eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gronowo Elbląskie"Kompleksowa budowa i modernizacja infrastruktury sportowej w miejscowości Gronowo Elbląskie"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Kompleksowa budowa i modernizacja infrastruktury sportowej w miejscowości Gronowo Elbląskie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRONOWO ELBLĄSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 3

1.5.2.) Miejscowość: Gronowo Elbląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-335

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminagronowo@gminagronowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagronowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminagronowo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa budowa i modernizacja infrastruktury sportowej w miejscowości Gronowo Elbląskie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d9fd9d9-2e18-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030288/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Kompleksowa budowa i modernizacja infrastruktury sportowej w miejscowości Gronowo Elbląskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373226

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZRGo.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje niżej podane zadania:
1) Zadanie nr 1: Budowa boisk sportowych – w formie zaprojektuj i wybuduj
Zadanie obejmuje między innymi:
1. Budowa boisk sportowych o nawierzchni syntetycznej do gry w piłkę ręczną, tenisa ziemnego oraz piłkę siatkową – boisko po przebudowie będzie miało wymiar 24,16m x 44,16m,
2. Budowę boisk do gry w koszykówkę – boisko po przebudowie będzie miało wymiary 24.16m x 40.76m
3. Budowę bieżni wokół całego kompleksu,
4. Budowę rozbiegu do skoku w dal,
5. Budowę ogrodzenia wokół całego kompleksu sportowego,
6. Montaż zaprojektowanego osprzętu sportowego,
7. Wykonanie instalacji elektrycznej – oświetleniowej na boisku,

Podczas realizacji zadania należy m.in. uwzględnić:
• rozbiórkę starych boisk wychodzących poza obszar zaprojektowanych nowych boisk wielofunkcyjnych;
• korytowanie pod wykonanie bieżni, skoczni, rzutni oraz nowych boisk
• wykonanie warstw odsączających pod nowym obszarem boisk;
• wykonanie fundamentów pod tuleje montażowe do osprzętu sportowego oraz ogrodzenia;
• dostawę i montaż zaprojektowanego wyposażenia sportowego;
• wykonanie piłkochwytów;
• wykonanie ogrodzenia boisk sportowych;
• wykonanie dojścia utwardzonego wzdłuż boisk;
• wycinkę drzewostanu kolidującego z nowopowstającym kompleksem boisk;
• odtworzenie terenów zielonych.

Szczegółowy zakres robót do wykonania określa:
Projekt budowlany – stanowiący wytyczne do wykonania dokumentacji projektowej należy traktować jako PFU – załącznik nr 1 do SWZ.
UWAGA: Zadanie wykonać należy w formie zaprojektuj i wybuduj. Załącznik nr 1 – w postaci Projektu budowalnego stanowi wytyczne do zaprojektowania kompleksu sportowego. Zamawiający dopuszcza zmiany materiałowe celem zastosowania rozwiązań proponowanych przez firmę projektowo-wykonawczą, jednak zmiany te nie mogą obniżyć jakości przedmiotu zamówienia.

2) Zadanie nr 2: Remont zadaszenia trybun na działce 10/10 w Gronowie Elbląskim
Zadanie obejmuje między innymi:
1. Usuniecie wszystkich warstw zadaszenia (blachę falistą, belki drewniane i deskowanie)
2. Oczyszczenie wszystkich elementów konstrukcji stalowej przez piaskowanie
3. Zabezpieczenie elementów stalowych - na elementy stalowe nanieść warstwę gruntującą
4. Wykonaniu warstwy nawierzchniowej. Po warstwie gruntującej nanieść warstwę nawierzchniową w kolorze zielonym (kolor i odcień dopasować do barw lokalnej drużyny piłkarskiej)
5. Zamontowanie łat drewnianych 12x12 co 90 cm, na nie ułożyć ażurowo co 70cm deskowanie gr. 32 mm i szerokości 12 cm i na deskowaniu zamontować arkusze blachy trapezowej (stalowa ocynkowana). W celu zabezpieczenia elementów drewnianych obrzeża zadaszenie wykończyć obróbką blacharską (wiatrownice). Przed przystąpieniem do montażu elementów drewnianych należy je zaimpregnować preparatami grzybobójczymi i preparatami zabezpieczającymi przed wilgocią. Elementy drewniane
6. projektowanego zadaszenia należy okresowo konserwować.

W celu dokończenia remontu trybun stadionu sportowego należy wymienić siedziska dla kibiców na nowe wykonane z wytrzymałego tworzywa. W chwili obecnej siedziska zamontowane są tylko w części trybun.
W projekcie przewiduje się:
-demontaż istniejących siedzisk i ich podkonstrukcji
-montaż 180 nowych wyprofilowanych siedzisk na całej powierzchni trybun
Projektuje się zamontowanie siedzeń stadionowych z wytrzymałego tworzywa, mocowanie na 4 śruby na blachach montażowych. Do projektu wybrano dwa kolory do wyboru: żółty i zielony, lokalizację pokazano na rysunku.
Siedziska wykonane z wytrzymałego tworzywa powinny spełniać wymogi:
- odporne na temperaturę w zakresie od +80 C do -30 C.
- wymagania trudno zapalnych
- zabezpieczone przed wybarwieniami poprzez zastosowanie dodatków UV.

