Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00344523/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja oznakowania pionowego i poziomego dróg gminnych będących
w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja oznakowania pionowego i poziomego dróg gminnych będącychw zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a1f6aaa-1c09-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033902/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Konserwacja oznakowania pionowego i poziomego dróg będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344523
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 24/WIR/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Konserwacja oznakowania pionowego i i poziomego dróg gminnych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.
Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, dokumentacji przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 5_1 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
Oznakowanie dróg powinno być zgodne z n/w aktami prawnymi:
a. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.)
b. Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. Nr 170 poz. 1393 z późn. zm.)
Prace powinny zostać wykonane starannie, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami oraz z zasadami wiedzy technicznej. Na terenie prowadzonych robót należy przestrzegać porządku, przepisów bhp i p.poż.
Roboty budowlane winny być zrealizowane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, w oparciu o dokumenty zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199961,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248712,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199961,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FENIX SR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213680174
7.3.3) Ulica: Broniewskiego 22A/33
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-771
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199961,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 149 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich oraz wyposażenia na potrzeby Akademickiego Związku Sportowego z podziałem na 5 częśći.
- Dostawa piłek na potrzeby Akademickiego Związku Sportowego.
- Malowanie pomieszczeń w budynku Domu Pomocy Społecznej "Leśny"
- Utrzymanie budowli piętrzących na ciekach Kanał Dobrzykowski i Gąbinianka, NW Płock
- Dostawa i wymiana/montaż wodomierzy zw i cw na wodomierze wyposażone w moduły odczytu zdalnego w systemie inkasenckim bezprzewodowym w lokalach mieszk. i użyt. administrowanych przez ZGN Wola
- "Przebudowa budynku zaplecza warsztatowo-magazynowego ZW Besko Obiekt Hydrotechniczny - Zbiornik Wodny Besko" - Część 2: Roboty budowlane.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie drogi wojewódzkiej nr 419 na odc. Branice - skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1201 O
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Wólka Przekory
- Modernizacja chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 949 w m. Przeciszów na odc. 110 km 1+375 do 1+749
- Przebudowa drogi gminnej nr 106391B w miejscowości Kruszewo-Brodowo
- Odnowa oznakowania poziomego dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy w 2024 r., z podziałem na zadania
- Przebudowa nawierzchni drogi ul. Borówkowa w m. Dosin
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.