Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00427096/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
- 2023/BZP 00550791/01 - Wynik z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA im. św. Jana Pawła II w Kielcach w latach 2023-2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KIELCACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290391139
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wojska Polskiego 51
1.4.2.) Miejscowość: Kielce
1.4.3.) Kod pocztowy: 25-375
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zoz@zozmswiakielce.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswiakielce.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434804
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00427096
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00048111/03/P
Po zmianie:
2023/BZP 00048111/04/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
W związku z brakiem możliwości wyodrębnienia dodatkowej części zamówienia do ogłoszenia o zamówieniu za pomocą "zmiany ogłoszenia" w e-zamówienia,
Zamawiający informuje, że w związku z pytaniami Wykonawcy, na podstawie art. 137 ust 1 i 2 ustawy Pzp zostaje wydzielona nowa część - "5a - pojemnik plastikowy, do sterylizacji" dla niniejszego zamówienia.
Tym samym Zamawiający zmienia ogłoszenie o zamówieniu; zapisy SWZ w rozdziale III oraz załącznik nr 2 - formularz asortymentwo-cenowy - wyodrębniając pozycję 9 z części 5 do części 5a.
Szczegółowe informacje i zmienione dokumenty są udostępnione na stronie prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
• dla części 1 – profesjonalne środki myjąco- czyszczące
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kart charakterystyki każdego z oferowanych produktów;
• dla części 3 – ręczniki papierowe, papier toaletowy i podkład jednorazowy
Wraz z oferta asortymentowo cenową dla części 3 należy złożyć
- kartę charakterystyki produktów wystawioną przez producenta środków
- świadectwo jakości zdrowotnej
• dla części 5 – materiały i środki do utrzymania czystości
1) dokumenty potwierdzające że opakowanie i naczynia jednorazowe spełniają wymagania określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448);
2) dokumenty potwierdzające że opakowania i naczynia jednorazowe spełniają wymagania określone w ateście PZH lub dokumencie równoważnym stosowanym w krajach Unii Europejskiej dopuszczającym produkt do kontaktu z żywnością;
3) zamawiający żąda dostarczenia próbek oferowanego asortymentu
4) Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie, że oferowany asortyment ma dokumenty na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP.
Część 6 - Materiały do utrzymania czystości – worki
Zamawiający żąda dostarczenia próbek oferowanego asortymentu
Po zmianie:
• dla części 1 – profesjonalne środki myjąco- czyszczące
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kart charakterystyki każdego z oferowanych produktów;
• dla części 3 – ręczniki papierowe, papier toaletowy i podkład jednorazowy
Wraz z oferta asortymentowo cenową dla części 3 należy złożyć
- kartę charakterystyki produktów wystawioną przez producenta środków
- świadectwo jakości zdrowotnej
• dla części 5 i 5a – materiały i środki do utrzymania czystości
1) dokumenty potwierdzające że opakowanie i naczynia jednorazowe spełniają wymagania określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448);
2) dokumenty potwierdzające że opakowania i naczynia jednorazowe spełniają wymagania określone w ateście PZH lub dokumencie równoważnym stosowanym w krajach Unii Europejskiej dopuszczającym produkt do kontaktu z żywnością;
3) zamawiający żąda dostarczenia próbek oferowanego asortymentu
4) Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie, że oferowany asortyment ma dokumenty na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP.
• dla część 6 - Materiały do utrzymania czystości – worki
Zamawiający żąda dostarczenia próbek oferowanego asortymentu
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
• dla części 1 – profesjonalne środki myjąco- czyszczące
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kart charakterystyki każdego z oferowanych produktów;
• dla części 3 – ręczniki papierowe, papier toaletowy i podkład jednorazowy
Wraz z oferta asortymentowo cenową dla części 3 należy złożyć
- kartę charakterystyki produktów wystawioną przez producenta środków
- świadectwo jakości zdrowotnej
• dla części 5 – materiały i środki do utrzymania czystości
1) dokumenty potwierdzające że opakowanie i naczynia jednorazowe spełniają wymagania określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448);
2) dokumenty potwierdzające że opakowania i naczynia jednorazowe spełniają wymagania określone w ateście PZH lub dokumencie równoważnym stosowanym w krajach Unii Europejskiej dopuszczającym produkt do kontaktu z żywnością;
3) zamawiający żąda dostarczenia próbek oferowanego asortymentu
4) Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie, że oferowany asortyment ma dokumenty na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP.
Część 6 - Materiały do utrzymania czystości – worki
Zamawiający żąda dostarczenia próbek oferowanego asortymentu
Po zmianie:
• dla części 1 – profesjonalne środki myjąco- czyszczące
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kart charakterystyki każdego z oferowanych produktów;
• dla części 3 – ręczniki papierowe, papier toaletowy i podkład jednorazowy
Wraz z oferta asortymentowo cenową dla części 3 należy złożyć
- kartę charakterystyki produktów wystawioną przez producenta środków
- świadectwo jakości zdrowotnej
• dla części 5 i 5a – materiały i środki do utrzymania czystości
1) dokumenty potwierdzające że opakowanie i naczynia jednorazowe spełniają wymagania określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448);
2) dokumenty potwierdzające że opakowania i naczynia jednorazowe spełniają wymagania określone w ateście PZH lub dokumencie równoważnym stosowanym w krajach Unii Europejskiej dopuszczającym produkt do kontaktu z żywnością;
3) zamawiający żąda dostarczenia próbek oferowanego asortymentu
4) Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie, że oferowany asortyment ma dokumenty na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP.
• dla część 6 - Materiały do utrzymania czystości – worki
Zamawiający żąda dostarczenia próbek oferowanego asortymentu
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach realizacji projektu "Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki";nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Rozbudowa szybu windy w budynku A
- Dostawa oprogramowania symulacyjnego wraz z manekinem sześcioletniego dziecka dla Politechniki Świętokrzyskiej w ramach realizacji projektu nr FENG.01.01-IP.01-A0GF/24
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń BRD w 2025 roku do Obwodów Drogowych
- "Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z wyposażeniem, przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych, min. 5-osobowego (1 kierowca + 3 pasażerów na fotelach + 1 osoba na wózku inwalidzkim) "
- Zorganizowanie wypoczynku letniego dla czynnych i emerytowanych pracowników oświaty województwa świętokrzyskiego w 2025 roku
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i sprzętu sprzątającego
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Środki dezynfekcyjne
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do bronchoskopu dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dostawę środków dezynfekcyjnych do SZPZLO Warszawa - Mokotów
- Dostawy środków czystości
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.