eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń podnoszących kompetencje z zakresu kosmetologii dla studentów oraz kadry kierunku Kosmetologia UTH w Radomiu.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń podnoszących kompetencje z zakresu kosmetologii dla studentów oraz kadry kierunku Kosmetologia UTH w Radomiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000805181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Malczewskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@uthrad.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniwersytetradom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f8a19531-3c16-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń podnoszących kompetencje z zakresu kosmetologii dla studentów oraz kadry kierunku Kosmetologia UTH w Radomiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8a19531-3c16-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081754/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Szkolenia dla studentów i kadry akademickiej kierunku Kosmetologia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania podlega współfinansowaniu w ramach projektu pt.:„Zintegrowany Program UTHRad.”, nr projektu POWR.03.05.00-00-Z105/17 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354282

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AP-26-23u/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część A:
Szkolenie - Zabiegi trychologiczne dla 30 studentów, czas trwania szkolenia to 2 dni po 8 godzin zegarowych. Na każdą godzinę lekcyjną zajęć powinno przypadać przynajmniej 15 min. przerwy przy czym przerwy nie muszą być organizowane co godzinę. Pierwszy dzień szkolenia dla 30 studentów podzielonych na 2 lub 3 grupy w siedzibie Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu. Drugi dzień szkolenia dla 30 studentów podzielonych na grupy maksymalnie 6-osobowe w siedzibie Wykonawcy w maksymalnej odległości 100km od miasta Radom. Uwzględnia się możliwość przeprowadzenia szkolenia w różnych terminach dla poszczególnych grup.
Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne:
Postępowanie z klientem trychologicznym; Zagadnienia dotyczące chorób skóry głowy z punktu widzenia pracy trychologa; Atopowe zapalenie skóry, łojotokowe zapalenie skóry, łuszczyca – charakterystyka; Wywiad trychologiczny; Badanie i diagnostyka trychologiczna; Efektywny zabieg trychologiczny – wieloetapowy zabieg trychologiczny; Urządzenia trychologiczne; Pielęgnacja domowa samodzielna lub połączona z farmakologią miejscową lub doustną; Zarys modelu terapeutycznego - postępowania; Charakterystyka oraz efekty terapii nietypowych przypadków: wyłysiające zapalenie mieszka włosowego, zapalenie mieszka włosowego, rybia łuska, akromegalia; Łysienie androgenowe u kobiet i mężczyzn - miniaturyzacja mieszka włosowego, Długofalowe prowadzenie klienta trychologicznego; Łysienie plackowate w praktyce - prowadzeniu klienta trychologicznego z tą jednostką chorobową; Wywiad trychologiczny z farmakologią doustną lub miejscową; Łysienie bliznowaciejące; Terapia brwi, Przeszczep włosów; Zabieg implantacji włosów Nido; Mezoterapia mikroigłowa skóry głowy zabieg w praktyce i teorii. Zabieg bezinwazyjny/inwazyjny na skórę głowy wykonany na kliencie lub na uczestniku szkolenia. W grupach 2 osobowych uczestnicy szkolenia wykonują zabiegi na sobie nawzajem lub na kliencie z omawianą jednostką chorobową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 75000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część B: Szkolenie - Zabiegi podologiczne dla 30 studentów podzielonych na grupy maksymalnie 6-osobowe, czas trwania szkolenia to 2 dni po 8 godzin zegarowych. Na każdą godzinę lekcyjną zajęć powinno przypadać przynajmniej 15 min. przerwy przy czym przerwy nie muszą być organizowane co godzinę. Uwzględnia się możliwość przeprowadzenia szkolenia w różnych terminach dla poszczególnych grup w siedzibie Wykonawcy w maksymalnej odległości 100km od miasta Radom
Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne: Budowa i funkcje paznokci; Budowa i funkcje stopy; Podstawowe choroby aparatu paznokciowego: grzybica, onycholiza, łuszczyca, pałeczka ropy błękitnej, zakażenia bakteryjne, grzybicze i wirusowe; Metody leczenia, postępowanie terapeutyczne, zalecenia pozabiegowe, pielęgnacja domowa; Deformacje w obrębie stopy; BHP w gabinecie podologicznym; Proces dekontaminacji w gabinecie podologicznym; Wyposażenie Gabinetu podologicznego - fotele, frezarki narzędzia manualne i rotacyjne klamry ortonyksyjne itp.; Ergonomia pracy w gabinecie podologiczny; Wywiad podmiotowy i przedmiotowy; Karta klienta; Hiperkeratozy -nadmierne rogowacenie naskórka: modzele, odciski, pekające pięty, odciski podpaznokciowe; Klasyfikacja frezów - narzędzia rotacyjne; Odciążenia w gabinecie podologicznym - indywidualne dopasowanie do klienta; Rodzaje materiałów stosowanych do odciążen; Schemat zabiegu przy użyciu narzędzi manualnych i rotacyjnych; Dobór metody pracy oraz narzędzi w poszczególnych przypadkach podologicznych; Prawidłowe skracanie płytki paznokcia; Oczyszczanie wałów paznokciowych; Usuwanie odcisków; Praca przy rozpadlinach; Opracowanie odcisków i rozpadlin przy użyciu frezów i narzędzi; Techniki pracy skalpelem i dłutem; Wykonanie odciążeń technika pracy; Prawidłowe przygotowanie stanowiska pracy; Wywiad podologiczny wraz z diagnozą, planem zabiegowym i pielęgnacją domową; Prawidłowe wykonanie zabiegu podologicznego; Prawidłowe oczyszczanie płytki z onycholizą i grzybicą. W grupach 2 osobowych uczestnicy szkolenia wykonują zabiegi na sobie nawzajem lub na modelach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część C: Szkolenia z zakresu: laminacji, zagęszczania i liftingu brwi i rzęs; zdobnictwa i przedłużania paznokci; wykonywania makijażu dla 30 studentów podzielonych na 2 lub 3 grupy, czas trwania szkolenia to 3 dni po 8 godzin zegarowych, w siedzibie Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu. Na każdą godzinę lekcyjną zajęć powinno przypadać przynajmniej 15 min. przerwy przy czym przerwy nie muszą być organizowane co godzinę.
Szkolenie „laminacji, zagęszczania i liftingu brwi i rzęs” (1 dzień) obejmuje następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne: Wywiad z klientką; Analiza kształtu oczu; Struktura i cykl wzrostu włosa; Proporcje brwi; Praca z różnymi kształtami brwi; Przygotowanie skóry do zabiegu laminacji, zagęszczania i liftingu brwi i rzęs; Prawidłowa depilacja brwi; Dobór odpowiedniej stylizacji rzęs; Laminacja i lifting – charakterystyka zabiegów; Omówienie produktów i akcesoriów niezbędnych do laminacji, zagęszczania i liftingu brwi i rzęs; Technika prawidłowej aplikacji rzęs; Uzupełnienie rzęs; Zdejmowanie rzęs przedłużanych; Higiena rzęs przedłużanych; Dobór odpowiedniej formy silikonowej względem osadzenia oczu oraz długości rzęs naturalnych; Rodzaje wałków silikonowych; Ułożenie rzęs na formie silikonowej; Działanie chemiczne produktów na rzęsy i brwi; Zmiana naturalnego skrętu rzęs za pomocą produktów; Przeciwwskazania do zabiegu laminacji, zagęszczania i liftingu brwi i rzęs; Aplikacja rzęs na gąbce i główce treningowej; Pokaz wykonywania zabiegu laminacji, zagęszczania i liftingu brwi i rzęs przez instruktora; Wykonanie zabiegu laminacji, zagęszczania i liftingu brwi i rzęs na modelce lub uczestniczce projektu - samodzielna praca; Zalecenia po zabiegu laminacji, zagęszczania i liftingu brwi i rzęs.

