eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³oMODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" PRZY ULICY SPORTOWEJ 12 W KOLE



Og³oszenie z dnia 2024-07-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" PRZY ULICY SPORTOWEJ 12 W KOLE

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Ko³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.kolo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" PRZY ULICY SPORTOWEJ 12 W KOLE

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-03780765-a518-4258-8f9f-1f59e98e43b1

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00434827

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00031712/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.12 Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko – ORLIK 2012” przy ul. Sportowej w Kole

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/pn/gminamiejskakolo/demand/168585/notice/public/details

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa za po¶rednictwem Platformy zakupowej zamawiaj±cego: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r., poz. 344 ) za po¶rednictwem Platformy zakupowej dostêpnej pod adresem: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/ . Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacji za po¶rednictwem poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@kolo.pl. tylko na etapie zadawania pytañ do SWZ. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszego postêpowania jest bezp³atne, a w szczególno¶ci bezp³atne jest za³o¿enie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynno¶ci Wykonawcy z zastosowaniem Platformy. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie dostêpnym pod adresem internetowym Regulamin - Oneplace.marketplanet.pl oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z Platformy przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. Sposób korzystania z Platformy jest okre¶lony w Instrukcji dla Wykonawcy dostêpnej pod adresem internetowym: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Baza wiedzy". Wykonawca w celu z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie – zaleca siê za³o¿enie i sprawdzenie poprawno¶ci dzia³ania konta z odpowiednim wyprzedzeniem. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich skutecznego z³o¿enia/wys³ania na Platformie. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) pod³±czenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe),
2) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
3) wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chromelub MS Edge.
Do z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego . Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê,
2) certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca bêdzie siê logowa³ do konta (certyfikat musi byæ widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie"Osobisty").
Podpis kwalifikowany nale¿y z³o¿yæ zgodnie z instrukcj± dostarczon± przez dostawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Podpis ma spe³niaæ wymagania okre¶lone w przepisach ustawy z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 422). Przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca mo¿e zadawaæ pytania do tre¶ci SWZ za po¶rednictwem Platformy poprzez funkcjonalno¶æ „Zadaj pytanie” (opcja ta nie wymaga logowania siê do Platformy) lub po przyst±pieniu do postêpowania poprzez funkcjonalno¶æ „Przyst±p do postêpowania” i po zalogowaniu siê przez Wykonawcê na konto u¿ytkownika, w zak³adce „Korespondencja skierowana do Zamawiaj±cego”.
Wnioski dotycz±ce wyja¶nienia tre¶ci SWZ z³o¿one w trybie art. 284 ustawy Pzp, nale¿y kierowaæ drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Platformy lub poczty elektronicznej zamówienia.publiczne@kolo.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.10.) Przyczyny odst±pienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiaj±cy wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie mo¿na przekazaæ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego sk³adania ofert, wniosków, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów: Wykonawca nieelektronicznie sk³ada wy³±cznie wymagane próbki w terminie wyznaczonym na z³o¿enie oferty (oferty wy³±cznie elektronicznie) – tj. do dnia 20 sierpnia 2024 roku do godz. 12:00, zgodnie ze swoim wyborem – za po¶rednictwem operatora pocztowego, b±d¼ pos³añca, albo osobi¶cie. Miejscem sk³adania próbek jest Punkt Obs³ugi Mieszkañca, czynny od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 7:30 – 15:30 w budynku Urzêdu Miejskiego w Kole – Ratusz Miejski, ul. Stary Rynek 1,
62-600 Ko³o. Próbki nale¿y z³o¿yæ w zamkniêtym opakowaniu oznaczonym nazw± Wykonawcy i opisem: ZP.271.12.2024 – PRÓBKI.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale XX SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale XX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni boisk sportowych w ramach modernizacji kompleksu sportowego „Moje Boisko - Orlik 2012” przy ulicy Sportowej 12 w Kole, (dzia³ka nr 3, ark. mapy 28).
2. Nazwa i kod robót wg CPV - kod g³ówny:45.21.22.21-1 – Roboty budowlane zwi±zane z obiektami na terenach sportowych;
3. Zakres i ilo¶ci robót do wykonania nale¿y rozpatrywaæ w nawi±zaniu do przedmiaru robót), przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:

