eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OdrzywółOdbieranie i zagospodarowywanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Odrzywół



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbieranie i zagospodarowywanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Odrzywół

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Odrzywół

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223853

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 53

1.5.2.) Miejscowość: Odrzywół

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-425

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odrzywol.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.odrzywol.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbieranie i zagospodarowywanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Odrzywół

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3ee4efb-60e3-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001175/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór i zagospodarowywanie odpadów komunalnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzp.odrzywol.eu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu
prowadzona jest zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz.
2452).2.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 3. Dokumentacja postępowania
jest i w trakcie postępowania będzie upubliczniana na stronie internetowej (zwanej dalej: portalem) pod
adresem: https://pzp.odrzywol.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem bezpłatnej Platformy Zamówień
Publicznych ZETOPZP dostępnej pod adresem https://pzp.odrzywol.eu
11.2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za
pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.odrzywol.eu . Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi założyć konto
na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.odrzywol.eu gdzie zostanie powiadomiony
o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta.
11.3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie
rejestrując się lub logując w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień Publicznych
ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej https://pzp.odrzywol.eu oraz uznaje go za wiążący.
a) Ogólne zasady korzystania z Platformy : zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania
Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://pzp.odrzywol.eu
b) Wykonawca aby przystąpić do postępowania musi założyć konto na Platformie
https://pzp.odrzywol.eu gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia
bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres
e-mail, otrzymuje link aktywacyjny a następnie ustanawia hasło;
c) proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, po zarejestrowaniu należy podać dane
firmy, którą osoba zakładająca konto reprezentuje;
d) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i powiadomień mailowych.
e) instrukcja Użytkowania – korzystania z Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP znajduje się na
Portalu, w zakładce „Pomoc”.
Pozostałe wymagania zawarte są w rozdziale XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Odrzywół, ul. Warszawska 53,26-
425 Odrzywół.
b) Zamawiający powołał inspektora ochrony danych o których mowa w art.37-39 RODO. Dane
kontaktowe: Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Odrzywole Pani Ilona Głogowska Kowalczyk, e-mail: kancelaria.odo@gmail.com
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3, a także podmiot pełniący obowiązki
inspektora nadzoru nad tą inwestycją na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez
okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z
dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania
materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do o graniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IT-2710.28.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Odrzywół w roku 2023. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6
do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie
z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na
podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli
Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert
wybierze ofertę z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:
1) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, i ile wynika
to z odrębnych przepisów.
Wykonawca winien wykazać, że:
a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości, o których mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września
1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie;
b) posiada zezwolenie na transport odpadów komunalnych wydane na podstawie art. 233
ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach lub jest wpisany do rejestru, o którym mowa w art.
49 ust. 1 tej ustawy;
c) posiada zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14
grudnia 2012r. o odpadach lub oświadczenie o zawarciu umowy z podmiotami posiadającymi
odpowiednie instalacje i zezwolenia na przetwarzanie odpadów;
d) posiada wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego
przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska;
e) posiada wpis do Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Opadami
(BDO).
2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca winien się znajdować w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
na kwotę co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych zero groszy). Wykonawca
musi przedstawić odpowiedni dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia w zakresie
prowadzonej działalności wraz z dowodem uiszczenia opłaty.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na
podstawie złożonych dokumentów.
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów potwierdzających spełnianie warunków
udziału w postępowaniu zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs
przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji
ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu Narodowy Bank
Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni
kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia, w którym zostanie on
opublikowany. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych
finansowych.
3) Zdolności technicznej lub zawodowej.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wskaże, że w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym
okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 usługę polegającą na odbieraniu i
zagospodarowaniu lub przekazywaniu do zagospodarowania odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości o łącznej masie co najmniej 400 Mg.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na
podstawie złożonych dokumentów.
6.2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w
szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne
przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia.
6.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
a) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywa się dwuetapowo:
Etap I - ocena wstępna, której poddawani są wszyscy Wykonawcy odbędzie się na podstawie
informacji zawartych w Oświadczeniu Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 2 i 3 do SWZ.
Etap II - ostateczne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie
dokonane na podstawie dokumentów to potwierdzających. Ocenie na tym etapie podlegać
będzie wyłącznie Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza spośród
tych, które nie zostaną odrzucone po analizie Oświadczeń stanowiących załącznik Nr 2 i 3 do
SWZ.
b) Jeżeli wykonawca nie złożył Oświadczenia lub innych dokumentów niezbędnych do
przeprowadzenia postępowania lub złożone Oświadczenie lub dokumenty są niekompletne,
zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do
ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich
złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie
postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych
na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
- spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
3) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy
gwarancyjnej tego ubezpieczenia wraz z dowodem uiszczenia opłaty;
4) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są
wykonywane należycie, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub
są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane lub są wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie
powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w
postępowaniu – wg załącznika nr 4 do SWZ;
5) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości, o których mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu
czystości i porządku w gminie;
6) zezwolenie na transport odpadów komunalnych wydane na podstawie art. 233 ustawy z dnia 14
grudnia 2012r. o odpadach lub jest wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 tej ustawy;
7) zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia
2012r. o odpadach lub oświadczenie o zawarciu umowy z podmiotami posiadającymi odpowiednie
instalacje i zezwolenia na przetwarzanie odpadów;
8) wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez
Głównego Inspektora Ochrony Środowiska;
9) wpis do Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Opadami (BDO).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
- brak podstaw wykluczenia:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie
ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,
jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument
miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub
administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
c) Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed ich złożeniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 7.000,00 zł
(słownie: siedem tysięcy złotych i 00/100).
Pozostałe warunki dotyczące wadium znajdują się w pkt XII SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