Szkolenie „Zdobnictwo i przedłużanie paznokci” (1 dzień) obejmuje następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne: Budowa paznokcia; Choroby paznokci; Dezynfekcja i sterylizacja narzędzi; Opracowanie skórek frezami oraz cążkami; Przygotowanie naturalnej płytki paznokcia; Prawidłowe podłożenie oraz docięcie szablonu; Odpowiednia aplikacja żelu, w celu ograniczenia piłowania do minimum; Zaciskanie tunelu; Technika piłowania; Aplikacja lakierów hybrydowych pod skórki; Omówienie potrzebnych produktów do tworzenia zdobień; Dobór odpowiednich narzędzi np. pędzle, sondy; Dobór wzoru do płytki paznokcia; Przeciwwskazania do przedłużania i zdobnictwa paznokci; Pokaz wykonywania zabiegu przedłużania i zdobnictwa paznokci przez instruktora; Wykonanie zabiegu przedłużania i zdobnictwa paznokci na modelce lub uczestniczce projektu - samodzielna praca; Zalecenia po zabiegu przedłużania i zdobnictwa paznokci.

Szkolenie „wykonywania makijażu” (1 dzień) obejmuje następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne: Kufer wizażysty; Higiena w zawodzie wizażysty; Podstawy doboru kolorów do typu urody; Modelowanie twarzy i zastosowanie technik światłocienia; Konturowanie twarzy na mokro i sucho; Dobór i łączenie cieni; Sposoby wykonywania kreski na oku; Makijaż brwi; Dobór podkładu do typu cery; Sposoby wykonania trwałego makijażu; Klejenie klepek rzęs; Pokaz wykonywania makijażu przez instruktora; Wykonanie makijażu na modelce lub uczestniczce projektu - samodzielna praca; Prezentacja fotograficzna - zdjęcia makijażu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 130500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część D: Szkolenie - Zabiegi trychologiczne. Czas trwania szkolenia to 2 dni po 8 godzin zegarowych. Na każdą godzinę lekcyjną zajęć powinno przypadać przynajmniej 15 min. przerwy przy czym przerwy nie muszą być organizowane co godzinę. Pierwszy dzień szkolenia dla 5 osób z kadry akademickiej odbędzie się w siedzibie Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu. Drugi dzień szkolenia dla 5 osób odbędzie się w siedzibie Wykonawcy w maksymalnej odległości 100km od miasta Radom.
Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne:
Postępowanie z klientem trychologicznym; Zagadnienia dotyczące chorób skóry głowy z punktu widzenia pracy trychologa; Atopowe zapalenie skóry, łojotokowe zapalenie skóry, łuszczyca – charakterystyka; Wywiad trychologiczny; Badanie i diagnostyka trychologiczna; Efektywny zabieg trychologiczny – wieloetapowy zabieg trychologiczny; Urządzenia trychologiczne; Pielęgnacja domowa samodzielna lub połączona z farmakologią miejscową lub doustną; Zarys modelu terapeutycznego - postępowania; Charakterystyka oraz efekty terapii nietypowych przypadków: wyłysiające zapalenie mieszka włosowego, zapalenie mieszka włosowego, rybia łuska, akromegalia; Łysienie androgenowe u kobiet i mężczyzn - miniaturyzacja mieszka włosowego, Długofalowe prowadzenie klienta trychologicznego; Łysienie plackowate w praktyce - prowadzeniu klienta trychologicznego z tą jednostką chorobową; Wywiad trychologiczny z farmakologią doustną lub miejscową; Łysienie bliznowaciejące; Terapia brwi, Przeszczep włosów; Zabieg implantacji włosów Nido; Mezoterapia mikroigłowa skóry głowy zabieg w praktyce i teorii. Zabieg bezinwazyjny/inwazyjny na skórę głowy wykonany na kliencie lub na uczestniku szkolenia. W grupach 2 osobowych uczestnicy szkolenia wykonują zabiegi na sobie nawzajem lub na kliencie z omawianą jednostką chorobową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część E: Szkolenie - Zabiegi podologiczne dla 5 osób z kadry akademickiej, czas trwania szkolenia to 2 dni po 8 godzin zegarowych w siedzibie Wykonawcy w maksymalnej odległości 100km od miasta Radom. Na każdą godzinę lekcyjną zajęć powinno przypadać przynajmniej 15 min. przerwy przy czym przerwy nie muszą być organizowane co godzinę.
Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne: Budowa i funkcje paznokci; Budowa i funkcje stopy; Podstawowe choroby aparatu paznokciowego: grzybica, onycholiza, łuszczyca, pałeczka ropy błękitnej, zakażenia bakteryjne, grzybicze i wirusowe; Metody leczenia, postępowanie terapeutyczne, zalecenia pozabiegowe, pielęgnacja domowa; Deformacje w obrębie stopy; BHP w gabinecie podologicznym; Proces dekontaminacji w gabinecie podologicznym; Wyposażenie Gabinetu podologicznego - fotele, frezarki narzędzia manualne i rotacyjne klamry ortonyksyjne itp.; Ergonomia pracy w gabinecie podologiczny; Wywiad podmiotowy i przedmiotowy; Karta klienta; Hiperkeratozy -nadmierne rogowacenie naskórka: modzele, odciski, pekające pięty, odciski podpaznokciowe; Klasyfikacja frezów - narzędzia rotacyjne; Odciążenia w gabinecie podologicznym - indywidualne dopasowanie do klienta; Rodzaje materiałów stosowanych do odciążen; Schemat zabiegu przy użyciu narzędzi manualnych i rotacyjnych; Dobór metody pracy oraz narzędzi w poszczególnych przypadkach podologicznych; Prawidłowe skracanie płytki paznokcia; Oczyszczanie wałów paznokciowych; Usuwanie odcisków; Praca przy rozpadlinach; Opracowanie odcisków i rozpadlin przy użyciu frezów i narzędzi; Techniki pracy skalpelem i dłutem; Wykonanie odciążeń technika pracy; Prawidłowe przygotowanie stanowiska pracy; Wywiad podologiczny wraz z diagnozą, planem zabiegowym i pielęgnacją domową; Prawidłowe wykonanie zabiegu podologicznego; Prawidłowe oczyszczanie płytki z onycholizą i grzybicą. W grupach 2 osobowych uczestnicy szkolenia wykonują zabiegi na sobie nawzajem lub na modelach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część F: Szkolenia z zakresu: laminacji, liftingu brwi i rzęs; zabiegu z oczyszczania wodorowego; makijażu na każdą okazję dla 5 osób z kadry akademickiej, czas trwania szkolenia to 3 dni po 8 godzin zegarowych w siedzibie Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu. Na każdą godzinę lekcyjną zajęć powinno przypadać przynajmniej 15 min. przerwy przy czym przerwy nie muszą być organizowane co godzinę.
Szkolenie „laminacji i liftingu brwi i rzęs” (1 dzień) obejmuje następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne: Wywiad z klientką; Analiza kształtu oczu; Struktura i cykl wzrostu włosa; Proporcje brwi; Praca z różnymi kształtami brwi; Przygotowanie skóry do zabiegu laminacji i liftingu brwi i rzęs; Prawidłowa depilacja brwi; Dobór odpowiedniej stylizacji rzęs; Laminacja i lifting – charakterystyka zabiegów; Omówienie produktów i akcesoriów niezbędnych do laminacji i liftingu brwi i rzęs; Dobór odpowiedniej formy silikonowej względem osadzenia oczu oraz długości rzęs naturalnych; Rodzaje wałków silikonowych; Ułożenie rzęs na formie silikonowej; Działanie chemiczne produktów na rzęsy i brwi; Zmiana naturalnego skrętu rzęs za pomocą produktów; Przeciwwskazania do zabiegu laminacji i liftingu brwi i rzęs; Pokaz wykonywania zabiegu laminacji i liftingu brwi i rzęs przez instruktora; Wykonanie zabiegu laminacji i liftingu brwi i rzęs na modelce lub uczestniczce projektu - samodzielna praca; Zalecenia po zabiegu laminacji i liftingu brwi i rzęs

