Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00333147/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzeniu bazy danych BDOT500, zgodnej z pojęciowym modelem danych BDOT500, dla wybranych obrębów
ewidencyjnych Miasta Nowa Sól
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MONIUSZKI 3
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-nowosolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzeniu bazy danych BDOT500, zgodnej z pojęciowym modelem danych BDOT500, dla wybranych obrębówewidencyjnych Miasta Nowa Sól
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c311960b-1765-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028794/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zakładanie bazy BDOT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333147
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.272.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – obręb 0004 Miasta Nowa Sól;Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
72320000 – 4 usługi bazy danych 71222100 – 1 Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy danych BDOT500 , zgodnie z pojęciowym modelem danych BDOT500 dla
wybranych obrębów Miasta Nowa Sól.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, warunki płatności oraz
szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia zostały określone w :
1) Warunki techniczne stanowiące załącznik nr 1 (dalej : SOPZ – należy rozpatrywać w zakresie Części 1, - załącznik
nr 1 do SWZ ;2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – obręb 0005 Miasta Nowa Sól;Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
72320000 – 4 usługi bazy danych 71222100 – 1 Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy danych BDOT500 , zgodnie z pojęciowym modelem danych BDOT500 dla
wybranych obrębów Miasta Nowa Sól.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, warunki płatności oraz
szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia zostały określone w :
1) Warunki techniczne stanowiące załącznik nr 1 (dalej : SOPZ – należy rozpatrywać w zakresie Części 2) - załącznik
nr 1 do SWZ ;2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 40650,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – obręb 0006 Miasta Nowa Sól;Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
72320000 – 4 usługi bazy danych 71222100 – 1 Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy danych BDOT500 , zgodnie z pojęciowym modelem danych BDOT500 dla
wybranych obrębów Miasta Nowa Sól.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, warunki płatności oraz
szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia zostały określone w :
1) Warunki techniczne stanowiące załącznik nr 1 (dalej : SOPZ – należy rozpatrywać w zakresie Części 3- załącznik
nr 1 do SWZ ;2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 28455,28 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – obręb 0007 Miasta Nowa Sól;Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
72320000 – 4 usługi bazy danych 71222100 – 1 Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy danych BDOT500 , zgodnie z pojęciowym modelem danych BDOT500 dla
wybranych obrębów Miasta Nowa Sól.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, warunki płatności oraz
szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia zostały określone w :
1) Warunki techniczne stanowiące załącznik nr 1 (dalej : SOPZ – należy rozpatrywać w zakresie Części 4 - załącznik
nr 1 do SWZ ;2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
4.5.5.) Wartość części: 28455,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73431,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117766,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73431,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOTACH PIOTR WIŚNIEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781695425
7.3.3) Ulica: CHODKIEWICZA 15
7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZC
7.3.5) Kod pocztowy: 85-065
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73431,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45896,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76361,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45896,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GESUT PROJEKT SP. Z O.O. - LIDER KONSORCJUM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721337757
7.3.3) Ulica: OBORNICKA 330
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 60-689
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45896,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63382,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Usług Geodezyjnych Libella Małgorzata Kowalik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162746271
7.3.3) Ulica: Adama Branickiego 20/36
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-972
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pracownia Usług Geodezyjnych Libella Małgorzata Kowalik
jakie przetargi wygrała firma
Pracownia Usług Geodezyjnych Libella Małgorzata Kowalik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.) Zamawiający Powiat Nowosolski informuje o unieważnieniu postępowania w zakresie CZĘŚCI 4.
Uzasadnienie faktyczne
Po dokonaniu powtórzenia czynności ponownej oceny ofert Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez Wykonawcę :
Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno – Projektowych „GEOMIAR” Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 35, 37-500 Jarosław
NIP 7920003549
Pismem znak: GK-1/MZ/2024 z dnia 24.07.2024r. Wykonawca Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno – Projektowych „GEOMIAR” Sp. z o.o. poinformował Zamawiającego o rezygnacji z podpisania umowy.
Uzasadnienie prawne
art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.)
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca (…) uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16270,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49270,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2024r. . Określenie terminu datą dzienną jest uzasadnione obiektywną przyczyną. Wynika to z przedmiotu zamówienia, które musi być zrealizowane w konkretnym czasie. Informacja ta pozwoli wykonawcom precyzyjnie określić już na etapie składania oferty, jakim czasem będą dysponowali na wykonanie
zamówienia, co niewątpliwie poprawia ich sytuację i zwiększa bezpieczeństwo prawne w związku z realizacją umowy
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sukcesywna dostawa żywienia dojelitowego i pozajelitowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
- Dzierżawa aparatu do posiewu krwi oraz sukcesywna dostaw podłoży, odczynników oraz niezbędnego sprzętu jednorazowego na potrzeby szpitalnego lab. bakteriologiczno-serologicznego WS SP ZOZ w NowejSoli
- Sukcesywne dostawy elementów systemu próżniowego pobierania krwi na potrzeby Laboratorium Analitycznego WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
- Usługa wdrożenia elektronicznej karty zleceń leków na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa ciekłego tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika oraz gazów medycznych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SPZOZ w Nowej Soli.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja projektu modernizacji szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej na terenie miasta Wrocławia Etap II
- Usługa zdalnego dostępu do katalogu publikacji elektronicznych w postaci e-booków i audiobooków dla czytelników Miejskiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie
- Budowa klubu dziecięcego dla dzieci do lat 3 w Gminie Łabowa
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: 160913_2.0044 - Ligota Turawska, 160913_2.0050 - Rzędów, gmina Turawa
- Aktualizacja i uzupełnienie danych bazy ewidencji gruntów i budynków dotyczącą: budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej: Gmina Szprotawa
- Obsługa geodezyjna Miasta i Gminy Czarny Dunajec w roku 2025
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.