Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00375121/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż modułowego zaplecza kontenerowego na potrzeby tymczasowego funkcjonowania (podczas modernizacji) Międzygminnego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Wysocku Wielkim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż modułowego zaplecza kontenerowego na potrzeby tymczasowego funkcjonowania (podczas modernizacji) Międzygminnego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Wysocku Wielkim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdf05563-4314-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375121/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.60.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż modułowego zaplecza kontenerowego na potrzeby tymczasowego funkcjonowania (podczas modernizacji) Międzygminnego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Wysocku Wielkim.
2. Zamówienie obejmuje posadowienie zaplecza kontenerowego składającego się z trzech modułów o powierzchni zabudowy 29,4 m² każdy. W skład zaplecza wchodzą trzy moduły kontenerowe na potrzeby ambulatorium dla bezdomnych zwierząt przebywających w Międzygminnym Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Wysocku Wielkim. Teren posiada dostęp do mediów: zaplecze ma zostać podłączone do wodociągu, instalacji kanalizacji sanitarnej oraz energii elektrycznej. Zadanie obejmuje też montaż zbiornika bezodpływowego i instalacji kanalizacji sanitarnej i wodociągowej.
3. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5,
2) projekt zagospodarowanie terenu – załącznik nr 6,
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 7,
4) przedmiar robót – załącznik nr 8.
UWAGA: przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, projektu zagospodarowania terenu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – stanowiących załączniki do SWZ.
4. POZOSTAŁE WYMAGANIA I INFORMACJE.
4.1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
4.2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 2 lat, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
4.3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 2 lat, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
4.4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Biorąc pod uwagę faktyczny zakres zadania, dzielenie zamówienia jest nieuzasadnione i powodowałoby komplikacje na etapie wykonawczym, a w niektórych przypadkach uniemożliwiałoby wykonanie przedmiotowego zadania. Zakres zamówienia obejmuje czynności, które wzajemnie się uzupełniają i warunkują. Tym samym nie jest możliwy podział zamówienia na osobne etapy tak aby nie powodować komplikacji. Przedmiot zamówienia może być wykonany w całości przez MŚP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251535,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251535,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Budowlana Błoch Mateusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222424287
7.3.4) Miejscowość: Strzyżew
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MATEUSZ BŁOCH FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA
jakie przetargi wygrała firma
MATEUSZ BŁOCH FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251535,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Nadawanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowanie analogowych materiałów zasobu i ich wprowadzenie do bazy danych oraz georeferencja z podziałem na zadania
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Skanowanie analogowych dowodów zmian danych ewidencyjnych oraz dokumentów stanowiących podstawy wpisów w operacie ewidencyjnym z podziałem na zadania
- Dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Budowa ulicy Cichej w Budzisławiu Kościelnym
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.