Og³oszenie z dnia 2023-10-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00440509/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-12
- 2023/BZP 00531803/01 - Wynik z dnia 2023-12-05
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Kompleksowa obs³uga bankowa bud¿etu Gminy Miejskiej W³odawa i jej jednostek organizacyjnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bie¿±cym od dnia 1 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2025roku.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska W³odawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197902
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. J. Pi³sudskiego 41
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 825721444
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@wlodawa.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wlodawa.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa obs³uga bankowa bud¿etu Gminy Miejskiej W³odawa i jej jednostek organizacyjnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bie¿±cym od dnia 1 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2025roku.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-071dff7c-634a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00433963
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00047497/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Kompleksowa obs³uga bankowa bud¿etu Gminy Miejskiej W³odawa i jej jednostek organizacyjnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bie¿±cym od dnia 1 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2025roku.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma zakupowa dostêpna na profilu nabywcy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa. Komunikacja w postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej na w/w Platformie dostêpnej na profilu nabywcy . W zakresie pytañ technicznych zwi±zanych z dzia³aniem systemu zaleca siê kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem (22) 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika platformy zakupowej dostêpna na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" i uznaje go za wi±¿±cy, oraz akceptuje zasady korzystania z platformy zakupowej wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. Posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a z³o¿enie oferty w postêpowaniu jest mo¿liwe bez posiadania konta. Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d) w³±czona obs³uga JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3, g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar, h) maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB, i) pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Platformy zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. Za datê przekazania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich dorêczenia za po¶rednictwem formularza zamieszczonego na stronie profilu nabywcy w zak³adce dedykowanej postêpowaniu - https://platformazakupowa.p /pn/wlodawa. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja, w tym o¶wiadczenia, wnioski i informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby
upowa¿nion±/upowa¿nione. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na platformie.
Wiêcej informacji w rozdziale 11 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu; 2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Kompleksowa obs³uga bankowa bud¿etu Gminy Miejskiej W³odawa i jej jednostek organizacyjnych wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bie¿±cym od dnia 1 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2025roku.” znak sprawy: WA.271.16.2023.AM prowadzonym w trybie
zamówienia publicznego zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych – procedura podstawowa; 3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 71-75 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”; 4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czastrwania umowy; 5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) Wykonawca posiada: •na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; • na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przys³uguje: • w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WA.271.16.2023.AM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 506399,70 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obs³uga bankowa bud¿etu Gminy Miejskiej W³odawa wraz z podleg³ymi jednostkami organizacyjnymi w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2025 r. Opisuj±c przedmiot zamówienia w sposób wyczerpuj±cy i jednolity informujemy, i¿ aktualna umowa na przedmiotow± us³ugê zawarta jest do dn. 31.12.2023 r. Zamawiaj±cy przewiduje wcze¶niejsze podpisanie umowy z Wykonawc±, wy³onionym w niniejszym trybie, z moc± obowi±zywania od 1 stycznia 2024 r. Wybrany w drodze przetargu bank podpisze jedn± umowê g³ówn± z Zamawiaj±cym.
Zamówieniem niniejszym /warunkami zamówienia/ objête s± nastêpuj±ce jednostki organizacyjne Gminy Miejskiej W³odawa:
1) Urz±d Miejski we W³odawie
2) Szko³a Podstawowa nr 2
3) Szko³a Podstawowa nr 3
4) Szko³a Muzyczna I stopnia
5) Przedszkole Miejskie nr 1
6) Przedszkole Miejskie nr 2
7) Miejskie Przedszkole Integracyjne
8) Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej
9) Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji
10) Warsztat Terapii Zajêciowej
oraz gminne osoby prawne – samorz±dowe instytucje kultury (odrêbne umowy)
11) W³odawski Dom Kultury
12) Miejska Biblioteka Publiczna
4.2. Kompleksowa obs³uga obejmuje:
4.2.1. Prowadzenie bie¿±cej obs³ugi bankowej:
1. Otwieranie i prowadzenie rachunku podstawowego w z³otych polskich dla bud¿etu Gminy Miejskiej W³odawa oraz jej jednostek organizacyjnych w formie elektronicznej.
