Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00325830/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
- 2022/BZP 00345645/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA WZORCOWANIA LUB SPRAWDZENIA WYPOSAŻENIA
POMIAROWO-BADAWCZEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017196300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczęśliwicka 34
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@udt.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.udt.gov.pl/przetragi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Bezpieczeństwo funkcjonowania urządzeń technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA WZORCOWANIA LUB SPRAWDZENIA WYPOSAŻENIAPOMIAROWO-BADAWCZEGO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77481719-21df-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00306219/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Usługa wzorcowania wyposażenia pomiarowo-badawczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325830/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-DL-55/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 67071 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 1: wzorcowanie radiometrów2. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ - Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy - odpowiednio do części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 10659,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 2: wzorcowanie mierników natężenia pola magnetycznego2. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ -
Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy - odpowiednio do części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 9958,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 3: wzorcowanie urządzeń poziomu dźwięku2. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ -
Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy - odpowiednio do części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 3740 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 4: wzorcowanie siłomierzy2. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ -
Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy - odpowiednio do części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 3432 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 5: wzorcowanie miernika UV-A2. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ -
Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy - odpowiednio do części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 4894,92 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 6: wzorcowanie i adiustacja przepływomierzy2. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ -
Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy - odpowiednio do części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 24387,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 7: wzorcowanie analizatora spalin2. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ -
Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy - odpowiednio do części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8260,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8260,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8260,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centralny Instytut Ochrony Pracy-Państwowy Instytut Badawczy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-000-82-70
7.3.3) Ulica: Czerniakowska 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-701
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8260,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4182 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4182 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4182 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Svantek Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270105272
7.3.3) Ulica: Strzygłowska 81
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-872
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRALNY INSTYTUT OCHRONY PRACY - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
jakie przetargi wygrała firma
CENTRALNY INSTYTUT OCHRONY PRACY - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4182,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie została złożona żadna oferta
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie została złożona żadna oferta
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27269,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27269,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27269,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA, Oddział Laboratorium pomiarowo-badawacze
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250008028
7.3.3) Ulica: M. Kasprzaka 25B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-224
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27269,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11547,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11547,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11547,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektronika i Automatyka Plus Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822874384
7.3.3) Ulica: os. Piastowskie 20
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-148
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11547,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.