eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg"Modernizacja infrastruktury sportowej MOSiR oraz infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na terenie miasta Tarnobrzega" - 3 zadania.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja infrastruktury sportowej MOSiR oraz infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na terenie miasta Tarnobrzega” – 3 zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Tarnobrzeg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409092

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 32

1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tarnobrzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b8a7e2a-1d93-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja infrastruktury sportowej MOSiR oraz infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na terenie miasta Tarnobrzega” – 3 zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b8a7e2a-1d93-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039091/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Modernizacja infrastruktury sportowej MOSiR oraz infrastruktury użytkowej przez kluby piłkarskie na terenie Miasta Tarnobrzega - 3 zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344436

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP-I.271.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7265799,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – „Modernizacja infrastruktury sportowej MOSiR oraz infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na terenie miasta Tarnobrzega” w zakresie remontu pływalni krytej
w Tarnobrzegu:
1) Roboty remontowe budowlane:
A. Remont pokrycia dachowego nad częścią basenową;
B. Malowanie konstrukcji stalowej poddasza, wymiana podestów drewnianych, naprawa ubytków płyt dachowych, wymiana włazu na poddasze;
C. Roboty wykończeniowe pomieszczenia basenowego – parter;
D. Roboty wykończeniowe pomieszczeń podbasenia.
E. Wymiana przeszkleń fasady szklanej słupowo - ryglowej oraz wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniu głównym pływalni;
2) Instalacje wentylacji:
A. Instalacja wentylacji mechanicznej:
a) Roboty rozbiórkowe,
b) Instalowanie wentylacji,
c) Instalowanie centralnego ogrzewania – układ technologiczny CT wentylacyjny na centrale wentylacyjne i układ aparatów grzewczo wentylacyjnych,
d) Roboty budowlane towarzyszące;
B. Otwór technologiczny:
a) Roboty rozbiórkowe,
b) Roboty odtworzeniowe.
3) Instalacje elektryczne:
A. Prace przygotowawcze, pomocnicze i demontaże;
B. Oprzewodowanie;
C. Osprzęt;
D. Oprawy;
E. Rozdzielnie i tablice;
F. Pomiary i badania.
4) Branża technologiczna: Remont i modernizacja niecek whirlpooli – Stacja uzdatniania wody.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45421132-8 - Instalowanie okien

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 5827169,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – „Modernizacja infrastruktury sportowej MOSiR oraz infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na terenie miasta Tarnobrzega” w zakresie modernizacji infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na te
renie miasta Tarnobrzega
1) OKS Iskra Sobów:
A. Utwardzenia terenu – ciągi pieszo jezdne z kostki gr. 8cm;
B. Chodniki, dojścia, utwardzenia terenu pod trybuny – kostka gr. 8cm;
C. 3 miejsca parkingowe;
D. Elementy ulic – krawężniki betonowe, obrzeża betonowe;
E. Roboty wykończeniowe – humusowanie z obsianiem skarp;
F. Brama przesuwna;
G. Furtka (przy bramie);
H. Ogrodzenie panelowe;
I. Ogrodzenie z siatki z furtkami (2szt.);
J. Wiaty dla zawodników rezerwowych wraz z utwardzeniem;
K. Budynek nr 1:
- drzwi zewn. metalowe docieplone,
- drzwi wewn. (bez ościeżnic);
L. Budynek nr 2:
- drzwi zewn. metalowe docieplone,
- drzwi wewn. (do pryszniców bez ościeżnic),
- drzwi do WC (bez ościeżnic),
- drzwi garażowe;
M. Roboty remontowe w budynkach:
 Budynek nr 1 - Wykonanie tynków uzupełniających zwykłych kat. III z zaprawy cem.-wap. w różnych miejscach na murach (ścianach) - na stykach murów (ścian) z ościeżnicami, opaskami, listwami i cokołami podłogowymi. Dwukrotne malowanie starych tynków wewnętrznych ścian farbami - emulsyjnymi akrylowymi białymi,
 Budynek nr 2 - Wykonanie tynków uzupełniających zwykłych kat. III z zaprawy cem.-wap. w różnych miejscach na murach (ścianach) - na stykach murów (ścian) z ościeżnicami, opaskami, listwami i cokołami podłogowymi. Dwukrotne malowanie starych tynków wewnętrznych ścian farbami - emulsyjnymi akrylowymi białymi.
N. Piłkochwyty o wys. 6,0m;
O. Wymiana istniejących opraw oświetleniowych na obiekcie;
P. Wykonanie tablicy oświetleniowej wraz z liniami elektroenergetycznymi zasilającymi nowe oprawy oświetleniowe;
Q. Usuniecie 3 słupów oświetleniowych oraz postawienie 4 nowych słupów.