2. Otwieranie i prowadzenie pomocniczych rachunków bud¿etu Gminy
i jednostek organizacyjnych zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki w formie elektronicznej tj. m.in. na potrzeby realizacji projektów wspó³finansowanych ¶rodkami UE, rachunki zak³adowego funduszu ¶wiadczeñ socjalnych, rachunki kaucji i depozytów i innych wynikaj±cych z przepisów prawa. Otwieranie kolejnych rachunków bankowych bêdzie nastêpowa³o w terminie nie d³u¿szym ni¿ do 2 dni roboczych od dnia z³o¿enia przez Zamawiaj±cego wniosku
o otwarcie rachunku bankowego. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do otwierania kolejnych rachunków na zasadach i warunkach wskazanych w ofercie.
3. Realizacja operacji bankowych - prowadzenie rozliczeñ pieniê¿nych w tym:
3.1. bezp³atne (bez prowizji i op³at od osób wp³acaj±cych, w tym od Zamawiaj±cego, jednostek organizacyjnych, osób trzecich) przyjmowanie wp³at bezgotówkowych i gotówkowych w kasie banku na wszystkie rachunki bankowe Zamawiaj±cego w oddziale banku we W³odawie. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ mo¿liwo¶æ identyfikacji ¼róde³ dochodów poprzez okre¶lenie nazwy podmiotu wp³acaj±cego, tytu³u p³atno¶ci, daty dokonania wp³aty. Zakres informacji nie bêdzie wykracza³ poza dostêpny w systemie rozliczeñ miêdzybankowych;
3.2. dokonywanie wyp³at gotówkowych w kasie banku we W³odawie, na podstawie czeku, list wyp³at dostarczonych przez Zamawiaj±cego i jednostki organizacyjne, w tym automatyczne dokonywanie wyp³at masowych, w szczególno¶ci na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej we W³odawie w sposób nastêpuj±cy: us³uga ma umo¿liwiæ z³o¿enie elektronicznego zlecenia jednorazowej wyp³aty w kasie banku, blokuj±c ¶rodki na rachunku dla wskazanej osoby w okre¶lonej kwocie PLN. Us³uga ta ma wskazywaæ w szczególno¶ci: datê wa¿no¶ci blokady ¶rodków na rachunku, kwotê zlecenia w PLN, nazwisko i imiê oraz numer PESEL osoby, na rzecz której wykonana jest blokada ¶rodków, rachunek zleceniodawcy zgodny ze standardem NRB prowadzony w PLN;
3.3. realizacjê wyp³at gotówkowych i bezgotówkowych dokonywanych z rachunku gminy i jednostek organizacyjnych;
3.4. realizacjê przelewów papierowych, w przypadku awarii systemu elektronicznego;
4. Wydruk wyci±gów bankowych w formie papierowej z ka¿dego rachunku bankowego. Wykonawca zobowi±zany jest wydrukowaæ wyci±gi bankowe w formie papierowej za ka¿dy dzieñ wraz z za³±cznikami (tzw. wtórnikami) i dokumentami ¼ród³owymi w nastêpnym dniu roboczym dla ka¿dego rachunku bankowego odrêbnie i dla ka¿dej jednostki organizacyjnej Gminy Miejskiej W³odawa, wed³ug potrzeb. Wyci±gi bankowe w formie papierowej powinny zawieraæ:
4.1. dokumenty stanowi±ce za³±czniki do wyci±gu tzw. wtórniki do ka¿dej operacji odrêbnie z wszystkimi informacjami o dokonanej operacji bankowej;
4.2. wszystkie informacje o p³atno¶ciach, jakie zosta³y umieszczone przez kontrahentów w opisie p³atno¶ci;
4.3. informacje to¿same z danymi umieszczonymi w systemie,
4.4. pe³n± nazwê rachunku;
4.5. walutê rachunku, pe³n± nazwê posiadacza rachunku, informacjê
o przeprowadzonych wp³atach, wyp³atach, numer rachunku beneficjenta, zleceniodawcy i jego pe³n± nazwê, pe³ny tytu³ p³atno¶ci, datê realizacji transakcji, kurs, jaki by³ zastosowany w przypadku operacji zagranicznych, informacje na temat otrzymanego kredytu, za³o¿onych lokat, kwotach i okresach naliczonych odsetek. Informujemy, ¿e prawid³owe zaksiêgowanie dokonanej wp³aty uzale¿nione jest od prawid³owego opisu tytu³u wp³aty i wszystkich jej elementów;
