Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00339952/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00356331/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulic w Czersku i Rytlu - etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523954810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulic w Czersku i Rytlu - etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efc8294c-1bfe-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045215/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Budowa ulic w Czersku i Rytlu - etap I (RFRD)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339952
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Budowa nawierzchni drogowych w ciągu ul. Leśnej w Czersku.I. Informacja o przedmiocie i zakresie inwestycji.
Odcinek 1
Branża drogowa
Uwaga. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż jest do wykonania.
Roboty branży drogowej należy wykonać w zakresie:
1) Odcinek ul. Leśnej o długości ok. 251 m zgodny z zakresem pokazanym na rys. PZT Leśna - odcinek 1 - zakres drogowy.
2) Obręb skrzyżowania ul. Leśnej z ul. Bukową do km 0+263 zgodny z zakresem pokazanym na rys. PZT Leśna - odcinek 1 - zakres drogowy.
3) Obręb skrzyżowania ul. Leśnej z ul. Modrzewiową, 9 m ul. Modrzewiowej od krawędzi
z ul. Leśną.
4) Obręb skrzyżowania ul. Leśnej z ul. Wierzbową, 9 m ul. Wierzbowej od krawędzi ul. Leśnej wraz z krawężnikami i chodnikami o szer. 2 m.
5) Nawierzchnia jezdni i zjazdów kostka brukowa betonowa starobruk gr. 8 cm kolor grafitowy, nawierzchnia chodników kostka brukowa betonowa starobruk gr. 6 cm kolor żółty.
Uwaga. Należy dokonać analizy podłączenia ul. Leśnej do ul. Polnej, a następnie dopasować ciągi piesze i jezdnię do wykonanego już skrzyżowania włącznie z ewentualnym przełożeniem kostki betonowej, obrzeży i krawężników w skrzyżowaniu ul. Leśnej i Polnej w niezbędnym zakresie.
Branża sanitarna
Uwaga. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż jest do wykonania.
Sieć kanalizacji deszczowej należy wykonać w zakresie:
1) Budowa przykanalików wraz z studzienkami wpustowymi na odcinku D26 - D25 - D24 - D23 - D22 - D21 - D20 - D19. Kolektor główny wraz z studniami D26, D25, D24, D23, D22, D21, D20, D19 jest już wykonany, do wykonania przez Wykonawcę będzie regulacja pionowa pokryw żeliwnych oraz (w przypadku takiej konieczności) regulacja pionowa wykonanych studni betonowych poprzez obcięcie kręgu lub dołożenie nowego. W ramach robót Wykonawca zobowiązany jest do wyceny i wykonania unieczynnienia studzienki ściekowej jak na rysunku: Leśna - odcinek 1 - rys. pomocniczy nr 1.
2) Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej D19 - D18 – D14 – D13 – D3 w ul. Bukowej poprzez rozbiórkę i ponowną budowę ww. odcinka kanalizacji deszczowej (do budowy należy użyć nowych materiałów zgodnych z SST). Przed robotami Wykonawca zobowiązany jest do ściągnięcia w-wy kruszywa (nawierzchni jezdni) z niezbędnego odcinka ul. Bukowej, złożyć je na hałdzie, a następnie po zakończeniu robót odtworzyć nawierzchnię w ul. Bukowej. Aktualnie kanał deszczowy w ul. Bukowej jest podłączony do istniejącego kanału deszczowego D 800 jak na rysunku: Leśna - odcinek 1 - rys. pomocniczy nr 2. W ramach robót Wykonawca zobowiązany jest do wyceny i wykonania unieczynnienia ww. podłączenia. Kanał deszczowy D800 w miejscu włączenia kanału deszczowego z ul. Bukowej należy zaślepić.
3) W ramach zadania należy odcinek kanalizacji deszczowej – kolektor główny 315 PCV od studni D23 do D27 wraz z studnią D27 i studzienkami ściekowymi wraz z przykanalikami
(w ul. Modrzewiowej) oraz odcinek kolektora głównego 315 PCV o dł. 3 m na odcinku D27 – D28.
