eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ba³tówModernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Ba³tów



Og³oszenie z dnia 2024-07-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Ba³tów

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ba³tów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009946

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ba³tów 32

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ba³tów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-423

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminabaltow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminabaltow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Ba³tów

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4f882da1-30a2-4137-a039-b257c98310ce

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00434047

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00003319/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Ba³tów.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4f882da1-30a2-4137-a039-b257c98310ce

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
UWAGA:
PYTANIA WYKONAWCÓW ORAZ UDOSTÊPNIANIE ODPOWIEDZI ODBYWA SIÊ TYLKO I WY£¡CZNIE PRZY U¯YCIU PLATFORMY. PYTANIA WYKONAWCÓW KIEROWANE NA ADRESY E-MAIL BÊD¡ POZOSTAWAÆ BEZ ROZPATRZENIA.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy w Ba³towie, 27-423 Ba³tów 32, nr tel. 41264 10 08, e-mail: gmina@gminabaltow.pl,  którego reprezentantem jest Wójt Gminy Ba³tów.
• inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem e-mail: iod@gminabltow.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.);
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z ¶rodków UE;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Ba³tów
Poprawa efektywno¶ci polega na wykonaniu modernizacji o¶wietlenia ulicznego i zak³ada:
1.Demonta¿ istniej±cych opraw: 210 szt.
3.Monta¿ 210 szt. opraw LED wraz z systemem sterowania zgodnie z PFU
3.Przeprowadzenie wymaganych prób i badañ:
3.1.wykonanie skuteczno¶ci ochrony przeciw pora¿eniowej
3.2.wykonanie pomiarów uziemienia i izolacji przewodów i kabli
3.3.wykonaie pomiarów luminancji o¶wietlenia /lub natê¿enia dla wskazanych przez Zamawiaj±cego trzech odcinków modernizowanego o¶wietlenia
3.4.wykonanie pomiarów mocy zainstalowanej oraz cos ϕ dla wszystkich zmodernizowanych obwodów – miernikiem cêgowym
3.5.uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów zwi±zanych z oddaniem do u¿ytkowania wybudowanych obiektów Zamawiaj±cemu.
Do zadañ Wykonawcy bêdzie nale¿a³a realizacja nastêpuj±cych prac:
- Zamawiaj±cy wymaga dokonanie wizji lokalnej przed przyst±pieniem do przygotowania oferty ,w celu sprawdzenia warunków zwi±zanych z wykonaniem oferty .Koszty zwi±zane z przeprowadzeniem wizji ponosi Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu. Przeprowadzenie wizji lokalnej przed z³o¿eniem oferty jest obowi±zkowe ima byæ potwierdzone przez Zamawiaj±cego.
wykonanie inwentaryzacji modernizowanego o¶wietlenia
pozyskanie wszelkich zgód i zezwoleñ, je¶li bêdzie taka potrzeba
zg³oszenie zamiaru prowadzenia robót Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego – dotyczy prac wykonywanych na podstawie zg³oszenia oraz decyzji o pozwoleniu na budowê wg art. Ustawy Prawo Budowlane je¶li bêdzie taka potrzeba;
prowadzenie wymaganej przepisami prawa dokumentacji budowy zgodnie z wymogami Zamawiaj±cego
-wykonanie czasowej organizacji ruchu wraz z jej wprowadzeniem
-wykonanie pomiarów i przeprowadzenie rozruchu urz±dzeñ, szkoleñ personelu Gminy, szkolenia dla trzech pracowników
- zastosowaæ kompensacjê mocy bierna pojemno¶ciow± je¶li bêdzie taka potrzeba;
- przekazanie Zamawiaj±cemu dokumentacji powykonawczej która powinna zawieraæ opis przeprowadzonej modernizacji wraz z okre¶leniem zmniejszenia mocy zainstalowanej o co najmniej 50% ,schematy lub mapy z rozmieszczeniem opraw , moc opraw, zestawienie tabelaryczne demonta¿u i monta¿u ,okre¶leniem ich mocy typu, w rozbiciu na poszczególne obwody. Dokumentacja powykonawcza ma byæ dostarczona w wersji papierowej w ilo¶ci 3 egz
- wykonawca jest zobowi±zany do odtworzenia nawierzchni dróg zniszczonych w czasie wykonywania robót do stanu nie gorszego ni¿ pierwotny zapewnienia przejezdno¶ci dróg podczas wykonywania robót.
- przestrzeganie warunków BHP prowadzenia robót
- zakoñczenie prac i przekazanie Zamawiaj±cemu

Szczegó³owe wymagania dotycz±ce przedmiotu zamówienia znajduj± siê w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym oraz Warunkach Technicznych PGE stanowi±cym za³±cznik 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

51112200-2 - Us³ugi instalowania sprzêtu sterowania energi± elektryczn±

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿ony Okres Gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium skuteczno¶ci ¶wietlnej Lm/W

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) w zakresie wykonanych dostaw (do¶wiadczenie)

wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostaw zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy:

Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w tym okresie wykona³:

a) co najmniej jedn± dostawê polegaj±c± na modernizacji systemu o¶wietlenia ulicznego lub której zakresem by³a dostawa, modernizacja lub przebudowa lub budowa systemu o¶wietlenia ulicznego lub drogowego , obejmuj±ca min. 150 punktów o¶wietleniowych o warto¶ci min. 300 000,00 z³ brutto (wymagane min. 150 punktów o¶wietleniowych w ramach jednej umowy ma odnosiæ siê do jednej wykonanej dostawy, modernizacji, przebudowy, budowy w ramach Gminy, miejscowo¶ci, terenu ze sob± powi±zanego np.; osiedla. Zamawiaj±cy nie uzna za spe³niony warunek w zakresie wymaganej ilo¶ci punktów o¶wietleniowych je¿eli Wykonawca osi±gn±³ go w ramach sumowania ilo¶ci opraw zamontowanych na terenach ze sob± nie powi±zanych np.: ró¿nych gminach lub w oparciu o odrêbne umowy)

Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy dostawy te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.