4.6. na ¿±danie Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany bêdzie przekazaæ
w terminie dwóch dni od daty przekazania zlecenia informacjê z dok³adno¶ci± co do godziny i minuty dokonania wp³aty przez kontrahenta;
5. W ramach us³ugi bankowo¶ci internetowej (elektronicznej) Wykonawca zapewni:
5.1. dostêp (obs³ugê) do bankowo¶ci internetowej dla wszystkich rachunków bankowych Gminy Miejskiej W³odawa (Urzêdu oraz jednostek organizacyjnych)
i bie¿±c± aktualizacjê;
5.2. bezp³atne udostêpnienie oprogramowania (je¶li jest konieczne) do prawid³owej pracy systemu bankowo¶ci internetowej) i jej zmiany oraz instalacji wymaganych komponentów w systemie Zamawiaj±cego;
5.3. przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowo¶ci elektronicznej do systemu zaproponowanego przez Wykonawcê. Przeniesienie nale¿y dokonaæ w terminie nie pó¼niej ni¿ 3 dni po rozpoczêciu realizacji umowy;
5.4. zainstalowanie komponentów i bie¿±ca wymiana urz±dzeñ takich jak np. tokeny, karty podpisu elektronicznego, czytniki kart czy inne urz±dzenia i wyposa¿enie komputerowe potrzebne dla bezpiecznej pracy systemu bankowego;
5.5. przeszkolenie pracowników w zakresie obs³ugi systemu, który umo¿liwi bezpieczne wdro¿enie systemu i zapewni jego sprawne funkcjonowanie od pierwszego dnia obowi±zywania umowy. Wykonawca zapewni mo¿liwo¶æ szkoleñ na bie¿±co zarówno przed wdro¿eniem systemu, jak równie¿ w trakcie obowi±zywania umowy;
5.6. uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych objêtych niniejszym postêpowaniem, w tym umo¿liwienie pogl±du i wydruku wyci±gu bankowego, szybki dostêp do aktualnych informacji o stanie ¶rodków na rachunkach i przeprowadzonych transakcjach, pogl±d aktualnego salda na wybranym rachunku. Ka¿dorazowo po dokonaniu operacji na rachunkach bankowych Zamawiaj±cego, system musi zapewniæ dostêp do danych o operacji.
5.7. weryfikacjê danych kontrahenta, na rzecz którego dokonywane s± p³atno¶ci
w systemie bankowo¶ci elektronicznej przez Zamawiaj±cego z numerem jego rachunku bankowego;
5.8. pobieranie wyci±gów za ka¿dy dzieñ w formie pliku elektronicznego oraz pliku elektronicznego do wydruku w formacie PDF. Mo¿liwo¶æ drukowania pojedynczych transakcji uznaniowych i obci±¿eniowych ze wszystkich rachunków bankowych oraz mo¿liwo¶æ zapisu danych w formacie PDF. Import wyci±gów w formie elektronicznej;
5.9. mo¿liwo¶æ importowania i eksportowania przelewów wystawionych w systemie finansowo-ksiêgowym Zamawiaj±cego do systemu bankowo¶ci elektronicznej;
5.10. zabezpieczenie systemu bankowo¶ci internetowej przed podwójnym wczytaniem tego samego pliku z p³atno¶ciami;
5.11. tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych;
5.12. przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych mo¿liwych do wyodrêbnienia kryteriów, przy czym w okresie obowi±zywania umowy wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ mo¿liwo¶æ przeszukiwania on-line zbiorów danych z okresu co najmniej 12 miesiêcy oraz prowadziæ w tym okresie archiwum;
5.13. mo¿liwo¶æ wygenerowania danych dla potrzeb obs³ugi Jednolitego Pliku Kontrolnego, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami;
5.14. dokonywanie przelewów w formacie „split payment” z jednoczesn± weryfikacj± kontrahentów w wykazie podatników VAT tzw. „bia³a lista podatników” oraz mo¿liwo¶ci± generowania raportu z transakcji o statusie weryfikacji.
