eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SobótkaZorganizowany, codzienny dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowany, codzienny dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym
2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sobótka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sobótka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sobotka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowany, codzienny dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym
2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42dbf26b-2e1b-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009448/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zorganizowany codzienny dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w Sobótce,Świdnicy, Wierzbicach i we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373287

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGKiP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 370185,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1.

Poranny dowóz dla dzieci do szkoły/przedszkola:
- dowóz 4 dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy,
ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3, 58-100 Świdnica;

Popołudniowy odwóz ze szkoły/przedszkola do miejsca zamieszkania:
- odwóz 4 dzieci z Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy, 58-100 Świdnica,
ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3.

Liczba przewożonych dzieci – 4.
Przewidywana liczba dni zajęć w trakcie trwania umowy wyniesie 187.

DOWÓZ PORANNY – 4 osoby
L.p. Godz. Przystanek Odległość (km) rosnąco
1 7:00 Księginice Małe, ul. Piastowska 9 1 0 km
3 7:10 Sobótka, ul. Stacyjna 3 1 6 km
4 7:15 Sobótka, Oś. Górnicze 12 1 1 km
5 7:20 Sobótka, Oś. Browarniane 2A 1 4 km
6 7:40 Świdnica, ul. Rotm. Pileckiego 3 – wysiada 4 dzieci 20 km
RAZEM 31 km
Przewidywana liczba kilometrów do końca roku szkolnego 187 dni x 31 km = 5797 km

ODWÓZ PO ZAJĘCIACH – 4 osoby
L.p. Godz. Przystanek Odległość (km) rosnąco
1 14:00 Świdnica ul. Rotm. Pileckiego 3 – wsiada 4 dzieci 0 km
2 14:30 Sobótka, Oś. Browarniane 2A 1 20 km
3 14:35 Sobótka Oś. Górnicze 12 1 4 km
4 14:40 Sobótka, ul. Stacyjna 3 1 1 km
5 14:50 Księginice Małe, ul. Piastowska 9 1 6 km
RAZEM 31 km
Przewidywana liczba kilometrów 187 dni x 31 km = 5797 km

Łącznie dla zadania pierwszego : 5797 km + 5797km = 11 594 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 96800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2

DOWÓZ DO SZKOŁY – 7 dzieci:
a) 1 dziecko do Zespołu Szkół Specjalnych im. św. ks. Zygmunta Gorazdowskiego w Wierzbicach: Wierzbice, ul. Lipowa 44, 55-040 Kobierzyce;
b) 6 dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kątach Wrocławskich, ul. Drzymały 13, 55 – 080 Kąty Wrocławskie;

DOWÓZ PORANNY – 7 osób
L.p. Godzina Przystanek Liczba dzieci Odległość (km)
1 6:30 Sobótka ul. Zmorskiego 19 1 0
2 6:40 Sobótka ul. Dworcowa 11 1 3,7
3 6:45 Sobótka ul. św. Jakuba 32/12 1 1,2
4 6:50 Sobótka ul. Mickiewicza 23 A 1 0,55
5 6:55 Sobótka ul. Ciasna 27 1 0,65
6 7:10 Rogów ul. Wrocławska 43 1 3,9
7 7:20 Olbrachtowice ul. Wronia 7 1 6,8
8 7:30 Wierzbice 1 dziecko wysiada 5
9 7:50 Kąty Wrocławskie 6 dzieci wysiada 14
RAZEM 35,80 km
Przewidywana liczba kilometrów 187 dni x 35,80 km= 6694,60 km

ODWÓZ ZE SZKOŁY – 9 dzieci:
a) 1 dziecko z Zespołu Szkół Specjalnych im. św. ks. Zygmunta Gorazdowskiego w Wierzbicach: Wierzbice, ul. Lipowa 44, 55-040 Kobierzyce;
b) 6 dzieci ze Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kątach Wrocławskich,
ul. Drzymały 13, 55 – 080 Kąty Wrocławskie;
c) 2 dzieci z Niepublicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Rękowie: Ręków, ul. Nasławicka 21, 55-050 Sobótka

ODWÓZ PO ZAJĘCIACH – 9 osób
L.p. Godzina Przystanek Liczba dzieci Odległość (km)
1 14:10 Kąty Wrocławskie - szkoła 6 dzieci wsiada 0
2 14:30 Wierzbice - szkoła 1 dziecko wsiada 14
3 14.40 Ręków - szkoła 1 dziecko wysiada, 2 dzieci wsiada 6,5
4 14:50 Rogów ul. Wrocławska 43 1 7,4
5 15:00 Sobótka ul. św. Jakuba 32/12 1 4,1
6 15:10 Sobótka ul. Mickiewicza 23A 1 0,55
7 Sobótka ul. Sienkiewicza 34 1 0,60
8 15:15 Sobótka, ul. Ciasna 27 1 1,1
9 15:25 Sulistrowice, ul. Jagiellońska 32 1 6,8
10 15:35 Sobótka ul. Dworcowa 11 1 7,3
11 15:40 Sobótka ul. Zmorskiego 19 1 3,7
RAZEM 52,05 km
Przewidywana liczba kilometrów 187 dni x 52,05 km= 9733,35 km

Łącznie dla zadania drugiego : 6694,60 km + 9733,35 km = 16 427,95 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3

DOWÓZ DO SZKOŁY
a) 1 dziecko do Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 12, ul. Dworska 8, 54-144 Wrocław
b) 1 dziecko do Szkoły Podstawowej nr 116 w Zespole Szkół nr 21, ul. Ignuta 28, 54-152 Wrocław

DOWÓZ PORANNY – 2 osoby

L.p. Godzina Przystanek
Liczba dzieci Odległość (km)
1 6:45 Sobótka Al. św. Anny 17 1 0
2 6:55 Rogów ul. Szkolna 11 1 3,8
3 7:40 Wrocław ul. Dworska 8 1 wysiada 33
4 7:50 Wrocław ul. Ignuta 28 1 wysiada 1,7
RAZEM 38,5 km
Przewidywana liczba kilometrów 187 dni x 38,5 km= 7199,5 km

ODWÓZ PO ZAJĘCIACH – 2 osoby

L.p. Godzina Przystanek
Liczba dzieci Odległość (km)
1 14:15 Wrocław ul. Ignuta 28 1 wsiada 0
2 14:25 Wrocław ul. Dworska 8 1 wsiada 1,7
3 15:10 Rogów ul. Szkolna 11 1 33
4 15:20 Sobótka Al. św. Anny 17 1 3,8
RAZEM 38,5 km
Przewidywana liczba kilometrów 187 dni x 38,5 km= 7199,5 km

Łącznie dla zadania trzeciego : 7199,5 km + 7199,7 km = 14 399 km

Odległości pomiędzy poszczególnymi odcinkami trasy obliczono za pomocą Google Maps.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 143000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98419,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127469,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98419,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Justyna Poniatowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842263974

7.3.3) Ulica: Zebrzydów 7f

7.3.4) Miejscowość: Zebrzydów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-124

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98419,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 ust. 3 oraz art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia pn. „Zorganizowany, codzienny dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025”
Uzasadnienie:
Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W dniu 03.07.2024 r. Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
160 000,00 zł brutto. Ceny nw. ofert znacznie przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dokonano otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125991,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205272,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125991,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A.K. Group Agnieszka Szmigiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821948715

7.3.3) Ulica: Słowiańska 24C

7.3.4) Miejscowość: Łagiewniki

7.3.5) Kod pocztowy: 58-210

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125991,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.