Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00418428/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Sukcesywne dostawy wraz z transportem kruszywa, betonu kruszonego oraz piasku podsypkowego na nawierzchnie gruntowe dróg gminnych Gminy Ustka"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e571857-fd31-4766-88d1-26d5dead562b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Sukcesywne dostawy wraz z transportem kruszywa, betonu kruszonego oraz piasku podsypkowego na nawierzchnie gruntowe dróg gminnych Gminy Ustka"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e571857-fd31-4766-88d1-26d5dead562b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015957/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywne dostawy wraz z transportem kruszywa, betonu kruszonego oraz piasku podsypkowego na nawierzchnie gruntowe dróg gminnych Gminy Ustka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418428
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.271.32.2024.MA.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130165 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa wraz z transportem
1) kruszywa o frakcji 0-31,5 mm (mieszanka optymalna),
2) betonu kruszonego o frakcji 0-50 mm,
3) piasku podsypkowego
na nawierzchnie gruntowe dróg gminnych Gminy Ustka.
2. Szacunkowa wielkość dostaw (łącznie): zakres podstawowy nie mniej niż 800 ton i nie więcej niż 1300 ton.
1) szacunkowo: 500 – 800 ton kruszywa o frakcji 31,5 mm (mieszanka optymalna),
2) szacunkowo: 250 – 400 ton betonu kruszonego o frakcji 0 – 50 mm,
3) szacunkowo: 50 – 100 ton piasku podsypkowego.
3. Szacunkowa wielkość dostaw (łącznie): zakres prawa opcji do 575 ton.
1) szacunkowo: do 350 ton kruszywa o frakcji 31,5 mm (mieszanka optymalna),
2) szacunkowo: do180 ton betonu kruszonego o frakcji 0 – 50 mm,
3) szacunkowo: do 45 ton piasku podsypkowego.
Prawo opcji :
Prawo opcji: obejmuje realizację dostaw określonych w pkt. 1-3) i jest to zakres uzupełniający oraz fakultatywny dostaw , którego realizacja jest uzależniona od decyzji Zamawiającego i uzyskania przez niego dodatkowych środków finansowych. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zlecenia zakresu przewidzianego prawa opcji. Zamawiający na etapie realizacji umowy podejmie decyzje o ewentualnym zleceniu realizacji prawa opcji i Decyzja o zleceniu prawa opcji uzależniona jest od możliwości finansowych Zamawiającego.
4. Kruszywa wskazane w pkt. 5.1.1 oraz w pkt. 5.1.3 powinny spełniać normę PN-EN 13043:2004 „Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu” lub równoważną.
5. Dostawy przedmiotu umowy mogą być realizowane wyłącznie na pojazdach typu: samochód ciężarowy samowyładowczy dwu, trzy lub czteroosiowy, (z wyłączeniem ciągników siodłowych i przyczep), z dopuszczalną wagą łącznie z ładunkiem do 60 ton.
6. Dostawy będą sukcesywnie realizowane we wskazane przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Ustka.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do umowy, stanowiący jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14211000-3 - Piasek
44111000-1 - Materiały budowlane
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zawiadamiam, że w trybie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) ww. postępowanie zostało unieważnione, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację ww. zadania wynosi 160.103,00 zł brutto.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy PZP cyt. " Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć
tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty".
Kwota Oferty z najniższą ceną: 168387,00 zł brutto
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168387,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177206,10 PLN
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Wymiana okien połaciowych na poddaszu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
- Utrzymanie i konserwacja dróg oraz dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Ustka w 2025 roku
- Konserwacja oświetlenia ulicznego i urządzeń teletechnicznych stanowiących majątek Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Ustce w 2025 roku
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa transportu lądowego eksponatów w podziale na dwie części.
- Wykonanie remontów nawierzchni żwirowej i gruntowej dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w 2025 roku
- Zakup kruszywa drogowego na drogi gminne położone na terenie Gminy Kampinos w roku 2025
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Kołbiel
- "Usługi transportu sanitarnego polegające na wykonywaniu przewozów osób, w tym dzieci od 1 miesiąca życia do 18 roku życia, środkami transportu specjalistycznego"
- "Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach FASTFOOD & CAFÉ & RESTAURANT EXPO HELSINKI 2025 w Finlandii"
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.