Je¿eli dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków bêd± okre¶la³y warto¶æ w walucie obcej to Zamawiaj±cy przeliczy t± warto¶æ na PLN wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ, do którego okre¶lona warto¶æ siê odnosi.


2) Dysponowania osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego

wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje n/w osobami:

• a) Kierownik robót, który posiada uprawnienia (lub równowa¿ne wystawione na podstawie obowi±zuj±cych przepisów) do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ oraz posiada do¶wiadczenie w okresie ostatnich 3 lat w kierowaniu wykonaniem modernizacji (przy robotach budowlanych kierownik robót), o¶wietlenia ulicznego lub drogowego polegaj±cej na zrealizowaniu od pocz±tku do koñca jednej dostawy z instalacj± lub roboty budowlanej w zakresie której by³a wykonana modernizacja, budowa, przebudowa systemu o¶wietlenia ulicznego lub drogowego, w ramach zainstalowano min. 150 punktów o¶wietleniowych , (w wykazie nale¿y wskazaæ nazwê Zamawiaj±cego datê zakoñczenia modernizacji, nazwê zadania modernizowanego oraz ilo¶æ punktów o¶wietleniowych zainstalowanych).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp


a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 6 do SWZ).

Wykonawca, który podlega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp bêdzie zobowi±zany do z³o¿enia w/w dokumentu równie¿ w odniesieniu do tych podmiotów, jak równie¿ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.

3) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp


a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

Wykonawca, który podlega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp bêdzie zobowi±zany do z³o¿enia w/w dokumentu równie¿ w odniesieniu do tych podmiotów, jak równie¿ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.

4) O¶wiadczenia wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. - Za³±cznik nr 10

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu – w zakresie z³o¿onej/z³o¿onych czê¶ci:

a) wykazu dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (za³±cznik nr 4 do SWZ) oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w zakresie kierowania robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, liczby lat do¶wiadczenia a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 5 do SWZ);

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1.Certyfikat ENEC,ENEC+,ZD4i lub równowa¿ne wg opisu PFU
2. Karty katalogowe oferowanych opraw przez Wykonawcê opraw o¶wietleniowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zamawiaj±cy wymaga odbycia wizji lokalnej wszystkich lokalizacji objêtych realizacj± zamówienia przez Wykonawców z udzia³em Zamawiaj±cego w godzinach pracy Zamawiaj±cego po uzgodnieniu wizyty z pracownikiem Zamawiaj±cego Panem/ Pani± Katarzyna Wolak tel. 506 266 243 adres e-mail/: wolak.katarzyna@gminabaltow.pl Wykonawca po odbyciu wizji lokalnej otrzyma potwierdzenie/protokó³, którego kopiê elektroniczn± winien za³±czyæ do oferty (wzór stanowi Za³±cznik nr 12 do SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci 8 000,00 z³

1. Wadium mo¿e byæ wniesione w formach przewidzianych art. 97 ust. 7 Pzp, tj.
1.1. pieni±dzu;
1.2. gwarancjach bankowych;
1.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
1.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
2. Wadium w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego, nr rachunku: 07 8507 0004 2001 0012 2890 0010 z dopiskiem: Wadium – Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Ba³tów + nr referencyjny postêpowania

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy na poczet wykonania przedmiotu umowy zaliczkê w wysoko¶ci 5 %* kwoty ca³kowitego wynagrodzenia brutto, o której mowa w § 3 ust. 1, tj. zaliczkê w wysoko¶ci ...............................z³ (s³ownie: ……………………00/100) - co stanowi wysoko¶æ udzia³u w³asnego Zamawiaj±cego w warto¶ci przedmiotu umowy dofinansowanego z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych,
* wyliczone warto¶ci procentowe ustalono w oparciu o warto¶ci szacunkowe przedmiotu umowy powiêkszone o warto¶æ podatku VAT. W³a¶ciwe kwoty odnosz±ce siê do wielko¶ci procentowych wynagrodzenia zostan± dostosowane do warto¶ci z³o¿onej oferty Wykonawcy. W przypadku oferty wy¿szej lub ni¿szej kwotowo od warto¶ci szacunkowej powiêkszonej o warto¶æ podatku VAT, wielko¶ci procentowe i kwotowe ulegn± zmianie dostosowuj±c je do ¼ród³a finansowania. Wielko¶ci procentowe przyjêto z promesy wstêpnej przyporz±dkowuj±cej j± do terminu realizacji zadania. W³a¶ciwe poziomy procentowe zostan± wyliczone w oparciu o wniosek Wykonawcy i zatwierdzon± promesê inwestycyjn± po wyborze oferty najkorzystniejszej.

Szczegó³y znajduj± siê w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegó³y znajduj± siê w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-09 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-07

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.