5.15. prawid³ow± pracê w przypadku korzystania ze wszystkich typów przegl±darek internetowych niezale¿nie od ustawionej rozdzielczo¶ci i wielko¶ci okna w przegl±darce,
5.16. generowanie przelewów „masowych”. Czynno¶ci, o których mowa w niniejszym punkcie polegaj± na dystrybucji du¿ej ilo¶ci danych (np. wynagrodzeñ) w formie przelewów, a nastêpnie skonsolidowanie w formê przelewu masowego i jednorazowe wysy³anie z zachowaniem poufno¶ci danych. Na rachunku powinna zostaæ zaksiêgowana jedna operacja na ³±czn± kwotê przelewów imiennych;
5.17. usuwanie, przegl±danie i modyfikacjê przelewów przed wys³aniem;
5.18. grupowanie przelewów w paczki przy korzystaniu z us³ug aktywnych (np. podpisanie zestawu przelewów przed wysy³k±);
5.19. sk³adanie poleceñ przelewu, w tym poleceñ przelewu zagranicznego,
z wszystkich rachunków;
5.20. alternatywne realizowanie przelewów elektronicznych przygotowanych przez systemy informatyczne w razie awarii sieci komputerowej wykluczaj±cej mo¿liwo¶æ standardowego wykorzystania kana³u elektronicznego wykorzystywanego przez system bankowo¶ci elektronicznej (np. mo¿liwo¶æ przygotowania no¶nika danych i jego fizyczne dostarczenie do dowolnego oddzia³u Banku);
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków cd. opisu przedmiotu zamówienia znajduje siê w rozdziale nr 4 SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66110000-4 - Us³ugi bankowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Us³ugi udzielania kredytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
KRYTERIUM I (cena) - Miesiêczny koszt op³aty rycza³towej za obs³ugê bankow± wszystkich rachunków bankowych (bie¿±cych i pomocniczych) Gminy Miejskiej W³odawa i jej jednostek organizacyjnych.
W miesiêcznej op³acie rycza³towej nale¿y uj±æ wszelkie koszty zwi±zane z czynno¶ciami dotycz±cymi bie¿±cej obs³ugi bankowej oraz wszystkie inne koszty, jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± zamówienia. Miesiêczna op³ata rycza³towa uiszczana
w PLN, obejmuje wykazane w formularzu ofertowym koszty miesiêczne ³±cznie dla wszystkich bior±cych udzia³ w postêpowaniu jednostek organizacyjnych i Gminy Miejskiej W³odawa, okre¶lony w tabeli formularza ofertowego - poz. 13 tabela - s³owo „Ogó³em”.
KRYTERIUM II - Oprocentowanie kredytu w rachunku bie¿±cym bud¿etu miasta (stawka WIBOR1M) plus mar¿a banku.
Oprocentowanie kredytu w rachunku bie¿±cym bud¿etu Gminy Miejskiej W³odawa liczone bêdzie od wysoko¶ci wykorzystanego kredytu na dany dzieñ wed³ug stopy procentowej opartej na stawce WIBOR1M plus sta³a mar¿a podana w ofercie Wykonawcy (podana z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku).
Dla obliczenia kosztu (oceny z³o¿onych ofert) kredytu krótkoterminowego dla jednego roku kalendarzowego (365-dniowego) nale¿y przyj±æ iloczyn wysoko¶ci kredytu (2.000.000, - z³) i ³±cznego oprocentowania stanowi±cego sumê stawki WIBOR1M z dnia 29.09.2023 r. i sta³ej mar¿y podanej w ofercie Wykonawcy (WIBOR1M + sta³a mar¿a banku).
