Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00407090/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych:
CZĘŚĆ 1 w Antoniowie i CZĘŚĆ 2 w Kopańcu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Kamienica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kamienicka 11
1.5.2.) Miejscowość: Stara Kamienica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-512
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 75 14 337
1.5.8.) Numer faksu: +48 75 75 14 337
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@starakamienica.pl.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starakamienica.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych:CZĘŚĆ 1 w Antoniowie i CZĘŚĆ 2 w Kopańcu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4f18b93-d660-4b4d-aba1-36b0246e374d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434055
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070615/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Antoniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407090
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.ZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1035221,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych – działki nr 417/1,nr 392/2, nr 391 w miejscowości Antoniów.
Realizacja zamówienia przewiduje przebudowę istniejącej nawierzchni drogi wewnętrznej w oparciu o wskazane poniżej parametry techniczne:
• klasa techniczna: droga wewnętrzna
• szerokość jezdni: 3,00 m
• nawierzchnia jezdni, warstwa ścieralna z mieszanki bitumicznej AC11S,
• szerokość poboczy utwardzonych: szerokość zmienna od 0,10 do 0,50 m
• nawierzchnia poboczy z mieszanki niezwiązanej C90/3 (uziarnienie 0/31,5)
• łączna długość odcinka przewidzianego do przebudowy: 900 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 770312,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych na działkach nr 553 i nr 562 obr. 0004 w Kopańcu.Realizacja zamówienia przewiduje przebudowę istniejącej nawierzchni drogi wewnętrznej w oparciu o wskazane poniżej parametry techniczne:
•klasa techniczna: droga wewnętrzna,
•szerokość jezdni: 3,00 m ,
•nawierzchnia jezdni, warstwa ścieralna z mieszanki bitumicznej AC11S,
•szerokość poboczy utwardzonych: szerokość zmienna od 0,10 do 0,50 m,
•nawierzchnia poboczy z mieszanki niezwiązanej C90/3 (uziarnienie 0/31,5),
•łączna długość odcinka przewidzianego do przebudowy: 210 m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia w tym
w załączniku do opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 264909,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 26.07.2024 r. do godziny 09:00 wpłynęło 6 ofert na realizację Części 1 zamówienia i 6 ofert
na realizację Części 2 zamówienia. Zarówno dla Części 1 zamówienia jak i dla Części 2 zamówienia Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba
że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z dnia 26.07.2024 r., Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę :
- dla Części 1- 620 000,00 zł,
- dla Części 2- 140 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu, zarówno dla Części 1 jak i dla Części 2, cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego; Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 26.07.2024 r. do godziny 09:00 wpłynęło 6 ofert na realizację Części 1 zamówienia i 6 ofert
na realizację Części 2 zamówienia. Zarówno dla Części 1 zamówienia jak i dla Części 2 zamówienia Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba
że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z dnia 26.07.2024 r., Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę :
- dla Części 1- 620 000,00 zł,
- dla Części 2- 140 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu, zarówno dla Części 1 jak i dla Części 2, cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego; Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI STARA KAMIENICA
więcej: przetargi STARA KAMIENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.