Szczegółowy zakres robót do wykonania określa:
1. Projekt budowlany – załącznik nr 2 do SWZ.
2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB – załącznik nr 3 do SWZ.
3. Przedmiar robót (pomocniczo) – załącznik nr 4 do SWZ.

3) Zadanie nr 3: Przebudowa ogrodzenia, bramy wjazdowej i furtek wejściowych na działce 10/10 w Gronowie Elbląskim
Zadanie obejmuje między innymi:
1. W miejscu istniejącego ogrodzenia zależy wybudować nowe ogrodzenie łupane GORCA GL 22 wg systemu Joniec z bramą wjazdową i furtkami wejściowymi.
Szczegółowy zakres robót do wykonania określa:
1. Projekt budowlany – załącznik nr 5 do SWZ.
2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB – załącznik nr 6 do SWZ.
3. Przedmiar robót (pomocniczo) – załącznik nr 7 do SWZ.

4) Zadanie nr 4: Budowa sytemu nawadniającego boisko sportowe wraz z budową ujęcia wody na placu dożynkowym
Zadanie obejmuje między innymi:
1. wykonanie przyłącza wodociągowego w obrębie boiska piłkarskiego oraz terenu rekreacyjnego zgodnie z pkt. 3.1 PZT (Projektem Zagospodarowania Terenu)
2. budowa systemu nawadniania boiska piłkarskiego zgodnie z pkt. 3.2 PZT (Projektem Zagospodarowania Terenu)
3. wykonanie punktu poboru wody zgodnie z pkt. 3.3 PZT (Projektem Zagospodarowania Terenu)

Szczegółowy zakres robót do wykonania określa:
1. Projekt Zagospodarowania Terenu – załącznik nr 8 do SWZ,
2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 9 do SWZ.
3. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 10 do SWZ
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia dla zadania 1 zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ, obejmujący w szczególności:
1) przygotowanie niezbędnej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami PFU, dokumentacji projektowej oraz STWiORB wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych warunków, opinii rzeczoznawców, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem wymogów z nich wynikających, złożenie do właściwego organu administracyjnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, bądź zgłoszeniu zamiaru przystąpienia do wykonywania robót budowlanych;
2) wykonanie, na podstawie opracowanej przez siebie oraz przekazanej dokumentacji projektowej robót budowlanych,
3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
4) pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót wykonanych na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej.
5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w PFU, dokumentacji projektowej oraz STWiORB, a są konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową.
6. Roboty budowlane, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z poniższymi przepisami:
a) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz.2351 ze zm.),
b) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania (t. j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1065 ze zm.),
c) innymi obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi prowadzenia oraz odbioru robót budowlanych, szczegółowo wyspecyfikowanymi w PFU
7. Materiały, wyroby urządzenia i technologie zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2251 ze zm.) i ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz.1213) oraz przepisach wykonawczych do tych ustaw, a także wymaganiom wskazanym przez projektanta w dokumentacji projektowej.
8. Materiały i urządzenia stosowane do realizacji zamówienia, muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa: atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, aprobaty techniczne, certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności oraz muszą być nieużywane, posiadać aktualny okres ważności i być wolne od wad fizycznych i prawnych.
9. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną dotyczącą używanych materiałów.
10. Dokumentacja projektowa, w tym istotne, mające wpływ na rozwiązania funkcjonalne, architektoniczne, konstrukcyjne, materiałowe, przy jednoczesnym założeniu, że zaproponowane rozwiązania i materiały zapewnią optymalizację kosztów eksploatacji budynku winny być na etapie opracowania konsultowane i uzgadniane przez Wykonawcę z Zamawiającym. Dokumentacja projektowa powinna w całości odzwierciedlać uwagi Zamawiającego przekazywane w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia. Brak konsultacji i uzgodnień przyjętych rozwiązań w dokumentacji projektowej uprawnia Zamawiającego do żądania wprowadzenia zmian w dokumentacji na każdym etapie realizowanej inwestycji na ryzyko i koszt Wykonawcy.
11. Wszelkie niezbędne prace poprzedzające opracowanie dokumentacji projektowej oraz poprzedzające roboty budowlane Wykonawca wykona na własny koszt.
12. Wykonawca zapewnia, że wszystkie osoby wyznaczone przez niego do realizacji niniejszego zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia, uprawnienia wymagane przepisami prawa, w szczególności przepisami BHP.
Więcej informacji w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym do dnia 19 lipca 2024 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.