eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa urządzeń, wyposażenia oraz samochodu w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K



Ogłoszenie z dnia 2024-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń, wyposażenia oraz samochodu w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000192755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żołnierska 15

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-558

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +4889 300 02 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsb.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsbolsztyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.olsztyn.eu/#/offer/81639770-07a3-4430-a70f-5039f45e4a1b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń, wyposażenia oraz samochodu w ramach projektów pn. Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc4064bb-1151-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102281/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektów "Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości" oraz "ZSB szkołą przyszłości – Nauczyciel 4K"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Absolwent ZSB Olsztyn pracownikiem przyszłości (nr Projektu FEWM.06.04-IZ.00-0001/23) oraz ZSB szkołą przyszłości - Nauczyciel 4K (nr Projektu FEWM.06.04-IZ.00-0040/23)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323905

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSB.261.1.2.2024.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 794569,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) część 1 – urządzenia geodezyjne - przedmiot części 1 obejmuje dostawę następujących urządzeń:
a) tachimetr z akcesoriami - 4 zestawy,
b) urządzenie GNSS - 1 zestaw,
c) tyczka pomiarowa - 1 szt.
d) minipryzmat z tyczką i akcesoriami - 1 szt.
e) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 38552000-9 - Mierniki elektroniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy

38295000-9 - Sprzęt topograficzny

4.5.5.) Wartość części: 298202,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) część 2 – samochód osobowy - przedmiot zamówienia części 2 obejmuje dostawę pojazdu do przewozu uczniów w teren prac geodezyjnych:
a) przedmiotem jest dostawa samochodu osobowego 9-cio miejscowego - 1 szt.;
b) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 2;

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.5.5.) Wartość części: 178487,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) część 3 – elektronarzędzia - przedmiot zamówienia części 3 obejmuje dostawę:
a) wiertarko-wkrętarka udarowa akumulatorowa - 10 szt.,
b) szlifierka kątowa akumulatorowa - 8 szt.,
c) piła szablasta akumulatorowa - 4 szt.,
d) wyrzynarka akumulatorowa - 6 szt.,
e) gilotyna do cięcia paneli laminowanych - 6 szt.,
f) otwornice diamentowe 6-68mm M14 (8 elem.) - 6 kpl,
g) zestaw złożony z szlifierki przegubowej i odkurzacza - 2 zest.,
h) wkrętarka do płyt g/k z magazynkiem na taśmę - 14 szt.
i) gwoździarka akumulatorowa - 6 szt.
j) laser liniowy 3 szt.,
k) dalmierz laserowy 100m - 3 szt.,
l) pomost roboczy - 10 szt.
m) mieszarka - 10 szt.
n) piła ukośnica stół roboczy - 6 zest.;
o) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 3,

4.5.3.) Główny kod CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44510000-8 - Narzędzia

43414000-8 - Szlifierki

38552000-9 - Mierniki elektroniczne

43812000-8 - Piły

42996400-8 - Mieszadła

4.5.5.) Wartość części: 150258,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) część 4 - dron wraz z oprogramowaniem - przedmiot zamówienia części 4 obejmuje dostawę:
a) dron - 1 szt.;
b) oprogramowanie 3DSurvey licencja wieczysta dla użytkowników edukacyjnych na 20 stanowisk,
c) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 4,

4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego

48421000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami

4.5.5.) Wartość części: 36500,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) część 5 – skaner 3D- przedmiotem zamówienia części 5 jest dostawa:
a) skanera 3D wraz z akcesoriami oraz szkoleniem z jego obsługi - 2 szt.,
b) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 5,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 71100,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6) część 6 – stoły laboratoryjne - przedmiotem zamówienia części 6 jest dostawa :
a) stoły laboratoryjne - 4 szt.,
b) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 6,

4.5.3.) Główny kod CPV: 39181000-4 - Stoły laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 18595,50 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7) część 7 – sprzęt multimedialny- przedmiotem zamówienia części 7 jest dostawa:
a) aparat fotograficzny z akcesoriami - 1 szt.,
b) monitor interaktywny - 1 szt.,
c) czytniki specjalistyczne z rysikami z etui - 6 szt.,
d) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 7,
e) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe, 30213200-7 - Komputer tablet, 38651000-3 - Aparaty fotograficzne,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

4.5.5.) Wartość części: 34426,50 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8) część 8 - oprogramowanie geodezyjne - przedmiot zamówienia części 8 obejmuje w szczególności:
a) przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania geodezyjnego w wersji edukacyjnej,
b) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 8,
c) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego, 48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego, 48326000-9 Pakiety oprogramowania do odwzorowywania;

4.5.3.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego

48326000-9 - Pakiety oprogramowania do odwzorowywania

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33246,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43568,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36417,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122

7.3.3) Ulica: Gorzeszów 19

7.3.4) Miejscowość: Gorzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36417,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.