4) W ramach zadania należy wykonać odcinek deszczowej – kolektor główny 315 PCV od studni D23 do D23a wraz z studnią D23a i studzienkami ściekowymi wraz z przykanalikami (w ul. Wierzbowej) oraz odcinek kolektora głównego 315 PCV o dł. 5 m na odcinku od studni D23a w kierunku ul. Wierzbowej.
Uwaga. Wykonawca uwzględni w wycenie roboty towarzyszące niezbędne do budowy kanalizacji deszczowej takie jak pompowanie wody z wykopu, ewentualne zastosowanie igłofiltrów, zastosowanie deskowań (szalunków) do wykopów.
Uwaga. Przy budowie kanalizacji deszczowej należy wymienić grunt z wykopu pod kanały deszczowe, przykanaliki, studnie i wpusty uliczne na piasek średni. Wykorzystanie gruntu
z wykopu do jego późniejszego zasypania może nastąpić po stwierdzeniu jego przydatności
i zgodzie Inspektora Nadzoru.
Branża elektryczna – oświetlenie uliczne
Uwaga. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż jest do wykonania.
Oświetlenie uliczne należy wykonać w zakresie ustawienia wzdłuż ul. Leśnej w Czersku słupów oświetleniowych wraz z oprawami o numerze 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 zgodnie
z dokumentacją projektową i podłączenia ich do istniejącej linii kablowej. Linia kablowa wzdłuż
ul. Leśnej jest już wybudowana.
Odcinek 2
Branża drogowa
Uwaga. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż jest do wykonania.
Odcinek ul. Leśnej o długości 127 m zgodny z zakresem pokazanym na rys. PZT Leśna - odcinek 2 - zakres drogowy.
Uwaga. Na odcinku poza zakresem drogowym, a obejmującym zakres kanalizacji deszczowej należy usunąć w-wę humusu na szerokość 3,5 m i po wykonaniu robót kanalizacyjnych wykonać nasyp
z piasku średniego o wys. 0,25 m i szerokości 3,0 m na długości 110,0 m (licząc od końca zakresu drogowego). Następnie na wykonanym nasypie należy ułożyć nawierzchnię z mieszanki żwirowo-gliniastej (ciąg pieszo - rowerowy) o szerokości 3,0 m, długości 110 m, grubość w-wy 0,15 m. Skład mieszanki: kruszywo naturalne 0/16 – 85%; glina pylasta zwięzła – 15%. Oś wykonanego ciągu dla pieszych powinna pokrywać się z osią projektowana w dokumentacji projektowej. Pobocza ciągu należy uzupełnić humusem i zagęścić.
Nawierzchnia jezdni i zjazdów kostka brukowa betonowa starobruk gr. 8 cm kolor grafitowy, nawierzchnia chodników kostka brukowa betonowa starobruk gr. 6 cm kolor żółty.
Uwaga. Wykonawca dokona rozbiórki i utylizacji niezbędnego zakresu ogrodzenia dz. 222/9, 214/3 i 232/6 obręb Czersk i uwzględni te roboty w wycenie.
Branża sanitarna
Do wykonania jest odcinek kanalizacji deszczowej w całym zakresie zgodnym z dokumentacją projektową.
Uwaga. Wykonawca uwzględni w wycenie roboty towarzyszące niezbędne do budowy kanalizacji deszczowej takie jak pompowanie wody z wykopu, ewentualne zastosowanie igłofiltrów, zastosowanie deskowań (szalunków) do wykopów.
Uwaga. Przy budowie kanalizacji deszczowej należy wymienić grunt z wykopu pod kanały deszczowe, przykanaliki, studnie i wpusty uliczne na piasek średni. Wykorzystanie gruntu z wykopu do jego późniejszego zasypania może nastąpić po stwierdzeniu jego przydatności i zgodzie Inspektora Nadzoru.
Uwaga. Przed przystąpieniem do robót w zakresie budowy wylotu sieci kan. deszczowej należy powiadomić PGW Wody Polskie.
Branża elektryczna – oświetlenie uliczne
Do wykonania jest oświetlenie uliczne w całym zakresie zgodnym z dokumentacją projektową.
