Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00359138/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont nawierzchni płyty rynku głównego w Jaworznie poprzez wymianę istniejącej kostki marmurowej w pasach nawierzchni rynku na kostkę granitową barwy żółtej”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Administracyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240268900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mzdim.jaworzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.jaworzno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7c3b66f-26fe-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie infrastrukturą drogową
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont nawierzchni płyty rynku głównego w Jaworznie poprzez wymianę istniejącej kostki marmurowej w pasach nawierzchni rynku na kostkę granitową barwy żółtej”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7c3b66f-26fe-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046304/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 „Remont nawierzchni płyty rynku głównego w Jaworznie poprzez wymianę istniejącej kostki marmurowej w pasach nawierzchni na kostkęgranitową barwy żółtej”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359138
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZDiM.SA.222-18/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z realizacją zadania pn. „Remont nawierzchni płyty rynku głównego w Jaworznie poprzez wymianę istniejącej kostki marmurowej w pasach nawierzchni rynku na kostkę granitową barwy żółtej” w zakresie:
1) rozdzielenia istniejących, rodzajów nawierzchni płyty rynku, poprzez obustronne cięcie piłą mechaniczną nawierzchni w fugach w czternastu pasach,
2) robót rozbiórkowych, nawierzchni rynku, w czternastu pasach składających się z trzech rzędów kostki marmurowej, z odwiezieniem uzyskanego materiału rozbiórkowego: gruzu na wysypisko Wykonawcy wraz z utylizacją oraz użytecznej kostki marmurowej na zaplecze MZDiM w Jaworznie przy ul. Krakowskiej 9,
3) skucia i rozebrania podsypki cementowo-piaskowej, spod rozebranych istniejących czternastu pasów kostki marmurowej i fug, z odwiezieniem gruzu na wysypisko Wykonawcy wraz z utylizacją,
4) ułożenia kostki (w trzech rzędach naprzemiennie w każdym z czternastu pasów), granitowej drobnoziarnistej o odcieniu żółtym, gatunku I o wymiarach 20x20 cm i grubości 8 cm, prostopadłościennej dużej, o ciętej powierzchni wszystkich boków z górną powierzchnią groszkowaną/młotkowaną, na zaprawie cementowo-piaskowej (M7 o grubości 3 cm) ze spoinowaniem elastyczną spoiną fugową z trasem do 15 mm i głębokości 40÷50 mm z zachowaniem ciągłości dylatacji rozszerzania przy głębokości dylatacji 40÷50 mm z wypełnieniem drobnym kruszywem granitowym,
5) pielęgnacja ułożonej nawierzchni, w okresie twardnienia podsypki oraz fugi w spoinach,
6) uporządkowania terenu po wykonanych robotach remontowych i pielęgnacyjnych wraz z zamieceniem i odwozem nieczystości na wysypisko wykonawcy.
2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót, a także określony jest ustaleniami zawartymi w części opisowej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Materiały wynikające z technologii robót dostarczy Wykonawca. Zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia materiały i wyroby (wyłącznie gatunku I) muszą posiadać aktualne świadectwa i aprobaty techniczne dopuszczenia do stosowania w budownictwie drogowym. Podstawowe określenia dotyczące zespołu zabiegów technicznych oraz merytoryczny zakres robót wskazany w przedmiarach robót zostały określone zgodnie z obowiązującymi, odpowiednimi Polskimi Normami oraz z definicjami podanymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych i Ogólnych Specyfikacjach Technicznych.
3. Zakres prac składających się na przedmiot zamówienia wskazany zostanie w terenie przez inspektora nadzoru inwestorskiego upoważnionemu przedstawicielowi Wykonawcy.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie: Przedmiaru robót wraz z szkicami sytuacyjnymi i zdjęciami (Załącznik nr 1 do SWZ - oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 2 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429792,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429792,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429792,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kamieniarski „PROFKAM” Józef Gastoł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760051360
7.3.3) Ulica: Krakowska 209
7.3.4) Miejscowość: Krzeszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-065
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JÓZEF GASTOŁ ZAKŁAD KAMIENIARSKI PROFKAM
jakie przetargi wygrała firma
JÓZEF GASTOŁ ZAKŁAD KAMIENIARSKI PROFKAM
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 429792,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2025r., cz.1
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania.
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworznie w roku 2025.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od stycznia 2025 r. do czerwca 2025 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej, do budynków mieszkalnych i obiektów użytkowych (...).
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.