eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnojno"Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2023/2024 do Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gnojnie"



Og³oszenie z dnia 2023-10-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
”Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2023/2024 do Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gnojnie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Gnojnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640716

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Gnojno 148

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gnojno

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-114

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 353-20-13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolagnojno@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://spgnojno.szkolnastrona.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

”Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2023/2024 do Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gnojnie”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d1bddc3e-643c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00433938

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00429907/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 ”Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2023/2024 do Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gnojnie”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1bddc3e-643c-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj. Platformy - Zamówienia , która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
▪ ▪ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Gnojnie, Gnojno 148, 28-114 Gnojno tel. + 48 413532013 mail szkolagnojno@wp.pl
▪ inspektorem ochrony danych osobowych w Szkole Podstawowej w Gnojnie jest Pan £ukasz Chodór mail: lukasz.chodor.iodo@gmail.com*
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*** ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
*Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPG.I.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: ”Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2023/2024 do Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gnojnie”
Oferowany olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania okre¶lone rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki z dnia 1 grudnia 2016r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U. z 2016r. poz.2008) i posiadaæ minimalne parametry:
- warto¶æ opa³owa nie mniejsza ni¿ 42,6 MJ/kg
- zawarto¶æ siarki max. 0,10 %
- zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg
- zawarto¶æ wody max. 200 mg/kg
- pozosta³o¶æ po spopieleniu max. 0,010 % (m/m)
- przewidywana ca³kowita ilo¶æ oleju objêtego postêpowaniem wynosi 60.000 litrów Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ za³adunek oleju opa³owego na terminal producenta /importera, transport i jego roz³adunek w miejscu przeznaczenia
Dla celu obliczenia ceny ofertowej oleju opa³owego lekkiego nale¿y przyj±æ cenê producenta z dnia 10 pa¼dziernika 2023r.
Wielko¶æ dostaw ww. opa³u mo¿e ulec zmniejszeniu w zale¿no¶ci od panuj±cych warunków atmosferycznych. W przypadku zmniejszenia ww. ilo¶ci wykonawca nie nabywa prawa do jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego.
2. Warunki dostawy Oleju Opa³owego: Jednorazowo Zamawiaj±cy bêdzie zamawia³ do 7.000 litrów oleju opa³owego lekkiego. Szko³a Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Gnojnie posiada piêæ zbiorników na olej opa³owy po 2.000 litrów ka¿dy.
Roz³adunek z cysterny do zbiorników odbywaæ siê bêdzie za pomoc± pompy przy autocysternie. Dostarczona ilo¶æ oleju opa³owego mierzona bêdzie i fakturowana w temperaturze referencyjnej 15 0 C zgodnie z dowodem wydania z bazy paliw. Wykonawca wybrany w wyniku niniejszego postêpowania przekazywaæ bêdzie Zamawiaj±cemu do ka¿dej partii dostarczanego oleju opalowego orzeczenie laboratoryjne badania próbki dostarczonego oleju (¶wiadectwo jako¶ci-atest) z którego wynikaæ bêdzie, ¿e dostarczony produkt spe³nia wymagania rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 3.11.2014 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji warunków w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³ów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1547). Dostawy realizowane bêd± w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 7:00 do 15:00.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowy

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atnosci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy niepodlegaj±cy wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1- 6 oraz którzy spe³niaj± warunki o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp i którzy wyka¿± ich spe³nianie na poziomie wymaganym przez Zamawiaj±cego zgodnie z opisem zamieszczonym w ust. 3.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1 SWZ

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
- aktualn± koncesjê, zezwolenie lub licencjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi
Warunek ten w odniesieniu do wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ ³±cznie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1SWZ

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1 SWZ

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do swz

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) aktualn± koncesjê, zezwolenie lub licencjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Formularz ofertowy, pe³nomocnictwo Je¿eli oferta wraz z o¶wiadczeniami sk³adana jest przez pe³nomocnika nale¿y do oferty za³±czyæ pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce pe³nomocnika do tej czynno¶ci, Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenie podmiotu o udostêpnieniu zasobów wskazuj±ce na okoliczno¶ci opisane w rozdziale V SWZ oraz o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale V swz, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni wykonawcy, Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê;
2) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy;
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3 Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, w przypadku, gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian implikowana jest zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa dotycz±cych:
a) ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), czy podatku akcyzowego – wówczas w zale¿no¶ci od faktu, czy stawka zosta³a podwy¿szona czy zmniejszona, wynagrodzenie Wykonawcy mo¿e zostaæ zmienione (zwiêkszone lub obni¿one); w szczególno¶ci zwiêkszenie wynagrodzenia bêdzie mo¿liwe w przypadku wykazania przez Wykonawcê, i¿ zmiana ta wp³ywa na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê (wraz z okre¶leniem konkretnego zakresu tego wp³ywu); przedmiotowe wykazanie (udowodnienie) wp³ywu zmian prawnych musi odnosiæ siê do z³o¿onej przez Wykonawcê oferty i zawieraæ szczegó³owe uzasadnienie postulowanej wysoko¶ci wynagrodzenia oraz przedstawiaæ faktyczny i rzeczywisty wp³yw na koszty wykonania zamówienia (wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy) zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), czy podatku akcyzowego;
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê – wówczas w przypadku wykazania przez Wykonawcê, i¿ zmiana ta wp³ywa na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê (wraz z okre¶leniem konkretnego zakresu tego wp³ywu) wynagrodzenie Wykonawcy mo¿e zostaæ zmienione; przedmiotowe wykazanie (udowodnienie) wp³ywu zmian prawnych musi odnosiæ siê do z³o¿onej przez Wykonawcê oferty i zawieraæ szczegó³owe uzasadnienie postulowanej wysoko¶ci wynagrodzenia oraz przedstawiaæ faktyczny i rzeczywisty wp³yw na koszty wykonania zamówienia (wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej;
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, czy te¿ wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne – wówczas w przypadku wykazania przez Wykonawcê, i¿ zmiana ta wp³ywa na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê (wraz z okre¶leniem konkretnego zakresu tego wp³ywu) wynagrodzenie Wykonawcy mo¿e zostaæ zmienione; przedmiotowe wykazanie (udowodnienie) wp³ywu zmian prawnych musi odnosiæ siê do z³o¿onej przez Wykonawcê oferty i zawieraæ szczegó³owe uzasadnienie postulowanej wysoko¶ci wynagrodzenia oraz przedstawiaæ faktyczny i rzeczywisty wp³yw na koszty wykonania zamówienia (wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, czy te¿ wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (PPK) – wówczas w przypadku wykazania przez Wykonawcê, i¿ zmiana ta wp³ywa na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê (wraz z okre¶leniem konkretnego zakresu tego wp³ywu) wynagrodzenie Wykonawcy mo¿e zostaæ zmienione; przedmiotowe wykazanie (udowodnienie) wp³ywu zmian prawnych musi odnosiæ siê do z³o¿onej przez Wykonawcê oferty i zawieraæ szczegó³owe uzasadnienie postulowanej wysoko¶ci wynagrodzenia oraz przedstawiaæ faktyczny i rzeczywisty wp³yw na koszty wykonania zamówienia (wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do PPK, przy uwzglêdnieniu pkt 2;
2) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia zmian prawnych, o których mowa w pkt 1 lit a-d, bêdzie mog³a nast±piæ, je¿eli zmiany te bêd± powodowa³y udokumentowany wzrost
Wszystkie przes³±nki dotycz±ce zmian umowy zosta³y zawarte w za³±czniku nr 7 do swz wzór umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-17 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.