Branża elektryczna – usunięcie kolizji
Kolizje energetyczne należy usunąć w całym zakresie zgodnym z dokumentacją projektową.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pełen opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 8 do SWZ - Opisie przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
50331000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji linii telekomunikacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 2125687,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Rozbudowa nawierzchni drogowych w ul. Leśnej (część), Krótkiej i Rynkowej wrazz budową kanalizacji deszczowej oraz budową oświetlenia drogowego w m. Rytel.
I. Informacja o przedmiocie i zakresie inwestycji.
Odcinek 1 - ul. Leśna, Krótka
Branża drogowa
Uwaga. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż jest do wykonania.
Roboty branży drogowej należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie:
- ul. Leśna, Krótka odc. M-N km 0+009,00 - 0+267,98
w tym 0+009,00 – 0+176,98 Leśna 167,98 m
0+176,98 – 0+267,98 Krótka 91,00 m
Branża sanitarna
Uwaga. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż jest do wykonania.
Roboty branży sanitarnej należy wykonać w zakresie ul. Leśnej i Krótkiej w Rytlu odc. M-N km 0+009,00 - 0+267,98.
Uwaga. Wykonawca uwzględni w wycenie roboty towarzyszące niezbędne do budowy kanalizacji deszczowej takie jak pompowanie wody z wykopu, ewentualne zastosowanie igłofiltrów, zastosowanie deskowań (szalunków) do wykopów.
Uwaga. Przy budowie kanalizacji deszczowej należy wymienić grunt z wykopu pod kanały deszczowe, przykanaliki, studnie i wpusty uliczne na piasek średni. Wykorzystanie gruntu z wykopu do jego późniejszego zasypania może nastąpić po stwierdzeniu jego przydatności i zgodzie Inspektora Nadzoru.
Branża elektryczna – oświetlenie uliczne
Uwaga. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż jest do wykonania.
Oświetlenie uliczne należy wykonać w zakresie ul. Leśnej i Krótkiej w Rytlu odc. M-N km 0+009,00 - 0+267,98.
Odcinek 2 - ul. Rynkowa (droga gminna nr 224229G)
Branża drogowa
Do wykonania jest cały zakres branży drogowej zgodny z dokumentacją projektową w km 0+000,0-0+195,1.
Branża sanitarna
Do wykonania jest odcinek kanalizacji deszczowej w całym zakresie zgodnym z dokumentacją projektową.
Uwaga. Wykonawca uwzględni w wycenie roboty towarzyszące niezbędne do budowy kanalizacji deszczowej takie jak pompowanie wody z wykopu, ewentualne zastosowanie igłofiltrów, zastosowanie deskowań (szalunków) do wykopów.
Uwaga. Przy budowie kanalizacji deszczowej należy wymienić grunt z wykopu pod kanały deszczowe, przykanaliki, studnie i wpusty uliczne na piasek średni. Wykorzystanie gruntu z wykopu do jego późniejszego zasypania może nastąpić po stwierdzeniu jego przydatności i zgodzie Inspektora Nadzoru.
II. Pozostałe informacje dla Wykonawcy
1. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzi dokumentację fotograficzną stanu nawierzchni dróg w obrębie zakresu budowy i przekaże ją Zamawiającemu.
2. Wykonawca uzyska od zarządców poszczególnych dróg decyzje na prowadzenie robót
w pasie drogowym lub inne wymagane decyzje i zgody, w przypadku gdy nie są to drogi publiczne i poniesie ewentualne opłaty z tym związane.
3. Na etapie wykonawstwa zobowiązuje się wykonawcę do ścisłej współpracy z Nadzorem Inwestorskim wynikającym z przepisów prawa budowlanego i innych oraz przedstawiania raportów z realizacji zadania.
4. Na etapie budowy, przed złożeniem przez wykonawcę zamawiającemu zawiadomienia
o gotowości do odbioru końcowego inwestycji, wykonawca musi uzyskać protokolarne potwierdzenie z Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku o właściwej regulacji istniejącej armatury urządzeń wodno-kanalizacyjnych.
