eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szreñsk"Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego na sezon grzewczy 2023/2024"



Og³oszenie z dnia 2023-10-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego na sezon grzewczy 2023/2024”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Szreñsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378462

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Kanoniczny 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szreñsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-550

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 653 40 38

1.5.8.) Numer faksu: 23 653 40 38 wew. 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrensk@szrensk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szrensk.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego na sezon grzewczy 2023/2024”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fcba98ab-6683-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00434314

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00023524/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego na sezon grzewczy 2023/2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fcba98ab-6683-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu: e-Zamówienia (Platformy), która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Sposób komunikowania siê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia zosta³ opisany pod
adresem: https://ezamowienia.gov.pl
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± (nie dotyczy sk³adania ofert):
- Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAPu Urzêdu Gminy w Szreñsku pod adresem:
/tx5276cxar/SkrytkaESP
- poczty elektronicznej na adres e-mail: szrensk@szrensk.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 12.3.5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
12.3.6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
12.3.7. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz zamieszczone w zak³adce „Centrum pomocy”.
12.3.8. Komunikacja w postêpowaniu, przy u¿yciu platformy e-Zamówienia, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
12.3.9. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego.
12.3.10. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê
uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
12.3.11. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e – Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególno¶ci SWZ) wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
12.3.12. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
12.3.14. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
12.3.15. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod
numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony
na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
12.4.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± (nie dotyczy sk³adania ofert):
- Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAPu Urzêdu Gminy w Szreñsku pod adresem:
/tx5276cxar/SkrytkaESP
- poczty elektronicznej na adres e-mail: szrensk@szrensk.com.pl
12.5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 23. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy w Szreñsku, ul. Plac Kanoniczny 10, 06-550 Szreñsk. Dane kontaktowe: 23 653 40 38;
2. Z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy w Szreñsku, mo¿na kontaktowaæ siê za pomoc± adresu: inspektor@odo.info.pl
1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o numerze IPR.ZP.271.2.9.2023pn. „Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego na sezon grzewczy 2023/2024”
prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.),
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.) zwanej dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Posiada Pani/Pan nastêpuj±ce prawa:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IPR.ZP.271.2.9.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego na sezon grzewczy 2023/2024”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego, o ³±cznej ilo¶ci 115 000 litrów (sto piêtna¶cie tysiêcy litrów) do nastêpuj±cych kot³owni:

Gminnego O¶rodka Kultury w Szreñsku - pojemno¶æ zbiorników 6 000 l
Gminnego O¶rodka Zdrowia w Szreñsku - pojemno¶æ zbiorników 4 800 1
Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Szreñsku - pojemno¶æ zbiorników 20 000 l
OSP w Szreñsku - pojemno¶æ zbiorników 4 000 l
Uwaga:
Podana powy¿ej ilo¶æ oleju jest ilo¶ci± szacunkow±. Faktyczna ilo¶æ zamawianego oleju zale¿na bêdzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego (spowodowanych np. warunkami atmosferycznymi).

4.2 Dostarczany olej opa³owy lekki powinien posiadaæ parametry techniczne dopuszczaj±ce produkt do obrotu, o parametrach zgodnych z PN-C96024:2011.
Parametry oleju:
- Warto¶æ opa³owa, min.42,6 MJ/kg
- Temperatura p³yniêcia, max -20 ° C
- Temperatura zap³onu min. 56° C
- Gêsto¶æ w temp. 15°C max. 860 kg/m3
- Lepko¶æ kinetyczna w 20°C, max 6,00 mm2/s
- Sk³ad frakcyjny do 250°C. max 65 % (V/V)
- Sk³ad frakcyjny do 350°C, min.85% (V/V)
- Pozosta³o¶æ po koksowaniu (z 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej) max.0,3 % (m/m)
- Pozosta³o¶æ po spopieleniu, max 0,01 % (m/m)
- Zawarto¶æ siarki, max 0,10% (m/m)
- Zawarto¶æ wody max 200 mg/kg
- Zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych, max 24 mg/kg
- Kolor czerwony
Na potwierdzenie w/w parametrów, do ka¿dej partii dostarczanego oleju opa³owego dostarczony bêdzie aktualny dokument potwierdzaj±cy pochodzenie i jako¶æ dostarczanego oleju oraz pobierana bêdzie próbka oleju wg zasad szczegó³owo okre¶lonych w umowie.

4.3. Wykonawca dostarczy olej opa³owy specjalistycznym transportem wyposa¿onym w sprzêt do pomiaru z aktualnym ¶wiadectwem legalizacji.

Wraz z dostaw± Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia aktualnego dokumentu potwierdzaj±cego pochodzenie i jako¶æ dostarczanego oleju opa³owego (¶wiadectwo jako¶ci) - przy ka¿dej dostawie.

