Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00364285/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Domu Przedpogrzebowego Rybnik ul. Rudzka 70B z podziałem na zadania II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pod Lasem 64
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-210
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzm@zielen.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielen.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc7bee6a-2949-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie zielenią miejską i cmentarzami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Domu Przedpogrzebowego Rybnik ul. Rudzka 70B z podziałem na zadania II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc7bee6a-2949-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434549
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028231/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja budynku Domu Przedpogrzebowego z podziałem na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364285
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2120.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Domu Przedpogrzebowego w Rybniku ul. Rudzka 70B z podziałem na zadania na podstawie specyfikacji wykonania i odbioru robót i w oparciu o przedmiary robót.Zadanie 1 Remont obiektu (szatnia damska wraz z pomieszczeniami sanitarnymi, szatnia męska wraz z pomieszczeniami sanitarnymi, jadalnia, korytarz ) wraz z pomieszczeniem chłodni
Zakres robót:
1. prace rozbiórkowe i demontażowe, w tym: wyburzenie ścian działowych, wyburzenie warstw posadzkowych, skucie istniejącej okładziny ściennej i podłogowej z płytek ceramicznych, wykucie ościeżnic drzwiowych, demontaż instalacji elektrycznej, demontaż instalacji wody i kanalizacji, demontaż płyt warstwowych w istniejącej chłodni;
2. prace ogólnobudowlane, w tym: budowa ścianek działowych z płyt kartonowo-gipsowych na rusztach metalowych, wykonanie jastrychów cementowych, wykonanie nowych nadproży wraz z osadzeniem nowych ościeżnic drzwiowych, wykonanie zabudowy pionów kanalizacyjnych, wykonanie odpływów liniowych;
3. prace wykończeniowe, w tym: w pomieszczeniu sanitariatów wykończenie ścian płytkami ceramicznymi wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej; w pomieszczeniach suchych wykończenie ścian farbami emulsyjnymi; w korytarzu wykończenie ścian tynkiem mozaikowym o grubości ziarna do 2,0mm wykończenie posadzek płytkami gresowymi wraz z cokolikami; wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych; zamontowanie drzwi wewnętrznych;
4. prace instalacyjne, w tym: wykonanie nowych podejść instalacji wody i kanalizacji, wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem nowego osprzętu elektrycznego, montaż nowej armatury sanitarnej.
Zgodnie z art. 100 uPZP Zamawiający informuje, że w ramach zadań zostaną wykonane prace uwzględniające potrzeby osób niepełnosprawnych.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 uPZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
- stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie),
- transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów,
- stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach.
Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg.
W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
- wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania;
- organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
Termin usunięcia wad: do 14 dni liczonych od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania całego przedmiotu umowy.
Uwaga:
W razie, gdy realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przy pomocy floty pojazdów, flota ta będzie spełniać wymagania, o których mowa w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 172812,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 Dostawa i montaż urządzeń chłodniczych i sprzętuZakres dostawy i montażu
1. dostawa i montaż kompletnych urządzeń niezależnie pracujących, wyposażonych w tace na ciało oraz ramy pod trumny, wykonanych z wysokogatunkowej stali nierdzewnej-kwasoodpornej w następującej konfiguracji:
- chłodnia na 8 ciał – 6 ciał na tacy + 2 ciała w trumnie (temp. ok. -5°C - +5°C),
- chłodnia na 4 ciała – 3 ciała na tacy + 1 ciało w trumnie (temp. ok. -5°C - +5°C),
- chłodnio-mroźnia na 4 ciała – 3 ciała na tacy + 1 ciało w trumnie (temp. ok. -10°C - +3°C);
2. stół do toalety pośmiertnej wykonany w całości z wysokogatunkowej stali nierdzewnej – kwasoodpornej, wyposażony w system zraszania blatu roboczego;
3. hydrauliczny wózek transportowo-podnośnikowy wykonany z materiałów nierdzewnych – kwasoodpornych;
4. waga platformowa wykonana ze stali nierdzewnej pozwalająca ważyć duże obiekty do 500 kg.
Termin usunięcia wad: do 5 dni roboczych liczonych od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum minimum 24 miesiące gwarancji. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania całego przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33945000-6 - Komory chłodnicze do kostnic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33943000-2 - Podnoszone nożycowo wózki do zwłok
33192200-4 - Stoły medyczne
42923110-6 - Wagi
4.5.5.) Wartość części: 233691,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186195,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256565,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186195,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Grzegorz Gąsior
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420022224
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO BUDOWLANE GRZEGORZ GĄSIOR
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO BUDOWLANE GRZEGORZ GĄSIOR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186195,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286590 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286590 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286590 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REZON S.C. MARCIN DURSKI I PAWEŁ DURSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671316781
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Rezon s.c. Marcin Durski i Paweł Durski
jakie przetargi wygrała firma
Rezon s.c. Marcin Durski i Paweł Durski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286590 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zabudowa infrastruktury umożliwiającej dostęp do mieszkania osobie na wózku przy ul. Barbary 19a/1 w Rybniku
- Dostawa wraz z zabudową filtra tarczowego FTC 150 lub równoważnego wraz z osprzętem dla Polskiej Grupy Górniczej Spółka Akcyjna Oddział KWK ROW Ruch Jankowice.
- Dostawa, modernizacja i dostosowanie ognioszczelnych pól rozdzielczych 6kV dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Wykonanie wymiany dwóch łożysk koła linowego wschodniego szybu II przedział B dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
- Dostawa suszarek laboratoryjnych dla potrzeb Oddziałów PGG S.A.
- Przebudowa fontanny
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Złotopolu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Odbudowa-remont budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Socjalizacyjnej Dom Dziecka w Krasnym Polu po powodzi
- Termomodernizacja budynku CKPiR w Zielonkach - filia w Korzkwi
więcej: Stoły medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.