1) remontu istniej±cego boiska treningowego do pi³ki no¿nej z nawierzchni± typu „sztuczna trawa" polegaj±cy na wymianie istniej±cej nawierzchni sportowej boiska z trawy syntetycznej na now± nawierzchniê z trawy syntetycznej oraz czê¶ciowej wymianie istniej±cej podbudowy pod tym boiskiem;
2) remontu istniej±cego boiska wielofunkcyjnego z nawierzchni± poliuretanow± polegaj±cy na wykonaniu poliuretanowej warstwy natryskowej na istniej±cej sztucznej nawierzchni wraz z wymalowaniem linii rozgraniczaj±cych pola boiska.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia w SWZ i dokumentacji

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane zwi±zane z obiektami na terenach sportowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny ofert zawarte zosta³y w rozdz. XV SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby wyznaczonej do kierowania robotami budowlanymi

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Warunek dotycz±cy okre¶lonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej;

Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 800.000,00 z³;

2. Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

Zamawiaj±cy okre¶la w powy¿szym zakresie nastêpuj±cy warunek dotycz±cy odpowiedniego do¶wiadczenia i osób skierowanych do realizacji zamówienia.

1) Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ posiadanie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (rozumianej jako do¶wiadczenie zawodowe), uzyskanej w okresie ostatnich 5 lat, która obejmuje wykonanie:

- robót budowlanych w zakresie remontu, budowy lub przebudowy obiektów sportowych, w ramach których realizowano nawierzchnie ze sztucznej trawy i poliuretanu, a ³±czna warto¶æ robót w zakresie tych rodzajów nawierzchni wynosi³a minimum 600.000,00 z³ brutto.

W celu wykazania wymaganego do¶wiadczenia zawodowego Zamawiaj±cy dopuszcza sumowanie nie wiêcej ni¿ dwóch robót o wymaganej warto¶ci ³±cznej wykonanych ³±cznie lub oddzielnie
(w ramach ró¿nych umów) w zakresie nawierzchni ze sztucznej trawy i oddzielnie w zakresie nawierzchni z poliuretanu.
2) Wykonawca dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci kierownikiem budowy - uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie wynikaj±cym z art. 109 ust 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia - gwarancyjn± minimum 800.000,00 z³ wraz z potwierdzeniem dokonania wp³at nale¿nych sk³adek.
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ posiadanie do¶wiadczenia zawodowego, uzyskanych w okresie ostatnich 5 lat, które obejmuje wykonanie:

a) robót budowlanych w zakresie remontu, budowy lub przebudowy obiektów sportowych, w ramach których realizowano nawierzchnie ze sztucznej trawy i poliuretanu, a ³±czna warto¶æ robót w zakresie tych rodzajów nawierzchni wynosi³a minimum 600.000,00 z³ brutto.

W celu wykazania wymaganego do¶wiadczenia zawodowego Zamawiaj±cy dopuszcza sumowanie nie wiêcej ni¿ dwóch robót o wymaganej warto¶ci ³±cznej wykonanych ³±cznie lub oddzielnie
(w ramach ró¿nych umów) w zakresie nawierzchni ze sztucznej trawy i oddzielnie w zakresie nawierzchni z poliuretanu.

Wykazu robót budowlanych sk³ada Wykonawca na wzorze za³±cznika nr 3 do SWZ.
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ dysponowanie osobami, które posiadaj± uprawnienia budowlane w specjalno¶ciach niezbêdnych do kierowania robotami budowlanymi objêtymi przedmiotem zamówienia publicznego, tj.: co najmniej jedn± osob± wyznaczon± do pe³nienia funkcji kierownika budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ,

Wykonawca wskazuje osobê wyznaczon± do pe³nienia funkcji kierownika budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ w formularzu ofertowym, wykazuj±c jednocze¶nie jej do¶wiadczenie zawodowe, które podlega ocenia. W zwi±zku z powy¿szym nie jest mo¿liwe zastosowanie procedury uzupe³nienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