Wielko¶æ jednorazowej partii (tj. zamówienia jednostkowego) okre¶lana bêdzie w przybli¿eniu i zg³aszana przez Zamawiaj±cego telefonicznie.
Dostawa odbywaæ siê bêdzie w czasie zaoferowanym przez Wykonawcê od momentu zg³oszenia od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 8.00-15.00 od otrzymania dyspozycji telefonicznej o dostawie od upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ oferowany czas dostaw nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 3 dni.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena: 60% -K1
Termin p³atno¶ci: 20%- K2
Termin realizacji zamówienia jednostkowego: 20%- K3
Maksymaln± liczbê punktów w kryterium cena K1 (60 pkt.) otrzyma Wykonawca, który zaoferuje najni¿sz± cenê brutto, pozostali Wykonawcy otrzymaj± odpowiednio mniejsz± liczbê punktów zgodnie z poni¿szym wzorem:
Cena oferty najni¿szej brutto
ilo¶æ punktów w kryterium K1 badanej oferty = ……….…………… x 60%
Cena badanej oferty brutto

Maksymaln± liczbê punktów w kryterium termin p³atno¶ci K2 (20 pkt.) otrzyma Wykonawca, który zaoferuje najd³u¿szy termin p³atno¶ci, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymaj± odpowiednio mniejsz± liczbê punktów zgodnie z poni¿szym wzorem:
oferowany termin p³atno¶ci badanej oferty
ilo¶æ punktów w kryterium K2 badanej oferty = ……………..…………………… x 20%
najd³u¿szy oferowany termin p³atno¶ci

w przypadku nie okre¶lenia w ofercie przez Wykonawcê terminu p³atno¶ci przyjêty zostanie termin 14 dni natomiast w przypadku okre¶lenia przez wykonawcê terminu p³atno¶ci powy¿ej 30 dni i tak zostanie przyjêtych 30 dni
Najkrótszy dopuszczalny przez Zamawiaj±cego termin p³atno¶ci wynosi 14 dni, a najd³u¿szy 30 dni.
Maksymaln± liczbê punktów w kryterium termin realizacji zamówieñ jednostkowych K3 (20 pkt.) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najkrótszy termin realizacji, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymaj± odpowiednio mniejsz± liczbê punktów zgodnie z poni¿szym wzorem

najkrótszy oferowany termin realizacji
zamówieñ jednostkowych
ilo¶æ punktów w kryterium K3 badanej oferty = …………...……….. x 20%
oferowany termin realizacji
zamówieñ jednostkowych badanej oferty

Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce terminy realizacji dostaw jednostkowych 1, 2, 3 dni.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamowieni

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego na sezon grzewczy 2023/2024”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego, o ³±cznej ilo¶ci 115 000 litrów (sto piêtna¶cie tysiêcy litrów) do nastêpuj±cych kot³owni:

Gminnego O¶rodka Kultury w Szreñsku - pojemno¶æ zbiorników 6 000 l
Gminnego O¶rodka Zdrowia w Szreñsku - pojemno¶æ zbiorników 4 800 1
Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Szreñsku - pojemno¶æ zbiorników 20 000 l
OSP w Szreñsku - pojemno¶æ zbiorników 4 000 l
Uwaga:
Podana powy¿ej ilo¶æ oleju jest ilo¶ci± szacunkow±. Faktyczna ilo¶æ zamawianego oleju zale¿na bêdzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego (spowodowanych np. warunkami atmosferycznymi).

4.2 Dostarczany olej opa³owy lekki powinien posiadaæ parametry techniczne dopuszczaj±ce produkt do obrotu, o parametrach zgodnych z PN-C96024:2011.
Parametry oleju:
- Warto¶æ opa³owa, min.42,6 MJ/kg
- Temperatura p³yniêcia, max -20 ° C
- Temperatura zap³onu min. 56° C
- Gêsto¶æ w temp. 15°C max. 860 kg/m3
- Lepko¶æ kinetyczna w 20°C, max 6,00 mm2/s
- Sk³ad frakcyjny do 250°C. max 65 % (V/V)
- Sk³ad frakcyjny do 350°C, min.85% (V/V)
- Pozosta³o¶æ po koksowaniu (z 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej) max.0,3 % (m/m)
- Pozosta³o¶æ po spopieleniu, max 0,01 % (m/m)
- Zawarto¶æ siarki, max 0,10% (m/m)
- Zawarto¶æ wody max 200 mg/kg
- Zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych, max 24 mg/kg
- Kolor czerwony
Na potwierdzenie w/w parametrów, do ka¿dej partii dostarczanego oleju opa³owego dostarczony bêdzie aktualny dokument potwierdzaj±cy pochodzenie i jako¶æ dostarczanego oleju oraz pobierana bêdzie próbka oleju wg zasad szczegó³owo okre¶lonych w umowie.

Kod CPV: 09 13 51 00-5 olej opa³owy

4.3. Wykonawca dostarczy olej opa³owy specjalistycznym transportem wyposa¿onym w sprzêt do pomiaru z aktualnym ¶wiadectwem legalizacji.

Wraz z dostaw± Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia aktualnego dokumentu potwierdzaj±cego pochodzenie i jako¶æ dostarczanego oleju opa³owego (¶wiadectwo jako¶ci) - przy ka¿dej dostawie.

