eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólUtworzeniu bazy danych BDOT500, zgodnej z pojęciowym modelem danych BDOT500, dla wybranych obrębów ewidencyjnych Miasta Nowa Sól



Ogłoszenie z dnia 2024-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzeniu bazy danych BDOT500, zgodnej z pojęciowym modelem danych BDOT500, dla wybranych obrębów
ewidencyjnych Miasta Nowa Sól

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MONIUSZKI 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-nowosolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzeniu bazy danych BDOT500, zgodnej z pojęciowym modelem danych BDOT500, dla wybranych obrębów
ewidencyjnych Miasta Nowa Sól

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c311960b-1765-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434326

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028794/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zakładanie bazy BDOT

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333147

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.272.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162601,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – obręb 0004 Miasta Nowa Sól;
Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
72320000 – 4 usługi bazy danych 71222100 – 1 Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy danych BDOT500 , zgodnie z pojęciowym modelem danych BDOT500 dla
wybranych obrębów Miasta Nowa Sól.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, warunki płatności oraz
szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia zostały określone w :
1) Warunki techniczne stanowiące załącznik nr 1 (dalej : SOPZ – należy rozpatrywać w zakresie Części 1, - załącznik
nr 1 do SWZ ;2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich

4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – obręb 0005 Miasta Nowa Sól;
Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
72320000 – 4 usługi bazy danych 71222100 – 1 Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy danych BDOT500 , zgodnie z pojęciowym modelem danych BDOT500 dla
wybranych obrębów Miasta Nowa Sól.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, warunki płatności oraz
szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia zostały określone w :
1) Warunki techniczne stanowiące załącznik nr 1 (dalej : SOPZ – należy rozpatrywać w zakresie Części 2) - załącznik
nr 1 do SWZ ;2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich

4.5.5.) Wartość części: 40650,42 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – obręb 0006 Miasta Nowa Sól;
Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
72320000 – 4 usługi bazy danych 71222100 – 1 Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy danych BDOT500 , zgodnie z pojęciowym modelem danych BDOT500 dla
wybranych obrębów Miasta Nowa Sól.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, warunki płatności oraz
szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia zostały określone w :
1) Warunki techniczne stanowiące załącznik nr 1 (dalej : SOPZ – należy rozpatrywać w zakresie Części 3- załącznik
nr 1 do SWZ ;2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich

4.5.5.) Wartość części: 28455,28 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – obręb 0007 Miasta Nowa Sól;
Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
72320000 – 4 usługi bazy danych 71222100 – 1 Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy danych BDOT500 , zgodnie z pojęciowym modelem danych BDOT500 dla
wybranych obrębów Miasta Nowa Sól.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, warunki płatności oraz
szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia zostały określone w :
1) Warunki techniczne stanowiące załącznik nr 1 (dalej : SOPZ – należy rozpatrywać w zakresie Części 4 - załącznik
nr 1 do SWZ ;2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich

4.5.5.) Wartość części: 28455,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73431,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117766,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73431,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOTACH PIOTR WIŚNIEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781695425

7.3.3) Ulica: CHODKIEWICZA 15

7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZC

7.3.5) Kod pocztowy: 85-065

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73431,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45896,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76361,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45896,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GESUT PROJEKT SP. Z O.O. - LIDER KONSORCJUM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721337757

7.3.3) Ulica: OBORNICKA 330

7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 60-689

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45896,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63382,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Usług Geodezyjnych Libella Małgorzata Kowalik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162746271

7.3.3) Ulica: Adama Branickiego 20/36

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-972

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.) Zamawiający Powiat Nowosolski informuje o unieważnieniu postępowania w zakresie CZĘŚCI 4.
Uzasadnienie faktyczne
Po dokonaniu powtórzenia czynności ponownej oceny ofert Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez Wykonawcę :
Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno – Projektowych „GEOMIAR” Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 35, 37-500 Jarosław
NIP 7920003549
Pismem znak: GK-1/MZ/2024 z dnia 24.07.2024r. Wykonawca Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno – Projektowych „GEOMIAR” Sp. z o.o. poinformował Zamawiającego o rezygnacji z podpisania umowy.

Uzasadnienie prawne
art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.)
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca (…) uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.”

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16270,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49270,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie : do 16 grudnia
2024r. . Określenie terminu datą dzienną jest uzasadnione obiektywną przyczyną. Wynika to z przedmiotu zamówienia, które musi być zrealizowane w konkretnym czasie. Informacja ta pozwoli wykonawcom precyzyjnie określić już na etapie składania oferty, jakim czasem będą dysponowali na wykonanie
zamówienia, co niewątpliwie poprawia ich sytuację i zwiększa bezpieczeństwo prawne w związku z realizacją umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.