Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00364118/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
- 2022/BZP 00370844/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-29
- 2022/BZP 00371163/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa windy zewnętrznej na potrzeby Rodzinnego Domu Pomocy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PNIEWY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630174614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolnośći 1
1.5.2.) Miejscowość: Pniewy
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 612910756
1.5.8.) Numer faksu: 612911248
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opspniewy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opspniewy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa windy zewnętrznej na potrzeby Rodzinnego Domu Pomocy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-052cd533-3d77-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00356993/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Budowa windy zewnętrznej na potrzeby Rodzinnego Domu Pomocy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364118/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K.Dz.O.A.262.TP.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego podnośnika pionowego/windy osobowej -1 szt. o napędzie elektrycznym w nowo wybudowanym szybie windowym zewnętrznym wykonanym z konstrukcji stalowej przeszklonej i obudowanej szkłem bezbarwnym . Planowana inwestycja polegająca na dobudowie windy zewnętrznej ma usprawnić komunikację i zapewnić dostęp do budynku przez osoby niepełnosprawne . Wejście do windy zaprojektowano z poziomu terenu. Z tego poziomu użytkownik będzie miał możliwość dostania się na poziom parteru lub piętra.
Zakres prac będzie obejmował:
a) budowę zewnętrznego szybu windowego, konstrukcja szkieletowa stalowa wypełniona przeźroczystym szkleniem. Wymiar kabiny 1100/1400 mm. Napęd elektryczny. Kabina windy musi zostać dostosowana do osób
z niepełnosprawnościami zgodnie z zapisami wynikającymi z z zasad dostępności określonych do placówek świadczących całodobowo usługi opiekuńcze w formie Rodzinnego Domu Pomocy.
b) wykonanie niezbędnych instalacji (wentylacyjnej, elektrycznej między innymi: zasilającej, uziemienia szybu windowego, oddymiania szybu windowego i ochrony przeciwpożarowej), pomiarów instalacji elektrycznej wraz z protokołami badań i sprawdzeń;
c) dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego i kompletnego dźwigu osobowego łącznie z opłaceniem kosztów odbioru i rejestracji urządzenia oraz dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego
i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie zgodnie z ustawą. Dźwig windy winien być wyposażony we wszystkie niezbędne urządzenia wymagane przepisami określającymi ich pracę wraz z dokumentacją eksploatacyjną potrzebną do uzyskania decyzji o dopuszczeniu dźwigu do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego.
d) wykonywanie w okresie udzielonej gwarancji czynności konserwacyjnych dźwigu
w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta oraz świadczenie gwarancyjnych nieodpłatnych napraw i usług serwisowych w celu utrzymania urządzenia dźwigowego w ciągłej sprawności technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169668,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169668,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REHA BŁOCH Jacek Błoch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7771317282
7.3.3) Ulica: Lermontowa 3
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-461
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169668 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-26INNE PRZETARGI PNIEWY
- Modernizacja kompleksu Moje Boisko Orlik 2012 w Pniewach obejmująca wymianę nawierzchni trawiastej oraz modernizację boiska wielofunkcyjnego
- Profilowanie, wałowanie i utwardzanie nawierzchni dróg gminnych.
- Wykonanie projektu planu ogólnego gminy Pniewy
więcej: przetargi PNIEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Zakup i wymiana windy z napędem elektrycznym w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 10 w Wałbrzychu
- Roboty budowlane wraz z dostawą windy w ramach zadania pn.: Poprawa dostępności architektonicznej i edukacyjno-społecznej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Dąbrowskiego w Rawiczu.
- Wymiana windy osobowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Wojska Polskiego 9A w Giżycku
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka przy ul. Gajowej w Bydgoszczy
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.