Zamawiaj±cy nie przewiduje dodatkowych op³at i prowizji bankowych, z wyj±tkiem odsetek od rzeczywistego wykorzystania kredytu.
KRYTERIUM III - Oprocentowanie ¶rodków lokat typu OVERNIGHT (stawka WIBID O/N * wspó³czynnik).
Przy oprocentowaniu lokat typu OVERNIGHT porównywalny bêdzie stawka WIBID O/N skorygowana o wspó³czynnik sta³y banku (przez przemno¿enie).
Lokaty overnight stanowiæ bêd± formê depozytów automatycznych, tworzonych na koncie ka¿dego dnia z salda rachunku bie¿±cego bud¿etu i trwaæ bêd± od jednego dnia do kilku dni, w przypadku wystêpowania dni wolnych od pracy (lokat± objêty jest wówczas ca³y okres ¶wi±teczny lub weekendowy).
Dla oceny z³o¿onych ofert nale¿y przyj±æ WIBID O/N z dnia 29.09.2023 r.
KRYTERIUM IV - Oprocentowanie ¶rodków na rachunku bie¿±cym i pomocniczym Gminy Miejskiej W³odawa i jej jednostek organizacyjnych (stawka WIBID O/N * wspó³czynnik).
Przy oprocentowaniu ¶rodków na rachunku bie¿±cym i pomocniczym Gminy Miejskiej W³odawa i jej jednostek organizacyjnych porównywalny bêdzie stawka WIBID O/N skorygowana o wspó³czynnik sta³y banku, (przez przemno¿enie).
Dla oceny z³o¿onych ofert nale¿y przyj±æ WIBID O/N z dnia 29.09.2023 r.
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
Dok³adny opis kryteriów, którymi zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert znajduje siê w rozdziale 17 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 55
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie kredytu w rachunku bie¿±cym bud¿etu Miasta (stawka WIBOR1M) plus mar¿a banku
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie ¶rodków tzw. lokat typu overnight (stawka WIBID O/N skorygowana o wspó³czynnik banku)
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie ¶rodków na rachunku bie¿±cym i pomocniczym Gminy Miejskiej W³odawa i jej jednostek organizacyjnych (stawka WIBIDO/N skorygowana o wspó³czynnik banku)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w art. 112 ust. 2 Ustawy, dotycz±ce:- uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
1) Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci bankowej na terenie Polski, a tak¿e realizacji us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2022 r., poz. 2324 ze zm.), a w przypadku okre¶lonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, posiadaj± inny dokument potwierdzaj±cy rozpoczêcie dzia³alno¶ci przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
W przypadku banków zagranicznych w rozumieniu ustawy Prawo bankowe nale¿y przedstawiæ odpowiedni dokument z kraju siedziby banku, potwierdzaj±cy prawo do prowadzenia dzia³alno¶ci bankowej oraz zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie dzia³alno¶ci na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w formie oddzia³u.
- zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ lub wykonuje co najmniej jedn± us³ugê trwaj±c± nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesiêcy, polegaj±c± na bankowej obs³udze bud¿etu jednej jednostki samorz±du terytorialnego o bud¿ecie co najmniej 30.000.000,00 z³ rocznie.
UWAGA:
W przypadku, gdy warto¶æ wskazanych w warunkach us³ug realizowanych przez Wykonawcê wykazanych na spe³nienie warunku bêdzie okre¶lona w innej walucie ni¿ w z³otych polskich, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia tej warto¶ci na z³ote polskie - na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych okre¶lonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzieñ opublikowania Og³oszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych (BZP).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy poza o¶wiadczeniem o braku podstaw do wykluczenia – za³±cznik nr 2 do SWZ (sk³adanym wraz z ofert±), nie wymaga sk³adania innych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia), tj.:a) odpowiednie zezwolenie w celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u dotycz±cych wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.2. pkt 1) SWZ.
b) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Je¶li Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie, zobowi±zany jest podaæ przyczyny braku mo¿liwo¶ci uzyskania dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotycz±cy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³ (wykonywa³), a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ (wykonywa³) lub uczestniczy (wykonuje). Wykaz us³ug sporz±dzony zgodnie ze wzorem (Za³±cznikiem Nr 6 do SWZ) – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. pkt 1) SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna onawówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach).
