Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00252037/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
- 2024/BZP 00283858/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-12
- 2024/BZP 00299901/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ulicy Pionierów i budowa ulicy Rubinowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZTYNEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743663
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratusz 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895195450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@olsztynek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olsztynek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://olsztynek.logintrade.net/zapytania_email,160135,58db9e9cf00fb69240e5b8bf2811be5c.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ulicy Pionierów i budowa ulicy Rubinowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d14855e4-e68d-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010399/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja ulicy Pionierów i budowa ulicy Rubinowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IOS.271.1.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie pn. „Modernizacja ulicy Pionierów i budowa ulicy Rubinowej” jest przewidziane do dofinansowania z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”, zgodnie ze wstępną promesą Nr Edycja 2/2021/3324/PolskiLad oraz Uchwałą Nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (wraz ze zmianami).
2. Zamawiający zastrzega, iż zasady wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy przyjęte w niniejszej umowie są zgodne z zasadami wypłaty dofinansowania wskazanymi w promesie wstępnej oraz Programie, o którym mowa w ust. 1.
3. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Programu, o którym mowa w ust. 1.
4. Modernizacja ul. Pionierów oraz budowa łączącej się z nią ulicy Rubinowej, wykonana zostanie zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
5. Roboty wykonywane będą pod nadzorem inwestorskim.
6. W ramach przebudowy ul. Pionierów zaplanowano: odnowienie nawierzchni drogi z jej poszerzeniem, budowę kanalizacji deszczowej, częściowe przełożenie sieci wodociągowej oraz wykonanie kanału technologicznego i robót budowlanych z branży telekomunikacyjnej.
7. W zakres zadania na ul. Pionierów (droga kat. D) wchodzi również: wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - na odcinku od ulicy Mickiewicza do przejazdu kolejowego oraz z kostki betonowej - od przejazdu kolejowego do końca opracowania, przebudowa zjazdów indywidualnych i skrzyżowań w granicach działki ulicy Pionierów z kostki betonowej.
8. Ponadto w ramach zadania wybudowana zostanie ulica Rubinowa w Olsztynku. Planuje się wykonanie nawierzchni ulicy oraz wjazdów do istniejących budynków z kostki betonowej.
9. Zadanie obejmuje także budowę oświetlenia ulicznego na wszystkich ww. ulicach.
10. W ramach inwestycji wybudowana zostanie kanalizacja deszczowa w celu odprowadzania wód opadowych i roztopowych z ww. ulic poprzez studnie deszczowe zlokalizowane przy krawężnikach.
11. Odwodnienie nawierzchni ulic będzie powierzchniowe i odbywać się będzie poprzez spadki poprzeczne i podłużne w kierunku projektowanych wpustów ulicznych, a następnie zostanie odprowadzone do kanalizacji deszczowej.
12. Studnie deszczowe zaprojektowano z osadnikiem do gromadzenia piasku i zawiesiny łatwoopadającej.
13. Wody opadowe i roztopowe będą ujmowane do kanalizacji deszczowej w ul Pionierów, dalej poprzez ul. Rubinową, Sienkiewicza odprowadzane do zbiornika retencyjnego, a dalej rowem odpływowym do rzeki Jemiołówki.
14. Osiedle położone między innymi przy ulicach Pionierów i Rubinowej jest prężnie rozbudowującą się częścią miasta Olsztynek. Mieszkańcy ww. terenów zgłaszają pilną potrzebę budowy drogi łączącej ich osiedle
z ośrodkiem życia społecznego oraz umożliwiającej wyjazd w celu dalszego przemieszczanie się po okolicy. Budowa drogi pozytywnie wpłynie na dalszy rozwój osiedla oraz cieszyć się będzie przychylnym odbiorem społecznym jako inwestycja przyczyniająca się do poprawy standardu życia mieszkańców.
15. Szczegółowe informacje dotyczące przebudowy ul. Pionierów oraz budowa łączących się z nią ulicy Rubinowej zamieszczono w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją ZRID Nr Ok/5/2021 z dnia 1 marca 2021 r. i decyzją nr Ok/2/2023 z dnia 30 stycznia 2023 r. oraz zaświadczenie o przyjęciu do wiadomości zgłoszenia robót budowlanych od Wojewody Warmińsko – Mazurskiego (znak pisma WIN-II.7843.7.10.2023).
16. Zadanie nie obejmuje budowy ulicy Złotej.
17. Szczegółowy opis zadania zawarto w dokumentacji projektowej opracowanej przez PROJEKTOWANIE – NADZORY „PRO-NAD” Bohdan Nieciecki, 11-015 Olsztynek, ul. Kolejowa 3/24 w skład, której wchodzą następujące opracowania:
1) Przebudowa ul. Pionierów wraz z budową kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego, kanału technologicznego i przebudową sieci telekomunikacyjnej w obrębie 3 miasta Olsztynek – załącznik 3a
do SWZ.
a) Decyzja ZRID Nr Ok/5/2021 z dnia 1 marca 2021 r.
b) Projekt budowlany - Branża: drogowa – sanitarna – elektryczna – telekomunikacyjna (wraz
o uzgodnieniami, opisami, rysunkami decyzjami).
c) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
d) Opinia geotechniczna,
e) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.
f) Errata do opisu technicznego oświetlenia.
