eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MrągowoZimowe utrzymanie jezdni ulic na terenie miasta Mrągowo w sezonie 2022 2023



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie jezdni ulic na terenie miasta Mrągowo w sezonie 2022 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Mrągowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743427

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królewiecka 60A

1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897419000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mragowo.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bipmragowo.warmia.mazury.pl/zamowienie.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie jezdni ulic na terenie miasta Mrągowo w sezonie 2022 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f09415e2-4baf-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393652/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 519059,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiot zamówienia
1. Prowadzenie Akcji – Zima na terenie miasta Mrągowo, na drogach i ulicach pozostających w zarządzie Burmistrza Miasta Mrągowo w standardzie I, II i III, polegające na:
1/ pełnieniu dyżurów przez pracowników obsługujących Akcję – Zima także poza normatywnym czasem pracy w dni wolne od pracy oraz w niedziele i święta, w godzinach uzgodnionych ze Zleceniodawcą:
a) ilość pracowników do obsługi sprzętu na dyżur ustala dyspozytor prowadzący Akcję – Zima, w zależności od warunków atmosferycznych w uzgodnieniu ze Zleceniodawcą.
b) dyspozytor w zależności od potrzeb kieruje odpowiedni sprzęt do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg i ulic,
2/ usuwanie skutków gołoledzi,
3/ zwalczanie ślizgawicy,
4/ wywożenie śniegu i lodu z ulic, skrzyżowań lub innych miejsc wskazanych przez Zleceniodawcę.
2. Kolejność wykonywania zleconych prac określa załącznik nr 2 do projektu umowy.
Zleceniodawca przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy dotyczącą zmniejszenia lub zwiększenia zakresu robót i lokalizacji w przypadku budowy nowych odcinków ulic, przejęcia ulic od innych zarządców, przekazania ulic innym zarządcom. Zmiana ta odbywać się będzie na podstawie aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez obie strony nie później niż 14 dni przed obowiązywaniem zmiany.
II. Zakres zamówienia
1. Wykonawca zapewni w miarę potrzeb całodobowe pogotowie zimowe.
2. Decyzję o uruchomieniu lub zawieszeniu pogotowia podejmować będzie Zamawiający.
3. W przypadku nagłej zmiany warunków atmosferycznych Wykonawca podejmuje decyzję o uruchomieniu pogotowia zimowego bez uprzedniej decyzji Zamawiającego, bez względu na to czy działania pogotowia są uruchomione czy zawieszone.
4. Kolejność odśnieżania i zwalczania gołoledzi-według załącznika nr 2 do projektu umowy.
5. Wywóz śniegu i lodu odbywać się będzie wyłącznie na podstawie decyzji Zamawiającego.
6. Codziennie podczas trwania Akcji – Zima dyżurny będzie zgłaszał telefonicznie o godzinie 1000 do Urzędu Miejskiego w Mrągowie, Referatu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, tel. 89 741 90 30, informacje o przebiegu akcji (temperatura, stan nawierzchni, sprzęt biorący udział w akcji zimowej, ilość zużytych materiałów do zwalczania śliskości).
7. Wykonawca będzie stosował środki chemiczne na ulicach i placach, zgodnie z "Instrukcją robót zimowego utrzymania dróg" oraz obowiązujących przepisów w tym zakresie.
8. Wykonawca zobowiązuje się do:
1/ udostępnienia przed podpisaniem umowy w siedzibie Zamawiającego poprzez przeglądarkę internetową, systemu monitoringu pojazdów do śledzenia ich przejazdów w czasie rzeczywistym;
2/ zapewnienia przez cały okres realizacji umowy przedmiotu niniejszego zamówienia przekazywania danych GPS do siedziby Zamawiającego do śledzenia przejazdów w czasie rzeczywistym poprzez przeglądarkę internetową, w tym również:
a) jednoczesną pracę min. 2 użytkowników,
b) jednoznaczne identyfikowanie pojazdów Wykonawcy, którymi świadczy usługę (nr rejestracyjny lub nr boczny pojazdu),
c) bieżącą lokalizację pojazdów z wykorzystaniem technologii GPS wraz ze stanem wszystkich podłączonych czujników na aktualnej cyfrowej mapie miasta Mrągowa,
d) kontrolę wyjazdu i wjazdu w zdefiniowany obszar (baza wykonawcy, obszar świadczenia usługi itp.),
e) wizualizację na mapie trasy wybranego pojazdu, odwzorowanie aktualnej pozycji i przebytej trasy pojazdu na cyfrowej mapie Mrągowa, z dokładnością umożliwiającą jednoznaczne określenie miejsca wykonywania pracy,
f) możliwość tabelarycznego zestawienia danych (informacji) – drukowania z dowolnie zadanego okresu raportów. Czas i odległość jazdy pojazdów w wybranym przedziale czasowym dla wybranego pojazdu bądź grupy pojazdów (godzinowy, dzienny, miesięczny, cała historia).
3/ zapewnienia Zamawiającemu ciągłości pracy systemu monitoringu, a w przypadku jego awarii uruchomienia systemu zastępczego w ciągu 12 godzin. Zamawiający wymaga archiwizacji na serwerze Wykonawcy wszystkich zarejestrowanych przez urządzenia pokładowe danych przez okres nie krótszy niż 1 miesiąc po zakończeniu realizacji umowy;
4/ dostarczenia na żądanie Zamawiającego w terminie 24 godzin, karty wydruku z dowolnie zadanego okresu dla wybranego pojazdu bądź grupy pojazdów, umożliwiającej weryfikację poprawności świadczenia przedmiotu niniejszego zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 560583,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 560583,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 560583,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Remondis Warmia-Mazury Sp. z o.o.,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Remondis Mrągowo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390403487

7.3.3) Ulica: Partyzantów 3

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-522

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56058387 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.