Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00306544/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
- 2024/BZP 00319684/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-10
- 2024/BZP 00325775/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-15
- 2024/BZP 00331524/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Simony Kossak w Dobrzyniówce" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57a6cab9-0600-11ef-bfd2-32fa350b5bfc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Simony Kossak w Dobrzyniówce" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57a6cab9-0600-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434024
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074941/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dobrzyniówce w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306544
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3969917,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - realizowane będzie na działce o nr geod. 236, w Dobrzyniówce gmina Zabłudów pod adresem Dobrzyniówka 40, budynek Szkoły Podstawowej im. Simony Kossak- Etap I:
1) opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z harmonogramem prac zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym, Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2023 poz. 682) z poźn zm. Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. 2024.54) z późn. zm. Ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo Wodne (Dz.U. 2023.1478) z późn. zm. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r., w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2022.0.1225) z późn. zmianami i innymi niewymienionymi, a wskazanymi w PFU oraz wynikającymi z obowiązujących przepisów; harmonogram winien być podzielony na etapy.
2) Wykonawca obowiązany jest opracować wielobranżową dokumentację projektową składającą się z planów, rysunków, przedmiarów lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonania, przedmiaru robót oraz projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami.
3) Wykonawca obowiązany jest przedstawić do akceptacji w ciągu 14 dni od podpisania umowy z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy określający daty wykonania poszczególnych etapów prac.
4) Wykonawca zobowiązany jest wykonać koncepcję projektową i przedstawić ją w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy z Zamawiającym.
5) W razie uwag wskazanych przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić je w dokumentacji projektowej i harmonogramie prac i ponownie przedstawić Zamawiającemu oczekując na pisemne zatwierdzenie. Termin na uwzględnienie przez Wykonawcę uwag wniesionych przez Zamawiającego zostanie ustalony w porozumieniu z Wykonawcą.
6) Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej.
7) Wymagane opracowanie wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, zostaną wykonane i przekazane Zamawiającemu w następującej ilości i formie:
koncepcja projektowa: 2 szt. w wersji papierowej + format PDF
zbiorcze zestawienie kosztów – tabelaryczne w formie elektronicznej (dokument excel) zestawienie przewidywanych kosztów realizacji całej inwestycji,
koncepcja projektowa będzie zawierała rysunki koncepcyjne przedstawiające wygląd wszystkich elewacji budynku wraz z rzutami wszystkich kondygnacji, a w szczególności poddasza nad „nową częścią” budynku, koncepcja projektowa będzie podlegać pisemnemu zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
8) Po stronie Wykonawcy leży obowiązek, uzyskania wszystkich wymaganych prawem pozwoleń, zgłoszeń, zezwoleń, odstępstw i innych wymaganych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
9) Dokumentację projektową należy sporządzić z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania dla wszystkich użytkowników.
10) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją przez Wykonawcę od momentu uzyskania pozwolenia na budowę, przez cały okres realizacji inwestycji do momentu podpisania protokołu końcowego z zakończenia robót budowlanych.
11) Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wykonanej dokumentacji projektowej.
12) Wymieniony zakres projektowanych robót budowlanych nie jest „katalogiem zamkniętym” i w zależności od przyjętych przez Wykonawcę rozwiązań projektowych może ulec zmianom.
13) Pisemne zatwierdzenie dokumentacji projektowej wraz z harmonogramem prac rozpoczyna etap drugi tj. realizację robót budowlanych.
- Etap II:
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i termomodernizacji budynku szkoły, wraz z wymianą instalacji w oparciu o dokumentację projektową polegających w szczególności na:
1) rozbiórce starych podłóg;
2) wymianie stolarki okiennej i drzwiowej na spełniającą warunki techniczne;
3) budowie nowych/ przebudowę istniejących schodów prowadzących na poddasze użytkowe nad „nową częścią”, tak aby spełniały warunki techniczne
4) wyburzeniu niektórych, kolidujących kominów wentylacyjnych, udrożnienie istniejących, ewentualna budowa nowych, jeśli zajdzie taka potrzeba;
5) rozbiórce wiatrołapu nowej części, z pozostawieniem wyjścia na zewnątrz;
6) montażu okien dachowych na poddaszu użytkowym nowej części;
7) zmianie poszycia dachowego
8) dociepleniu elewacji i ponowne oszalowanie szalówką drewnianą, przy maksymalnym wykorzystaniu szalówki istniejącej;
9) dociepleniu podłóg i poddaszy;
10) wykonaniu pochylni dla osób z niepełnosprawnościami;
11) wykończeniu przestrzeni strychowej w „starej części” budynki płytą OSB;
12) nadbudowie poddasza „nowej części” szkoły w celu wykorzystania go na sale zajęciowe;
13) adaptacji murowanej kotłowni na część gospodarczą: miejsce pompy ciepła, magazynek, pomieszczenie konserwatora;
14) wymianie instalacji elektrycznej, montażu paneli fotowoltaicznych, rozdzielnic, gniazd wtykowych i inne;
15) demontażu istniejącej kotłowni i zmianie źródła ciepła na pompę ciepła, ewentualna rozbudowa systemu ogrzewania, przy maksymalnym wykorzystaniu istniejącego systemu;
16) remoncie pomieszczeń wynikający z przeprowadzonych prac w zakresie wymiany stolarki okiennej, instalacji elektrycznej lub centralnego ogrzewania;
17) uporządkowaniu terenu robót, utylizacji odpadów;
18) inne nie wymienione, a ujęte w PFU i wynikające z obwiązujących przepisów i warunków technicznych oraz sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.
19) przygotowanie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich pozwoleń na użytkowanie
4. Przedmiot zamówienia dla Zadania 2 obejmuje:
1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót wykonywanych w ramach: Przebudowy i termomodernizacji budynku szkoły podstawowej im. Somony Kossak w Dobrzyniówce wraz z zagospodarowaniem terenu wokół szkoły w imieniu i na rzecz Zamawiającego.
2) W ramach zadania nadzór obejmuje inspektora nadzoru inwestorskiego robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 682 z późn.zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 17 do SWZ – program funkcjonalno - użytkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 3883266,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dla Zadania 2 obejmuje:1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót wykonywanych w ramach: Przebudowy i termomodernizacji budynku szkoły podstawowej im. Somony Kossak w Dobrzyniówce wraz z zagospodarowaniem terenu wokół szkoły w imieniu i na rzecz Zamawiającego.
2) W ramach zadania nadzór obejmuje inspektora nadzoru inwestorskiego robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 682 z późn.zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 17 do SWZ – program funkcjonalno - użytkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 86650,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3289000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3289000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3289000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Antoni Rutkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9660353117, REGON: 052219488
7.3.3) Ulica: Sobolewska 4a
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-560
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3289000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98154,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WarMbud Mariusz Warszycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5441188998
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 58/20
7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 17-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.