Szkolenie „zabieg z oczyszczania wodorowego” (1 dzień) obejmuje następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne: Oczyszczanie wodorowe – charakterystyka zabiegu; Znaczenie tlenu w kosmetologii; Charakterystyka urządzenia do oczyszczania wodorowego; Omówienie asortymentu niezbędnego do wykonania zabiegu; Środki ostrożności podczas zabiegu; Wskazania i przeciwwskazania do zabiegu z oczyszczania wodorowego; Pokaz wykonywania zabiegu z oczyszczania wodorowego przez instruktora; Wykonanie zabiegu z oczyszczania wodorowego na modelce lub uczestniczce projektu - samodzielna praca; Omówienie efektów po zabiegu; Zalecenia po zabiegu z oczyszczania wodorowego

Szkolenie „makijaż na każdą okazję” (1 dzień) obejmuje następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne: Kufer wizażysty; Higiena w zawodzie wizażysty; Rodzaje makijażu; Podstawy doboru kolorów do typu urody; Modelowanie twarzy i zastosowanie technik światłocienia; Konturowanie twarzy na mokro i sucho; Dobór i łączenie cieni; Sposoby wykonywania kreski na oku; Makijaż brwi; Dobór podkładu do typu cery; Sposoby wykonania trwałego makijażu; Klejenie klepek rzęs; Dobór makijażu w zależności od okazji; Pokaz wykonywania makijażu przez instruktora; Wykonanie makijażu na modelce lub uczestniczce projektu - samodzielna praca; Prezentacja fotograficzna - zdjęcia makijażu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk Ul. Rejtana 67/4.8 35-326 Rzeszów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131011356

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-17

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk Ul. Rejtana 67/4.8 35-326 Rzeszów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131011356

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-17

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk Ul. Rejtana 67/4.8 35-326 Rzeszów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131011356

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-17

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk Ul. Rejtana 67/4.8 35-326 Rzeszów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131011356

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-17

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk Ul. Rejtana 67/4.8 35-326 Rzeszów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131011356

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-17

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk Ul. Rejtana 67/4.8 35-326 Rzeszów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131011356

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.