eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogowoPrzebudowa oficyny na budynek weterynarii - I etap



Ogłoszenie z dnia 2024-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oficyny na budynek weterynarii – I etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000767888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadróż 1

1.5.2.) Miejscowość: Rogowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-515

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48542703112

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zs4nadroz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs4nadroz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/933327

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa oficyny na budynek weterynarii – I etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67452077-1d2a-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225326/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa oficyny na budynek weterynarii - I etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345459

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1498842,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z nadbudową i przebudową istniejącego budynku dydaktycznego przyszkolnej oficyny na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu na działce o nr ewid. 172 w celu przystosowania budynku do prowadzenia zajęć na kierunku technik weterynarii.
2. Roboty budowlane w ramach planowanej inwestycji obejmą m. in.:
1) wykonanie niezbędnego odwodnienia fundamentów i przepon zabezpieczających przed wilgocią,
2) dokonanie wzmocnień/napraw/wymiany stropów nad piwnicą wraz z warstwami wykończeniowymi,
3) wykonanie nowej podłogi na gruncie w piwnicy,
4) wykonanie podmurowania ścian pomieszczeń w celu uzyskanie prawidłowej wysokości użytkowej,
5) wykonanie stropu nad parterem i nowej konstrukcji dachu wraz z warstwami pokrycia,
6) zmiana układu pomieszczeń wraz z ich funkcjami (wykonanie nowych ścian działowych),
7) zmiana wymiarów okien i drzwi wewnętrznych oraz zewnętrznych,
8) wykonanie nowych schodów wejściowych prowadzących na parter budynku oraz do piwnicy,
9) wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd 230V,
10) wykonanie instalacji odgromowej,
11) wykonanie instalacji i montaż pompy ciepła.
3. UWAGA! Zamówienie nie obejmuje:
1) W zakresie robót budowlanych dotyczących elewacji:
a) wykonania zewnętrznych warstw ścian ujętych w szczególe S2 w opisie i na rysunku nr A3, ZA-3 tj. tynk cienkowarstwowy, 2x klej wraz z siatką z włókna szklanego o gram min. 160 g/m2, styropian 15 cm znajdujących się w projekcie technicznym i projekcie obejmującym zmiany nieistotne,
b) wykonania zewnętrznych warstw ścian w szczególe S3 w opisie i na rysunku nr A3, ZA-3 tj. tynk cienkowarstwowy, 2x klej wraz z siatką z włókna szklanego o gram min. 160 g/m2, styropian 20 cm znajdujących się w projekcie technicznym i projekcie obejmującym zmiany nieistotne,
c) wykonania parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo w opisie i na rysunku nr A4, Z-A4, A5, Z-A5 znajdujących się w projekcie technicznym i projekcie obejmującym zmiany nieistotne.
2) W zakresie robót budowlanych dotyczących stolarki drzwiowej:
a) wykonania drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych wewnętrznych ppoż. EI30 Dw4 znajdujących się na rysunku nr A1, ZA-1, A9, ZA-9 ujętych w projekcie technicznym i projekcie obejmującym zmiany nieistotne,
b) wykonania drzwi płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone Dw1, Dw2, Dw3 znajdujących się na rysunkach nr A9, ZA-9, A2, A7 ujętych w projekcie technicznym i projekcie obejmującym zmiany nieistotne.
3) W zakresie robót budowlanych dotyczących prac wykończeniowych wewnętrznych:
a) wykończenie ścian i sufitów opisanych w pkt 5 pn. „Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe wewnętrznych i zewnętrznych przegród budowlanych” projektu technicznego oraz wskazanych w szczególe P2 tj. 2x płyta G-K oraz S2 i S3 tj. tynk cem-wap. 2 cm ujętych na rysunkach A3, ZA-3 w projekcie technicznym i projekcie obejmującym zmiany nieistotne,
b) wykończenie posadzek opisanych w pkt 5 pn. „Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe wewnętrznych i zewnętrznych przegród budowlanych” projektu technicznego oraz wskazanych w szczególe P1 i P1’ tj. warstwy wykończenia podłogi oraz w szczególe P0 – wszystkie warstwy ujętych na rysunkach A3 i ZA3, A1, ZA-1, A2 w projekcie technicznym i projekcie obejmującym zmiany nieistotne,
c) wyposażenie dla osób niepełnosprawnych wyróżnionych w pomieszczeniu 1.02. w opisie i na rysunkach A2, A7, A11 ujętych w projekcie technicznym i projekcie obejmującym zmiany nieistotne,
d) wyposażenie sal lekcyjnych ujęte w całości w opisie i na rysunku A11 znajdującym się w projekcie technicznym,
4) W zakresie robót budowlanych dotyczących utwardzenia terenu wraz z miejscem parkingowym:
a) wykonanie krawężników i obrzeży betonowych oraz nawierzchni z kostki betonowej brukowej stanowiących ciągi komunikacyjne i miejsce parkingowe ujętych w opisie i na rysunku Z-T1, Z-T3.
5) W zakresie robót budowlanych dotyczących instalacji elektrycznej:
a) wykonanie instalacji fotowoltaicznej opisanej w pkt 4.13. opisu technicznego oraz na rysunku E5 projektu technicznego dotyczącego Instalacji elektrycznych.
4. Opisane ww. roboty zostają wyłączone z postępowania, nawet gdy zostały ujęte w innych dokumentach niż wyżej opisane a wyłączenie nie zostało wprost wskazane w dokumentacji technicznej.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ - Dokumentacja projektowa.
6. Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262310-7 - Zbrojenie

45262520-2 - Roboty murowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1844877,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1964310,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1844877,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RSYSTEM Sp. z o.o. Oddział Piaski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 701-05-74-930

7.3.4) Miejscowość: Piaski

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1844877,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.