eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik"Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Chmielnik w 2022 r."



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Chmielnik w 2022 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO CHMIELNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290448419

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 72

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: chmielnik@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: chmielnik.radom.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_chmielnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Chmielnik w 2022 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddb50794-2de6-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00267900/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remonty dróg leśnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336125/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 531940,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - „Remont drogi leśnej nr inw. 220/47 w Leśnictwie Jasień”

Remontowany odcinek drogi leśnej wewnętrznej położony jest w oddziałach leśnych nr 181, 182 Leśnictwa Jasień na działkach ewidencyjnych nr 181, 182 obręb Suliszów, gmina Chmielnik, powiat Kielecki.
Katalog prac remontowych:
− Miejscowe oczyszczenie oraz zruszenie wierzchniej warstwy jezdni,
− Roboty cząstkowe nawierzchni polegające na uzupełnieniu jezdni kruszywem 0/31,5mm o średniej gr. 5cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 22873,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - „Remont drogi leśnej nr inw. 220/75 w Leśnictwie Jasień”

Remontowany odcinek drogi leśnej wewnętrznej położony jest w oddziałach leśnych nr 175, 178, 182 Leśnictwa Jasień na działkach ewidencyjnych nr 175, 178, 182 obręb Suliszów, gmina Chmielnik, powiat Kielecki.
Katalog prac remontowych:
− Miejscowe oczyszczenie oraz zruszenie wierzchniej warstwy jezdni,
− Roboty cząstkowe nawierzchni polegające na uzupełnieniu jezdni kruszywem 0/31,5mm o średniej gr. 5cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 50973,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - „Remont drogi leśnej nr inw. 220/98 w Leśnictwie Jasień”

Remontowany odcinek drogi leśnej wewnętrznej położony jest w oddziałach leśnych nr 180, 181, 184, 185 Leśnictwa Jasień na działkach ewidencyjnych nr 180, 181, 184, 185 obręb Suliszów, gmina Chmielnik, powiat Kielecki.

Katalog prac remontowych:
− Miejscowe oczyszczenie oraz zruszenie wierzchniej warstwy jezdni,
− Roboty cząstkowe nawierzchni polegające na uzupełnieniu jezdni kruszywem 0/31,5mm o średniej gr. 5cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 59512,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – „Remont drogi leśnej nr inw. 220/54/11/P w Leśnictwie Papiernia”
Remontowany odcinek drogi leśnej wewnętrznej położony jest w oddziałach leśnych nr 24, 25, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 44, 45, 47, 48 Leśnictwa Papiernia na działkach ewidencyjnych nr 128, 129, 130, 131, 134, 135, 136, 137 obręb Papiernia, gmina Raków oraz na działkach ewidencyjnych nr 765, 766, 767, 768, 770, 771, 772 obręb Osiny, gmina Pierzchnica, Powiat Kielecki.

Katalog prac remontowych:

Od km 0+000 do km 0+430
− miejscowe oczyszczenie i przygotowanie podłoża nawierzchni jezdni;
− roboty cząstkowe nawierzchni polegające na uzupełnieniu jezdni kruszywem 0/31,5 mm o średniej gr. 15 cm wraz z profilowaniem i zagęszczaniem;
− roboty polegające na rozbiórce zniszczonych warstw konstrukcyjnych mijanki wraz z wykonaniem niezbędnych robót ziemnych oraz odtworzeniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni mijanki z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 20 cm;
− ścięcie zarośniętych z roślinności poboczy wraz z wyrównywaniem i profilowaniem.

Od km 0+430 do km 2+980
− ścięcie zarośniętych z roślinności poboczy wraz z wyrównaniem i profilowaniem.

Od km 2+980 do km 4+480
− miejscowe oczyszczenie i przygotowanie podłoża nawierzchni jezdni w miejscach występujących ubytków;
− roboty cząstkowe nawierzchni polegające na uzupełnianiu ubytków w jezdni kruszywem 0/31,5 mm o średniej gr. 8 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 98658,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 – „Remont drogi leśnej nr inw. 220/52/63/Z w Leśnictwie Stopnica”
Remontowany odcinek drogi leśnej wewnętrznej położony jest w oddziałach leśnych nr 144, 145 Leśnictwa Stopnica na działkach ewidencyjnych nr 120, 128/1 obręb Zagórzany oraz na działce ewidencyjnej nr 144/684 obręb Solec-Zdrój, gmina Solec-Zdrój, powiat Buski. Remontowana droga leśna składa się z dwóch odcinków.

Katalog prac remontowych:
− Miejscowe oczyszczenie i przygotowanie podłoża,
− Roboty cząstkowe nawierzchni polegające na uzupełnieniu jezdni kruszywem 0/31,5mm o średniej gr. 15cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 151467,75 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 – „Remont drogi leśnej nr inw. 220/57/66/Z w Leśnictwie Stopnica”
Remontowany odcinek drogi leśnej wewnętrznej położony jest w oddziałach leśnych nr 153, 154 Leśnictwa Stopnica na działkach ewidencyjnych nr 153/243, 154/244 obręb Ucisków, gmina Nowy Korczyn, powiat Buski.

Katalog prac remontowych:
Od km 0+005 do km 0+190
− Miejscowe oczyszczenie i przygotowanie podłoża (oczyszczenie, profilowanie i zagęszczenie podłoża),
− Roboty cząstkowe nawierzchni polegające na uzupełnieniu jezdni kruszywem 0/31,5mm o średniej gr. 5cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem
Od km 0+190 do km ok. 0+695
− Miejscowe oczyszczenie i przygotowanie podłoża (oczyszczenie na głębokości 20cm, profilowanie i zagęszczenie podłoża),
− Roboty cząstkowe nawierzchni polegające na uzupełnieniu jezdni kruszywem 0/31,5mm o gr. 20cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 148455,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21202,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28542,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21202,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU-H „DROGPOL” Krzysztof Gaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 871-100-26-41

7.3.4) Miejscowość: Szczucin

7.3.5) Kod pocztowy: 33-230

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21202,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47250,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63606,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47250,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU-H „DROGPOL” Krzysztof Gaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 871-100-26-41

7.3.4) Miejscowość: Szczucin

7.3.5) Kod pocztowy: 33-230

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47250,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55165,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74261,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55165,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU-H „DROGPOL” Krzysztof Gaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 871-100-26-41

7.3.4) Miejscowość: Szczucin

7.3.5) Kod pocztowy: 33-230

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55165,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109922,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142926,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109922,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU-H „DROGPOL” Krzysztof Gaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 871-100-26-41

7.3.4) Miejscowość: Szczucin

7.3.5) Kod pocztowy: 33-230

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109922,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126308,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147360,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126308,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU-H „DROGPOL” Krzysztof Gaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 871-100-26-41

7.3.4) Miejscowość: Szczucin

7.3.5) Kod pocztowy: 33-230

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126308,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107506,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112074,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107506,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU-H „DROGPOL” Krzysztof Gaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 871-100-26-41

7.3.4) Miejscowość: Szczucin

7.3.5) Kod pocztowy: 33-230

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107506,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.