Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00341160/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 115205E w miejscowości Siciska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipce Reymontowskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148302
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 24
1.5.2.) Miejscowość: Lipce Reymontowskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-127
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468316166, 4618316197
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lipcereymontowskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipcereymontowskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5b52fe7-1c2a-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej nr 115205E w miejscowości Siciska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5b52fe7-1c2a-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00230139/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont drogi gminnej nr 115205E w miejscowości Siciska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341160
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGPiK.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1007038,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 115205E w miejscowości Siciska. Całkowita długość remontowanego odcinka – 1,285 km.
2. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje:
1) wymianę zdegradowanej podbudowy,
2) skropienie podbudowy,
3) wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu o średniej grubości 4 cm,
4) oczyszczenie i skropienie warstwy wyrównawczej,
5) wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu grubości 4 cm,
6) uzupełnienie i wyprofilowanie poboczy na szerokości 0,75 m i grubości 15 cm,
7) wymianę istniejącego oznakowania pionowego
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) projekt budowlany stanowiący załącznik nr 7 do SWZ,
2) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,
3) Specyfikacje techniczne wykonania robót stanowiące załącznik nr 9 do SWZ.
4. Robota budowlana powinna odpowiadać wymaganiom technicznym określonym w niniejszej SWZ oraz załączonej dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
5. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
1) wykonania operatu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót, koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej,
2) wykonania i utrzymania na własny koszt oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach, koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej,
3) oznakowania terenu budowy,
4) organizacji, utrzymania i zabezpieczenia terenu budowy z zapleczem socjalnym i technicznym,
5) uporządkowania terenu po budowie,
6) sporządzenia i przedłożenia dokumentacji powykonawczej,
7) oraz wszelkich innych prac określonych w projekcie budowlanym, SST i przedmiarze robót, nie ujętych w niniejszej SWZ, a koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
6. Miejsce realizacji zamówienia: działki nr ew. 252/1 miejscowość Siciska, obręb Mszadla, gmina Lipce Reymontowskie, powiat skierniewicki, woj. łódzkie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1238657,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1991699,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1238657,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BET MARCIN GŁUCHOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147054476
7.3.3) Ulica: Gawłowska 179a
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1238657,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego oraz progów zwalniających Zadanie Nr I - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i montaż progów zwalniających
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.