eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara KamienicaPrzebudowa dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych: CZĘŚĆ 1 w Antoniowie i CZĘŚĆ 2 w Kopańcu.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych:
CZĘŚĆ 1 w Antoniowie i CZĘŚĆ 2 w Kopańcu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Kamienica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kamienicka 11

1.5.2.) Miejscowość: Stara Kamienica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-512

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 75 14 337

1.5.8.) Numer faksu: +48 75 75 14 337

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@starakamienica.pl.

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starakamienica.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych:
CZĘŚĆ 1 w Antoniowie i CZĘŚĆ 2 w Kopańcu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4f18b93-d660-4b4d-aba1-36b0246e374d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070615/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Antoniów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407090

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.ZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1035221,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych – działki nr 417/1,
nr 392/2, nr 391 w miejscowości Antoniów.

Realizacja zamówienia przewiduje przebudowę istniejącej nawierzchni drogi wewnętrznej w oparciu o wskazane poniżej parametry techniczne:

• klasa techniczna: droga wewnętrzna
• szerokość jezdni: 3,00 m
• nawierzchnia jezdni, warstwa ścieralna z mieszanki bitumicznej AC11S,
• szerokość poboczy utwardzonych: szerokość zmienna od 0,10 do 0,50 m
• nawierzchnia poboczy z mieszanki niezwiązanej C90/3 (uziarnienie 0/31,5)
• łączna długość odcinka przewidzianego do przebudowy: 900 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 770312,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych na działkach nr 553 i nr 562 obr. 0004 w Kopańcu.

Realizacja zamówienia przewiduje przebudowę istniejącej nawierzchni drogi wewnętrznej w oparciu o wskazane poniżej parametry techniczne:
•klasa techniczna: droga wewnętrzna,
•szerokość jezdni: 3,00 m ,
•nawierzchnia jezdni, warstwa ścieralna z mieszanki bitumicznej AC11S,
•szerokość poboczy utwardzonych: szerokość zmienna od 0,10 do 0,50 m,
•nawierzchnia poboczy z mieszanki niezwiązanej C90/3 (uziarnienie 0/31,5),
•łączna długość odcinka przewidzianego do przebudowy: 210 m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia w tym
w załączniku do opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 264909,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 26.07.2024 r. do godziny 09:00 wpłynęło 6 ofert na realizację Części 1 zamówienia i 6 ofert
na realizację Części 2 zamówienia. Zarówno dla Części 1 zamówienia jak i dla Części 2 zamówienia Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba
że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z dnia 26.07.2024 r., Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę :
- dla Części 1- 620 000,00 zł,
- dla Części 2- 140 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu, zarówno dla Części 1 jak i dla Części 2, cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego; Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 26.07.2024 r. do godziny 09:00 wpłynęło 6 ofert na realizację Części 1 zamówienia i 6 ofert
na realizację Części 2 zamówienia. Zarówno dla Części 1 zamówienia jak i dla Części 2 zamówienia Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba
że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z dnia 26.07.2024 r., Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę :
- dla Części 1- 620 000,00 zł,
- dla Części 2- 140 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu, zarówno dla Części 1 jak i dla Części 2, cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego; Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.