eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówSprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników serologicznych (krwinki wzorcowe) do oznaczania grup krwi, odczynników do barwienia krwi oraz materiałów zużywalnych dla Zakładu Fizjologii Człowieka



Ogłoszenie z dnia 2023-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników serologicznych (krwinki wzorcowe) do oznaczania grup krwi, odczynników do barwienia krwi oraz materiałów zużywalnych dla Zakładu Fizjologii Człowieka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rzeszowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691560040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Rejtana 16c

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mjaszak@ur.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ur-edu.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników serologicznych (krwinki wzorcowe) do oznaczania grup krwi, odczynników do barwienia krwi oraz materiałów zużywalnych dla Zakładu Fizjologii Człowieka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b2f729f-40d0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434693

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039116/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.22 Odczynniki (aktualizacja 2)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362300

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/UR/196/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 847 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników serologicznych (krwinki wzorcowe) do oznaczania grup krwi
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera formularz cenowy- stanowiący Załącznik nr 1.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 405 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników do barwienia krwi
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera formularz cenowy- stanowiący Załącznik nr 1.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 580,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: Sprzedaż wraz z dostarczeniem materiałów zużywalnych
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera formularz cenowy- stanowiący Załącznik nr 1.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmator Sp. z o.o. Na Zapleczu 4B 87-100

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792544115

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 580,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 655,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 580,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AB SYSTEM Andrzej Białoń Klęczany, 165 38-333

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381092154

7.3.4) Miejscowość: Zagórzany

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 580,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w toku badania ofert porównując oferty Zamawiający powziął wątpliwości czy prawidłowo został przez niego opisany przedmiot zamówienia. Załączony do postępowania opis przedmiotu zamówienia-zał. nr 1.1 do swz, jest niekompletny, lakoniczny, zamawiający nie uwzględnił w nim parametrów, które są dla niego istotne w użytkowaniu produktów i swoimi zapisami mógł wprowadzać wykonawców w błąd. „Podstawowym obowiązkiem Zamawiającego jest prawidłowe sporządzenie SWZ, w tym opisu przedmiotu zamówienia, jako elementu znaczącego i warunkującego złożenia prawidłowej oferty przez zainteresowanych Wykonawców. (...) Opis przedmiotu zamówienia powinien być bowiem dokonany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego. (wyrok dnia 10 kwietnia 2014r. sygn. akt KIO 616/14), W tym postępowaniu zamawiający nie precyzyjnie opisał swoje potrzeby i nie precyzyjnie sporządził opis przedmiotu zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia jest jednym z najważniejszych elementów przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, mającym znaczenie dla osiągnięcia celu tego postępowania- zawarcia ważnej umowy w sprawie jego wykonania aby było to możliwe zamawiający musi opisać przedmiot zamówienia w sposób jasny, zrozumiały i wyczerpujący. Niejednoznaczny i nieprawidłowo sporządzony opis przedmiotu zamówienia mógł spowodować brak możliwości złożenia oferty przez część potencjalnych Wykonawców.
Opis przedmiotu zamówienia nieodpowiadający celowi zamówienia, stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie - po złożeniu ofert. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 255 ust 6 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.