii kuchni – zabudowa i urządzenia - wraz z ich montażem w realizowanym obiekcie przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 3, ul. Skrajna 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83a06a84-f7df-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa specjalistycznego wyposażenia technologii kuchni – zabudowa i urządzenia - wraz z ich montażem w realizowanym obiekcie przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 3, ul. Skrajna 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83a06a84-f7df-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022371/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 SPECJALISTYCZNE WYPOSAŻENIE TECHNOLOGII KUCHNI- ZABUDOWA +URZĄDZENIA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283689

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.37.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń kuchennych i wyposażenia kuchni oraz zaplecza w realizowanym przez Gminę Miasto Rzeszów obiekcie przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 przy ul. Skrajnej 3 w Rzeszowie. Zamówienie obejmuje elementy wyszczególnione w Opisie Przedmiotu Zamówienia wraz z transportem, wniesieniem, montażem, ustawieniem, instalacją, podłączeniem i uruchomieniem.

Wielkość/Zakres
1) Meble ze stali nierdzewnej oraz armatura – stoły, szafki, zlewozmywaki, komory gospodarcze, baterie zlewozmywakowe.
2) Urządzenia kuchenne ( zmywarki gastronomiczne, piece konwekcyjno-parowe, patelnia
przechylna, naświetlacz UV, stanowiska z wannami chłodniczymi, okapy wentylacyjne, kotły przechylne, płyty grillowe, patelnie przechylne, kuchnie gazowe, kotły warzelne, obieraczki do ziemniaków, lodówki, szafy chłodnicze, profesjonalny sprzęt kuchenny „drobny”).
3) Kompletna komora mroźnicza.
4) Kompletna komora chłodnicza.
5) Inne elementy – wózki transportowe, regały magazynowe, nadstawki, prowadnica tac, zabudowa dekoracyjna, lustra, pojemniki na odpady, pojemniki na ręczniki papierowe, dozowniki do mydła i inne.
W ilościach i o parametrach szczegółowo określonych w OPZ.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawierający poniższe dokumenty:
1)Projekt technologiczny:
- Branża elektryczna, poziom -1,
- Branża elektryczna, poziom +1,
- Branża sanitarna, poziom -1,
- Branża sanitarna, poziom +1,
- Technologia kuchni, poziom -1,
- Technologia kuchni, poziom +1
oraz zał. nr 1 do OPZ.
2) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.
stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39151200-7 - Stoły robocze

39151300-8 - Meble modułowe

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 592839,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1108292,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 592839,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342947479

7.3.3) Ulica: Zawiszy Czarnego 24

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 592839,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 60 dni od daty podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.