eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoDostawa energii cieplnej na potrzeby obiektów Urzędu Miejskiego w Wejherowie w okresie od 01.10.2023 r. do 31.12.2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii cieplnej na potrzeby obiektów Urzędu Miejskiego w Wejherowie w okresie od 01.10.2023 r. do 31.12.2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA WEJHEROWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675215

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Jakuba Wejhera 8

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzpifz@um.wejherowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wejherowo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii cieplnej na potrzeby obiektów Urzędu Miejskiego w Wejherowie w okresie od 01.10.2023 r. do 31.12.2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb4c78ba-5145-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038283/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii cieplnej na potrzeby obiektów Urzędu Miejskiego w Wejherowie w okresie od 01.10.2023 r. do 31.12.2024r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393047

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Jedynym Wykonawcą (monopolistą) kompleksowej dostawy ciepła wraz z jego dystrybucją i przesłaniem ciepła do odbiorcy za pomocą sieci ciepłowniczej do budynków administracyjnych Zamawiającego jest Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. Wszystkie urządzenia ciepłownicze (centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody) w administrowanych
budynkach przystosowane są do sieci ciepłowniczej wchodzącej w skład OPEC Sp. z o. o., w związku z powyższym jest to jedyny możliwy, w tym przypadku Wykonawca zamówienia publicznego w zakresie dostawy i przesyłu/dystrybucji ciepła do ww. budynków. Zgodnie z doktryną z przyczynami technicznymi mamy do czynienia, gdy świadczący usługi ma monopol na dostawy tego typu ( np dostawę i dystrybucję energii cieplnej). Na rynku nie istnieją inni Wykonawcy zdolni do zrealizowania niniejszego zamówienia.
UZASADNIENIE PRAWNE:
art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZPiFZ.271.17.2023.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 424347,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii cieplnej na potrzeby obiektów Urzędu Miejskiego w Wejherowie w okresie od 01.10.2023 r. do 31.12.2024 r.

Dostawa energii cieplnej do budynków administracyjnych Urzędu Miejskiego w Wejherowie przy:
- Placu Jakuba Wejhera 8,
- ul. 12 Marca 195.

Parametry dostawy energii cieplnej:
1. Budynek ul. 12 Marca 195
a) planowane zużycie energii cieplnej: 1 105,00 GJ
b) moc zamówiona – 0,100 MW

2. Budynek Plac Jakuba Wejhera 8
a) planowane zużycie energii cieplnej: 960,00 GJ
b) moc zamówiona CO – 0,075 MW
c) moc zamówiona CO – 0,002 MW

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419984,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 419984,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 419984,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OKRĘGOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860104291

7.3.3) Ulica: Opata Hackiego 14

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-213

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 419984,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.