Wielko¶æ jednorazowej partii (tj. zamówienia jednostkowego) okre¶lana bêdzie w przybli¿eniu i zg³aszana przez Zamawiaj±cego telefonicznie.
Dostawa odbywaæ siê bêdzie w czasie zaoferowanym przez Wykonawcê od momentu zg³oszenia od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 8.00-15.00 od otrzymania dyspozycji telefonicznej o dostawie od upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ oferowany czas dostaw nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 3 dni.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, Za³±cznik nr 7 do SWZ
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼n. zm.) obowi±zuj±c± przez ca³y okres realizowania zamówienia
d) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego. Do polisy Wykonawca do³±czy dokument potwierdzaj±cy jej op³acenie. Dokument musi potwierdzaæ spe³nienie warunku o którym mowa 8.2.3) SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane na podstawie art. 125ust. 1 – zgodnie z wzorem, który stanowi Za³±cznik Nr 2 do SWZ
b) O¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczenia sk³adane na podstawie art. 125ust. 1 – zgodnie z wzorem, który stanowi Za³±cznik Nr 3 do SWZ

O¶wiadczenia te stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±ce wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe. wskazane w pkt. 11.5
O¶wiadczenie sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia , o których mowa w pkt. 11.1 sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± bark podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
11.3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp przedstawia, wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa w pkt. 11.1. tak¿e o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, tj:
a) O¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – sk³adane na podstawie art. 125. Ust. 5 ustawy Pzp - zgodnie z wzorem, który stanowi Za³±cznik nr 2a do SWZ
b) O¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu– sk³adane na podstawie art. 125. Ust. 5 ustawy Pzp - zgodnie z wzorem, który stanowi Za³±cznik nr 3a do SWZ
O¶wiadczenia sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie w elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

a) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê – je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do CEiDG lub KRS
Dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu w tym do z³o¿enia oferty lub z³o¿enia oferty i podpisania umowy nale¿y do³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma :
Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w oryginale formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii(skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 par. 2 ustwy z dnia 14 lutego 1991r. – Prawo o notariacie, które to poswiadczenia notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisedm osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
b) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej-penomocnictwo udzielone liderowi.
c) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³acznik nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów na podstawie art. 118 ust. 3 Pzp- (je¿eli dotyczy)
Wymagana forma:
Dokument musi byæ z³o¿ony w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania podmiotu udostêpniajacego zgodnie z form± reprezentacji okreslon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla fomy organizacyjnej lub innym dokumencie.
d) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa(je¿eli dotyczy) – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumnety ska³adane w toku postepowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiebiorstwa wykoanwca, wraz z przekazaniem takich infrmacji, zastrzega , ¿e nie mog± byæ one udostepniane, oraz wykazuje, ¿e zastrzezone informacje stanowi± tajemnicê przedsiebiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993r. ozwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumnet nale¿y z³o¿yæ w osobnym pliku do³±czonym do oferty z jednoczesnym zaznaczeniem „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”
Wymagana forma:
Dokument musi byæ z³o¿ony w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okreslon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla fomy organizacyjnej lub innym dokumencie.
e) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy) – na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp – za³±cznik nr 6 do SWZ – je¿eli dotyczy
Wymagana forma
Dokument musi byæ z³o¿ony w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie
f)skan z oficjalnej strony internetowej producenta oleju opa³owego lekkiego uwzglêdniaj±cy cenê obowi±zuj±c± w dniu 09.10.2023r. W przypadku gdy na stronach internetowych producenta nie ma ceny na wskazany dzieñ nale¿y przyj±æ ostatni± aktualn± cenê oleju przed dniem 09.10.2023r.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

8.3. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek okre¶lony w pkt. 8.2.2. musi zostaæ spe³niony przez ka¿dego z Wykonawców.
8.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek okre¶lony w pkt. 8.2.3. musi spe³niæ przynajmniej jeden z partnerów sk³adaj±cych wspóln± ofertê
11.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia , o których mowa w pkt. 11.1 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± bark podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy) – na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp – za³±cznik nr 6 do SWZ – je¿eli dotyczy
Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w formie aneksu, w sytuacji zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej informacji stanowi±cej podstawê do wprowadzenia zmian. Inicjatorem tej zmiany mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca
2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê w zakresie dotycz±cym zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT; Wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikaj±cym ze zmienionej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT).
3. Zamawiaj±cy, dopuszcza zmianê umowy w formie aneksu w przypadku wyst±pienia innych okoliczno¶ci nie powsta³ych z winy Wykonawcy
4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê podwykonawcy. Zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej niezw³ocznie od powziêcia informacji stanowi±cej podstawê do wprowadzenia zmian. Inicjatorem zmiany mo¿e byæ Wykonawca.
5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ust. 1 Pzp zmiana danych teleadresowych z zastrze¿eniem zapisów w ust. 6.
6. Strony obowi±zane s± informowaæ siê niezw³ocznie o wszelkich zmianach
dot. swojej reprezentacji oraz danych adresowych. W przypadku zaniechania
obowi±zku informacyjnego korespondencja skierowana na pierwotny adres uwa¿ana
bêdzie za dorêczon± z dniem nadania.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-17 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.