8.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
8.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane.
8.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
8.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają aneksu w formie pisemnej, pod rygorem
nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza – jeżeli uzna za uzasadnione – możliwość zmiany ustaleń zawartej
umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy o których mowa w art. 455 ustawy Prawo
zamówień publicznych, w następujących przypadkach:
1) zmiany w określeniu Stron Umowy, o ile zasadność tej zmiany wynika z przepisów prawa na
skutek np.: połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia
dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki
udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia;
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa wpływającej na zasady odbierania i
zagospodarowania odpadów;
3) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia związanej z tym
zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których
Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przegotowania postępowania, a które powodują, że
wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowałoby dla
Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia
i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych;
4) wprowadzenia zmian w stosunku do Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia w
zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji
konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia;
5) zmiany stawki podatku VAT;
6) zmiany minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie przepisów ustawy o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
7) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy jeśli
zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
3. W związku z wskazanymi w ust. 2 okolicznościami dopuszczalne jest zmniejszenie
lub zwiększenie wynagrodzenia, przy czym zwiększenie wynagrodzenia dopuszczalne
jest o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost kosztów świadczenia usługi.
4. Zmiany wynagrodzenia w okolicznościach, o których mowa w ust. 2, mogą być dokonane
wyłącznie w wyniku negocjacji Stron.
5. Zmiany wynagrodzenia w okolicznościach, o których mowa w ust. 2 mogą być wszczęte
również przez Zamawiającego, jeżeli wyżej określone zmiany będą skutkowały zmniejszeniem
kosztów (wynagrodzenia) Wykonawcy.
6. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie sposobu spełnienia przez Wykonawcę świadczenia
odbierania i zagospodarowania odpadów w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie
obowiązującego wpływającego na sposób świadczenia przedmiotu umowy.
7. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego
powiadamiania Zamawiającego o:
1) zmianie siedziby lub nazwy firmy;
2) zmianie osób reprezentujących;
3) ogłoszeniu upadłości;
4) ogłoszeniu likwidacji;
5) zawieszeniu działalności;
6) wszczęciu postępowania układowego, bądź upadłościowego, w którym uczestniczy
Wykonawca.
8. Każda zmiana niniejszej umowy może nastąpić jedynie za zgodą Stron, w formie pisemnego
aneksu, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.odrzywol.eu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-18 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.