Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00378243/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowego mycia okien w Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowym Inspektoracie Pracy w Łodzi oraz oddziałach w Piotrkowie Trybunalskim, Kutnie, Sieradzu i Skierniewicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA INSPEKCJA PRACY OKRĘGOWY INSPEKTORAT PRACY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 123
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-441
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@lodz.pip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lodz.pip.gov.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b05eb285-2e1d-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nadzór nad warunkami pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowego mycia okien w Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowym Inspektoracie Pracy w Łodzi oraz oddziałach w Piotrkowie Trybunalskim, Kutnie, Sieradzu i Skierniewicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b05eb285-2e1d-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085516/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kompleksowe mycie okien w Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowym Inspektoracie Pracy w Łodzi oraz oddziałach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LD-POR-A.213.128.2024.3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11534,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa objęta niniejszym postępowaniem polega na dwukrotnym kompleksowym (dwustronnym) myciu okien wraz z ościeżnicami i parapetami w pomieszczeniach biurowych Zamawiającego oraz jego oddziałów. Dodatkowo w siedzibie Zamawiającego oraz w oddziale w Kutnie usługa będzie obejmowała również czyszczenie żaluzji poziomych. Natomiast w
siedzibie oddziału w Piotrkowie Trybunalskim Wykonawca musi uwzględnić w realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia umycie z zewnątrz powierzchni 8,96 m2 okien znajdujących się na drugim piętrze zajmowanego budynku, mając na uwadze, że są to okna nieotwieralne. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14231,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19901,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14231,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEBASTIAN OWCZAREK P.P.H.U. "BARMI"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251884454
7.3.3) Ulica: Legionów 11/113 lok. 7AB
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-069
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEBASTIAN OWCZAREK P.P.H.U."BARMI"
jakie przetargi wygrała firma
SEBASTIAN OWCZAREK P.P.H.U."BARMI"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14231,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja i rozbudowa stacji terenowej Uniwersytetu Łódzkiego w Treście przy ul. Rybnej 28
- opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z przebudową pomieszczeń sanitarnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. OSzP KWP w Łodzi z siedzibą w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2
- Roboty budowlane polegające na kompleksowej modernizacji energetycznej budynku Drugiego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna, przy ul. Wróblewskiego 10a
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i metalowych do wybranych pomieszczeń Bloku Operacyjnego w ramach realizacji projektu: Drugi etap budowy CKD UM w Łodzi
- Dostawa urządzenia do wylewania strefowego (zone-casting) na potrzeby realizacji zadań w projekcie
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz biurowego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi oraz Oddziału Terenowego w Kutnie
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Sądu Rejonowego w Brzesku oraz sprzątania terenów przyległych do budynku
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych w siedzibie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Szczecinie przy ul. Bronowickiej 41"
- Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynku Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz terenu nieruchomości
- Świadczenie usług "sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego w budynkach Sądu Rejonowego w Ciechanowie przy ul. Mikołajczyka 5 i 6 w Ciechanowie
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w Muzeum "Pamięć i Tożsamość" im. św. Jana Pawła II (w organizacji) ul. Droga Starotoruńska 1A, 87-100 Toruń. Znak sprawy: MPiTJPII/ZP-01/09/2024/PK.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Oleśnicy wraz z terenem przyległym
więcej: Usługi czyszczenia okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.