Og³oszenie z dnia 2023-10-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00475575/01 - Wynik z dnia 2023-11-03
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do placówek Gminy Cisek w sezonie grzewczym 2023 - 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Cisek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412958
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Planetorza 52
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Cisek
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-253
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774871172
1.5.8.) Numer faksu: 774871140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@cisek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.cisek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do placówek Gminy Cisek w sezonie grzewczym 2023 - 2024
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-68f77f73-6112-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00434800
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00037302/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego do placówek Gminy Cisek w okresie od pa¼dziernika 2023r. do 31 lipca 2024r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68f77f73-6112-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (zadawanie pytañ, sk³adanie o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji) odbywa siê elektronicznie przy u¿yciu:1) Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/ za po¶rednictwem formularzy do komunikacji oraz 2) poczty elektronicznej dostêpnej pod adresem: zp@cisek.pl (z wy³±czeniem sk³adania oferty, która mo¿e zostaæ z³o¿ona tylko i wy³±cznie za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia. Szczegó³owa informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y z Centrum pomocy Platformy e-Zamówienia pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, jest mo¿liwa drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i zadawanie pytañ.Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê e-Zamówienia lub na adres email: zp@cisek.pl Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej na adres email: zp@cisek.pl za wyj±tkiem oferty i za³±czników do oferty, które nale¿y przekazaæ za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Ofertê, o¶wiadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nale¿y z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, ¿e: 1. Administratorem Pani/Pana zbieranych i przetwarzanych danych osobowych jest Wójt Gminy Cisek. Adres Urzêdu Gminy Cisek: 47-253 Cisek ul. Planetorza 52. 2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Urz±d Gminy Cisek - info@cisek.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”. 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art.78 ust.1, 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. 6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 7. Posiada Pani/Pan prawo dostêpu do danych osobowych, prawo do sprostowania danych osobowych, prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPD.271.2.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do placówek Gminy Cisek : - Gminne Przedszkole w Cisku, Cisek ul. Harcerska 9 w ilo¶ci do - 10.000 litrów, - PSP w £anach, £any ul. G³ówna 98a w ilo¶ci do - 15.000 „ - PSP w Roszowickim Lesie, Roszowicki Las ul. Szkolna 12 w ilo¶ci do - 8.000 „ - PSP w Cisku /w tym hala sportowa/, Cisek ul. Planetorza 21 w ilo¶ci do - 35.000 „ - Budynek Urzêdu Gminy Cisek, Cisek ul. Planetorza 52 w ilo¶ci do - 14.000 „ - Budynek O¶rodka Zdrowia w Cisku, Cisek ul. Harcerska 2 w ilo¶ci do - 8.000 „ - Budynek Wielofunkcyjny w £anach, £any ul. G³ówna 96b w ilo¶ci do - 14.000 „ - Budynek komunalny, Kobylice ul. Raciborska 27 w ilo¶ci do - 1.000 „ - Gminny O¶rodek Kultury / Remiza OSP, Cisek ul.Planetorza 30 w ilo¶ci do - 10.000 „ ³±cznie w ilo¶ci do 115.000 litrów. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu dostaw w zale¿no¶ci od faktycznych potrzeb. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmniejszenia zakresu zamówienia nie wiêcej ni¿ o 40%. Dostarczony olej opa³owy lekki musi spe³niaæ wymagania jako¶ciowe okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe, (Dz. U. z 2016r. poz.2008), oraz odpowiednio normy PN C-96024:2020-12.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena ca³kowita brutto Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100 x waga gdzie: - Cmin – najni¿sza cena spo¶ród wszystkich badanych ofert - Cof – cena podana w badanej ofercie. Suma punktów stanowiæ bêdzie koñcow± ocenê danej oferty. Punkty bêd± liczone do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, której obowi±zek posiadania wynika z ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 1385 ze zm.), wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych: 1) potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie: a) zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej. 2) potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; b) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; (wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych: 1) potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie: a) zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1)Formularz ofertowy sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 (wzór o¶wiadczenia stanowi za³. nr 2 do SWZ) oraz o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³adane na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. (Dz. U. z 2023r., poz. 1497 ze zm.) o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ) O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w roz. XII. O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie: a) ka¿dy z Wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu; b) podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. Wymagana forma – pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3) Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentu rejestrowego, o których mowa powy¿ej je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. 4) Pe³nomocnictwo: a) lub inny dokument potwierdzaj±cy uprawnienie/umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli uprawnienie/umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów o których mowa w pkt 1.3), b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub przez wspólników spó³ek cywilnych, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) O¶wiadczenie, o którym mowa w roz. VIII pkt 5 SWZ w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enia tego o¶wiadczenia na formularzu ofertowym). 6) Zobowi±zanie o którym mowa w roz IX pkt 3 i 4 SWZ. (je¿eli dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa przed³o¿onego wraz z ofert±. 2. Pe³nomocnictwo powinno jednoznacznie okre¶laæ postêpowanie, do którego siê odnosi i precyzowaæ zakres umocowania. Zaleca siê, aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem. 3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. 4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty lub us³ugi do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 5. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, s± zobowi±zani do zawarcia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, okre¶laj±c± rolê i zadania poszczególnych Wykonawców oraz zasady ich wspó³dzia³ania podczas realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia wy¿ej wskazanej umowy. 7. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiedni do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres, charakter i warunki wprowadzenia zmian zosta³y wskazane w projektowanych postanowieniach umowy (za³±cznik nr 5 do SWZ).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-17 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-15
INNE PRZETARGI CISEK
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkó³ i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesiêcznych w 2025 roku
- Dowóz uczniów niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie Gminy Cisek do szkó³ wraz z zapewnieniem opieki w okresie 02.01.2025 do 27.06.2025 roku
wiêcej: przetargi CISEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej OSTOJA w So¶nicowicach"
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego typu lekkiego do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie
- Dostawa paliw p³ynnych, olejów, smarów oraz oleju opa³owego do Arboretum Le¶nego przy Nadle¶nictwie Syców
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do kot³owni Szko³y Podstawowej nr 7 w Tczewie
- "Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Moczarach w 2025 r."
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.