2) O¶wiadczenia o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) O¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (je¿eli dotyczy)
4) Zobowi±zanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (je¿eli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy lub podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u wpostêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji. b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 4 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym. c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki
dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa: • w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku • w pkt. 8.3.2 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Waloryzacja z art. 436 pkt 4 ustawy Pzp:1) Wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy bêdzie podlegaæ zmianie – waloryzacji w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) w okresie obowi±zywania Umowy;
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniom zdrowotnemu lub wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 roku o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2023 r. poz. 46),
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
2) Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia obowi±zywaæ bêdzie od dnia wej¶cia w ¿ycie powy¿szych zmian,
3) W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1 lit. a) wy¿ej warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, warto¶æ brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów; zmiana taka nie wymaga aneksu do Umowy, tylko powiadomienia o tym Zamawiaj±cego a Wykonawca uwzglêdnia j± przy najbli¿szym rozliczeniu,
4) W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1 lit. b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
5) W przypadku zmiany, o którym mowa w pkt 1 lit. c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego.
6) W przypadku zmiany, o którym mowa w pkt 1 lit. d) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie z uwzglêdnieniem sumy wzrostu kosztów realizacji zamówienia publicznego wynikaj±cej z wp³at do pracowniczego planu kapita³owego dokonanego przez Wykonawcê.
7) W razie zaistnienia okre¶lonej wy¿ej podstawy do zmiany wynagrodzenia („Zmiana”), Wykonawca powinien przedstawiæ Zamawiaj±cemu w formie pisemnej wniosek o zmianê Umowy, zawieraj±cy w szczególno¶ci:
a) okre¶lenie Zmiany, na któr± Wykonawca siê powo³uje,
b) wykazanie, ¿e zaistnia³a Zmiana bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê,
c) wykazanie, w jaki sposób te zwiêkszone koszty Wykonawcy uzasadniaj± zmianê wysoko¶ci Wynagrodzenia,
d) okre¶lenie postulowanej zmiany Wynagrodzenia wynikaj±cej z zaistnia³ej Zmiany,
- wraz ze szczegó³owym uzasadnieniem oraz dokumentami potwierdzaj±cymi podnoszony wp³yw zmiany na Wynagrodzenie Wykonawcy. Ciê¿ar wykazania wp³ywu Zmiany na koszt wykonania przedmiotu Umowy spoczywa na Wykonawcy.
8) Zmiana umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy obejmowaæ bêdzie wy³±cznie p³atno¶ci, których w dniu zmiany odpowiednio stawki podatku VAT, wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, stawki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, gromadzenia wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, jeszcze nie wykonano
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków cd. zmian umowy w rozdziale 21 SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-17 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa – rozdzia³ 11.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-17 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-15
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Uszczegó³owienie pkt. 4.2.10) og³oszenia: Okres realizacji zamówienia wynosi 24 miesi±ce tj. od dnia 01.01.2024 r. do 31.12.2025 r.INNE PRZETARGI Z W£ODAWY
wiêcej: przetargi w W³odawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obs³uga kredytu bankowego w 2025 roku na sp³atê wcze¶niej zaci±gniêtych zobowi±zañ z tytu³u emisji papierów warto¶ciowych oraz zaci±gniêtych po¿yczek i kredytów
- "Kompleksowa obs³uga bankowa bud¿etu Gminy £opuszno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2029 r."
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, u¿ywanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obs³uga kredytu d³ugoterminowego w wysoko¶ci 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy d³ugoterminowy w wysoko¶ci 24.000.000 PLN.
wiêcej: (3) Us³ugi bankowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.