2) Przebudowa ul. Rubinowej i Złotej wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego
w obrębie 3 miasta Olsztynek – załącznik 3b do SWZ
a) Decyzja OK/2/2023 z dnia 30 stycznia 2023 r.
b) Projekt Zagospodarowania Terenu – Branża: drogowa, sanitarna i elektryczna
c) Projekt architektoniczno – budowlany
d) Projekt Techniczny.
e) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
f) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne
3) Budowa sieci kanalizacji deszczowej Dn500mm w skrzyżowaniu z linią kolejową Działdowo – Olsztynek
w km 51+661.
a) Zaświadczenie o przyjęciu do wiadomości zgłoszenia robót budowlanych od Wojewody Warmińsko – Mazurskiego (znak pisma WIN-II.7843.7.10.2023) – załącznik 3c do SWZ.
18. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym, a następnie uzyskać zatwierdzenie w Starostwie Powiatowym w Olsztynie czasową organizację ruchu.
19. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie projektu stałej organizacji ruchu, uzyskanie uzgodnienia od zarządcy drogi oraz zatwierdzenie jej w Starostwie Powiatowym w Olsztynie. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do jej wprowadzenia poprzez montaż znaków pionowych oraz poziomych,
a także urządzeń bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W ramach prac należy wymienić wszystkie znaki,
a zdemontowane oznakowanie należy przekazać protokolarnie Zamawiającemu.
20. Zamawiający informuje, iż z uwagi na przebudowę ul. Pionierów należy bezwzględnie przebudować
tj. wymienić istniejącą sieć wodociągową DN80 na odcinku od skrzyżowania ul. Pionierów z ul. Długosza
do skrzyżowania ul. Mickiewicza z ul. Pionierów. Zastosować należy rury PE DN150 SDR17. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania projektu przebudowy sieci wodociągowej DN80 na odcinku od skrzyżowania
ul. Pionierów z ul. Długosza do skrzyżowania ul. Mickiewicza z ul Pionierów oraz uzyskania wszelkich uzgodnień, warunków technicznych oraz pozwoleń, jakie okażą się niezbędne oraz wykonania na ich podstawie przebudowy ww. odcinka sieci.
21. Odcinek kanalizacji deszczowej (d27-D32) w ul. Pionierów należy wybudować w całości zgodnie
z dokumentacją projektową wraz z przykanalikami do wpustów i wpustami w ilości 4 szt. Studnię d27 posadowić zgodnie z rzędnymi podanymi w dokumentacji projektowej. Wybudowane 4 szt. wpustów w ulicy Pionierów (odcinek od skrzyżowania z ul. Długosza do skrzyżowania z ul. Mickiewicza) należy zaślepić do czasu wybudowania kanalizacji deszczowej w ul. Niepodległości i ul. Mickiewicza.
22. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót na głębokości do 7 m, Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania opinii geologicznej oraz warunków geologicznych dla wykonania robót na głębokości
do 7 m na własny koszt.
23. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa autorskie i pokrewne do opracowań, projektów, rysunków fotografii lub innych materiałów objętych ww. prawami.
24. Zamawiający i Wykonawca wybrany w postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązani
są współdziałać przy wykonaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
25. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB,
a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, opisywane w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Dotyczy to również sytuacji, gdy przedmiot zamówienia opisano przez wskazanie marki, znaku towarowego, producenta patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Zamawiający dopuszcza, w tym zakresie możliwość zaproponowania rozwiązania równoważnego, tj.: spełniającego co najmniej parametry wynikające z opisu zawartego w specyfikacji lub lepsze oraz gwarantującego zgodność współdziałania z pozostałymi elementami składającymi się na opis przedmiotu zamówienia. Równoważne rozwiązanie techniczne, to rozwiązanie o identycznych lub wyższych parametrach:
-wydajnościowych, funkcjonalnych;
-jakościowych, np. posiadane certyfikaty;
-gwarancyjnych – warunki gwarancji nie mniejsze niż podane w SWZ.
26. Ze względu na fakt, iż jest to kolejne postępowanie dotyczące tego samego przedmiotu zamówienia (z wyłączeniem robót budowlanych na ulicy Złotej) Zamawiający zachęca do zapoznania się z pytaniami i odpowiedziami do SWZ które, wpłynęły w poprzednim postępowaniu. Zamawiający opracował załącznik nr 12 do SWZ który, stanowi zbiorcze zestawienie zadanych wcześniej pytań i udzielonych odpowiedzi, z pominięciem zagadnień i dokumentów uzupełnionych w obecnej SWZ lub nieistotnych dla przedmiotowego postępowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7536638,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9336581,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9336581,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI BRUKARSKIE BARTOSZ KACZMARCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393913504
7.3.3) Ulica: Jana Boenigka
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-686
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Z. B. D."TRAKT" KRZYSZTOF KACZMARCZYK, Zakres robót:
1) branży drogowej – budowa, przebudowa, modernizacja dróg o nawierzchni z kostki (bet. Lub granitowej), budowa chodników, placów, parkingów z nawierzchni z kostki (bet. lub granitowej),
2) branży elektrycznej i elektroenergetycznej – budowa lamp oświetlenia ubocznego na liniach kablowych,
3) branży teletechnicznej - kanał technologiczny.
"MI – LE - AN" ANNA MOCZADŁO. Zakres robót :
1) branży sanitarnej – budowa, przebudowa lub modernizacja kanalizacji deszczowej o długości 600 mb.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BRUKARSKIE Bartosz Kaczmarczyk
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BRUKARSKIE Bartosz Kaczmarczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9336581,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" w Olsztynku
- Usługa ubezpieczenia Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego Dla Dzieci w Ameryce w Olsztynku
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.