5. Wynikający z dokumentacji stan uzbrojenia może być z nią niezgodny, albo może nie obejmować wszystkich instalacji podziemnych. W związku z tym wszelkie roboty ziemne muszą zostać poprzedzone ręcznymi przekopami kontrolnymi. W trakcie prowadzenia robót związanych z budową kanalizacji deszczowej, sanitarnej, linii kablowej Wykonawca poprzez ręczne wykopy kontrolne zlokalizuje istniejące uzbrojenie podziemne. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z naprawą i odtworzeniem uszkodzonego w trakcie prac uzbrojenia podziemnego.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu mieszkańcom posesji położonych przy budowanej drodze w trakcie realizacji zadania. W przypadku konieczności całkowitego zamknięcia danego odcinka drogi należy uwzględnić to w projekcie tymczasowej organizacji ruchu, wyznaczyć objazdy oraz na bieżąco informować mieszkańców.
7. Materiał pozyskany z rozbiórek (płyty YOMB), kostka betonowa itp. należy wywieźć
i rozładować w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego w odległości do 5 km od placu budowy. Zamawiający na bieżąco poprzez inspektora nadzoru będzie oceniać przydatność materiałów rozbiórkowych do odzyskania. Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędne palety, folię stretch, transport i rozładunek materiałów rozbiórkowych. Wykonawca przy udziale inspektora nadzoru dokona inwentaryzacji materiałów rozbiórkowych i sporządzi z tej czynności protokół.
8. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymywania przejętego placu budowy tj. jezdni drogi objętej zadaniem.
9. W przypadku wyznaczenia objazdów na czas wykonywania robót wykonawca zobowiązany jest do ich uzgodnienia z odpowiednimi zarządcami dróg oraz utrzymywania na swój koszt.
10. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykonania robót branży telekomunikacyjnej zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez firmę ORANGE. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru firmy ORANGE nad wykonywanymi robotami na swój koszt.
11. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykonania robót branży elektrycznej zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci, w tym zobowiązany jest do zapewnienia ewentualnego nadzoru gestora sieci nad wykonywanymi robotami na swój koszt.
12. Wykonawca zakupi i ustawi tablicę informacyjną (1 szt.) dotyczącą współfinansowania inwestycji ze środków Unii Europejskiej wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Tablicę należy wycenić i ująć w kosztorysie ofertowym.
13. W razie zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych Kierownik Budowy jest zobowiązany zgłosić ten fakt zamawiającemu pisemnie wraz z uzasadnieniem. Każdy taki przypadek będzie indywidualnie rozpatrywany przez zamawiającego. Do realizacji tych robót będzie można przystąpić po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
14. Odpady powstałe w wyniku realizacji inwestycji wykonawca powinien zutylizować zgodnie
z obowiązującymi przepisami na swój koszt. Pozyskany humus należy wykorzystać w maksymalny sposób na warstwę humusu skarp i przeciwskarp. Grunt nadający się do wbudowania można po przebadaniu (stwierdzeniu przydatności) i uzyskaniu zgody od Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wykorzystać do budowy drogi.
15. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
16. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
17. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia
o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
18. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
1) wykonywanie czynności związanych robotami ziemnymi,
2) wykonywanie prac związanych z obsługą ciężkiego sprzętu budowlanego (koparek, ładowarek, równiarek, itp.)jak i sprzętu pozostałego (np. zagęszczarek),
3) wykonywanie prac związanych z wykonaniem kanalizacji deszczowej,
4) wykonywanie robót instalacyjnych (sanitarne, elektryczne, teletechniczne),
5) wykonywanie robót drogowych,
6) obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
50331000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji linii telekomunikacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1227738,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2386282,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2386282,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2386282,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AD-BET Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5552113727
7.3.3) Ulica: Widokowa 21
7.3.4) Miejscowość: Chojniczki
7.3.5) Kod pocztowy: 89-606
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2386282,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1338811,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2131915,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1338811,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne Dariusz Sala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5551056571
7.3.3) Ulica: Dworcowa 12
7.3.4) Miejscowość: Sławęcin
7.3.5) Kod pocztowy: 89-620
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1338811,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CZERSK
- Ułożenie wykładziny PCV na posadzce w Przedszkolu w Łęgu - prace naprawcze
- Opracowanie dokumentacji budowy, przebudowy lub rozbudowy dróg gminnych z podziałem na 6 części
- Budowa sieci wodociągowej w ul. Ziołowej i Grzybowej w Czersku
więcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.