Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00294309/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00303915/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.000.000,00 zł, przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Piechowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821612
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kryształowa 49
1.5.2.) Miejscowość: Piechowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-573
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 48 900
1.5.8.) Numer faksu: 75 76 12 274
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piechowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piechowice.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7901641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.000.000,00 zł, przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f40f3cd-1bf0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057895/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.000.000,00 zł, przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294309
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100), przeznaczonego do sfinansowania planowanego deficytu budżetu.
2. Kwota kredytu: 2.000.000,00 zł.
3. Waluta kredytu – PLN.
4. Okres kredytowania od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu do dnia 31.12.2033 r.
5. Oprocentowanie jest jedynym kosztem kredytu.
6. Kredyt uruchomiony będzie w jednej transzy na rachunek bankowy numer: 66 1020 2137 0000 9702 0147 6076 na wniosek Zamawiającego złożony na dwa dni robocze przed uruchomieniem transzy. Wniosek, o którym mowa w zdaniu poprzednim zostanie złożony przez Zamawiającego nie później niż do dnia 31.12.2023 r.
7. Wykorzystanie kredytu nastąpi od daty uruchomienia transzy kredytu do dnia 31.12.2033 r. w wysokości 2.000.000,00 zł.
8. Oprocentowanie kredytu liczone będzie według stopy bazowej WIBOR depozytów złotowych 3-miesięcznych na krajowym rynku międzybankowym notowanej ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie okresu odsetkowego, do którego Bank doliczy stałą marżę. Marża banku przedstawiona w ofercie nie będzie podwyższona w okresie trwania umowy kredytowej.
9. Spłata rat kapitałowych nastąpi w 40 ratach kwartalnych, każda po 50.000,00 zł, płatnych w ostatnim dniu roboczym kończącym dany kwartał, poczynając od pierwszego kwartału 2024 r. do czwartego kwartału 2033 r. Przy czym pierwsza rata kredytu – kapitałowa – płatna będzie w dniu 29.03.2024 r., a ostatnia w dniu 30.12.2033 r.
10. Odsetki od wykorzystanego kredytu są naliczane w okresach kwartalnych, zwanych dalej okresem odsetkowym, poczynając od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego i płatne w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału, z zastrzeżeniem, że pierwszym okresem odsetkowym będzie okres od dnia udzielenia kredytu do dnia 31.12.2023 r., a następny od 01.01.2024 r. do 31.03.2024 r. Jeżeli spłata ostatniej raty kredytu przypada przed końcem okresu odsetkowego, odsetki są płatne w dniu spłaty kredytu. Odsetki liczone będą od realnego zadłużenia.
11. Z zastrzeżeniem pkt 10, odsetki płatne będą w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału. Bank powiadomi pisemnie Zamawiającego o wysokości odsetek nie później niż 7 dni przed terminem spłaty odsetek. Zawiadomienie zawierać będzie informację o wysokości odsetek oraz wysokości stopy procentowej, według której dokonano naliczenia odsetek. W przypadku spłaty ostatniej raty kredytu, Bank powiadomi pisemnie Zamawiającego o wysokości odsetek nie później niż do dnia 20.12.2033 r.
12. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wymaganej spłaty raty kredytu/odsetek najpóźniej w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty raty kredytu/odsetek.
13. Oprocentowanie jest jedynym kosztem kredytu udzielonego przez Bank. Bank nie ma prawa do naliczania i pobierania jakichkolwiek opłat i prowizji od obsługi kredytu, w tym m. in.:
1) jednorazowej prowizji bankowej z tytułu udzielenia kredytu ani z tytułu administrowania kredytem,
2) od niewykorzystanego przez Zamawiającego w części lub całości kredytu,
3) jakichkolwiek opłat z tytułu uruchomienia transzy kredytu,
4) jakiejkolwiek opłaty za sporządzanie aneksów, harmonogramów spłaty kredytu lub innych czynności związanych z obsługą kredytu.
14. Zamawiający ma prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub w części bez ponoszenia za to dodatkowych kosztów, w tym pozostałych do zapłaty odsetek i dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu.
15. Zamawiający ma prawo do zmiany wysokości i terminu spłaty kredytu w szczególnie uzasadnionych przypadkach.
16. Zabezpieczeniem udzielonego kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową kontrasygnowany przez Skarbnika Miasta Piechowice.
17. Zamawiający nie będzie otwierał odrębnego rachunku u Wykonawcy zamówienia w celu obsługi udzielonego kredytu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 788647,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 863929,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 788647,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Kątach Wrocławskich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9130004136
7.3.4) Miejscowość: Kąty Wrocławskie
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W KĄTACH WROCŁAWSKICH
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W KĄTACH WROCŁAWSKICH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 788647,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2033-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PIECHOWICE
więcej: przetargi PIECHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu gminy Boniewo na lata 2025-2027
- Obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie deficytu budżetu Gminy Piszczac oraz na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek długoterminowych
- UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 900.000,00 PLN
- Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2024 roku
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- "OBSŁUGA BANKOWA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE"
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.