2) OKS Koniczynka Ocice:
A. Utwardzenia terenu – ciągi pieszo jezdne z kostki gr. 8cm;
B. Chodniki, dojścia – kostka gr. 8cm;
C. Elementy ulic – krawężniki betonowe, obrzeża betonowe;
D. Parking na trzy samochody osobowe;
E. Elementy ulic – krawężniki betonowe, obrzeża betonowe;
F. Roboty wykończeniowe – humusowanie z obsianiem skarp;
G. Ogrodzenie panelowe;
H. Brama przesuwna;
I. Furtka (przy bramie);
J. Wymiana budynku kontenerowego na nowy o wym. 17,54 x 6,06 x 2,82 m. Budynek ocieplony, stolarka ciepła, wew. instalacja elektryczna oraz wod-kan. Budynek wyposażony w prysznice 4 szt., łazienki 2szt., szatnie: sędziów gospodarzy i gości;
K. Wymiana naświetlaczy na 6 słupach wokół boiska wraz z przesunięciem 4 słupów oświetleniowych - naświetla typu LED o natężeniu oświetlenia 75lux;
L. Przeniesienie złącza kablowego z licznikiem z kontenera na ogrodzenie;
M. Wykonanie nowej instalacji zalicznikowej elektrycznej zasilającej nowy kontener oraz szafę oświetlenia boiska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 983614,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 – „Modernizacja infrastruktury sportowej MOSiR oraz infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na terenie miasta Tarnobrzega” w zakresie modernizacji infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na terenie miasta Tarnobrzega:

1) OKS Wielowieś:
A. Brama przesuwna;
B. Furtki;
C. Bojlery elektryczne;
D. Grzejniki elektryczne;
E. Drzwi zew. metalowe, docieplone;
F. Wiaty dla zawodników rezerwowych;
G. Piłkochwyty;
H. Utwardzenia terenu – drogi dojazdowe;
I. Chodnik,
J. Utwardzenie wiaty dla zawodników;
K. Elementy ulic – krawężniki betonowe, obrzeża betonowe;
L. Roboty wykończeniowe – humusowanie z obsianiem skarp.

2) UKS Wspólnota Serbinów – Euroboisko
A. Utwardzenia terenu – dojazdy z kostki gr. 8cm;
B. Chodniki, dojścia – kostka gr. 6cm;
C. Elementy ulic – krawężniki betonowe, obrzeża betonowe;
D. Roboty wykończeniowe – humusowanie z obsianiem skarp;
E. Brama przesuwna;
F. Furtka (przy bramie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 455015,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7500000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Solid – Bud Bartłomiej Petejko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 365687095

7.3.3) Ulica: Cmolas 616

7.3.4) Miejscowość: Cmolas

7.3.5) Kod pocztowy: 36-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 137 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1408336,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1408336,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1408336,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GTP DEVELOPMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 389166236

7.3.3) Ulica: Niccolo Paganiniego 12/32

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-850

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1408336,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 123 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464976,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464976,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464976,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GTP DEVELOPMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 389166236

7.3.3) Ulica: Niccolo Paganiniego 12/32

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-850

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464976,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 123 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.