20. Informacja o wymaganych przedmiotowych ¶rodkach dowodowych.

1) Zamawiaj±cy ¿±da, by Wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± nastêpuj±ce, przedmiotowe ¶rodki dowodowe dla nawierzchni ze sztucznej trawy:

a) Kompletny raport z badañ przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotycz±cy oferowanej nawierzchni i wype³nienia, potwierdzaj±cy zgodno¶æ jej parametrów z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality Pro i Quality oraz potwierdzaj±cy minimalne parametry oferowanej trawy syntetycznej, okre¶lonej przez Zamawiaj±cego;
b) Kompletny raport z badañ laboratoryjnych dla oferowanej nawierzchni i wype³nienia potwierdzaj±cy zgodno¶æ z norm± PN-EN 15330-1:2014 oraz potwierdzaj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego minimalne parametry dla nawierzchni w zakresie, który nie zosta³ objêty raportem z badañ na zgodno¶æ z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality Pro i Quality;
c) Karta techniczna nawierzchni z trawy syntetycznej po¶wiadczon± przez jej producenta;
d) Atest PZH lub równowa¿ny dla oferowanej nawierzchni i wype³nienia (piasek kwarcowy oraz EPDM z recyklingu w kolorze jasnym szarym;
e) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona na Wykonawcê z okre¶leniem nazwy inwestycji wraz z potwierdzeniem gwarancji producenta na tê nawierzchniê;
f) Raport z badañ testu Lisport XL dla sztucznej trawy na min 6.000 cykli zgodnie z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015);
g) Aktualny certyfikat Quality dla nawierzchni;
h) Dokument potwierdzaj±cy ¿e Producent trawy posiada status producenta minimum licencjonowanego przez FIFA;
i) Próbka oferowanej trawy z etykiet± producenta, o wymiarach min. 25x15cm,
j) Próbka oferowanego granulatu EPDM z recyklingu w kolorze jasno-szarym RAL-7044, z etykiet± producenta - min. 200g.

2) Zamawiaj±cy ¿±da, by Wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± nastêpuj±ce, przedmiotowe ¶rodki dowodowe dla nawierzchni poliuretanowej:

a) Certyfikat IAAF dla nawierzchni (tzw. Product Certificate),
b) Badania na zgodno¶æ z norm± PN-EN 14877:2014-02 (w zakresie nie objêtym wytycznymi IAAF);
c) Autoryzacjê producenta dla warstwy natryskowej nawierzchni poliuretanowej, wystawion± dla Wykonawcy na realizowan± inwestycjê wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na warstwê natryskow± nawierzchniê;
d) Kartê techniczn± oferowanej nawierzchni potwierdzon± przez jej producenta;
e) Aktualne badania zgodnie z norma EN-14877:2013 lub PN-EN 14877:2014 autoryzowanego laboratorium nawierzchni potwierdzaj±ce zgodno¶æ powy¿szych parametrów;
f) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni lub warstwy natryskowej nawierzchni;
g) Badania na zawarto¶æ pierwiastków ¶ladowych.

3) Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj±, ¿e oferowane ¶wiadczenia spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania/cechy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Wszystkie wymagane

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty pisemne zobowi±zanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2. Pe³nomocnictwa osób uprawnionych do podejmowania zobowi±zañ w imieniu firmy sk³adaj±cej ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów, je¿eli jest wymagane,
3. Pe³nomocnictwo do sk³adania oferty wspólnej w zakresie okre¶lonym w art. 58 ust. 2 Ustawy, je¿eli jest wymagane.
4. Wykaz Podwykonawców i wskazanie czê¶ci zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ Podwykonawcom, je¿eli Wykonawca przewiduje udzia³ Podwykonawców.
5. O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie przes³anek wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê ( Dz. U. z 2024 r. poz. 507).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest obowi±zany wnie¶æ na rzecz Zamawiaj±cego wadium w wysoko¶ci 10.000,00 z³.
2. Wadium mo¿e byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej z nastêpuj±cych form lub kilku z nich w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy:

1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419).

3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ na konto Urzêdu Miejskiego w Kole w Santander Bank Polska 1 Oddzia³ w Kole Nr konta: 92 1090 1203 0000 0000 2000 1636 odpowiednio z dopiskiem „wadium – Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ulicy Sportowej 12 w Kole – nr postêpowania: ZP.271.12.2024”.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pozosta³ych dopuszczalnych formach nale¿y z³o¿yæ w oryginale wraz z ofert± w formie elektronicznej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI. ust. 1 niniejszej SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do³±cz± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynikaæ bêdzie, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5. Zamawiaj±cy w przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, które mog± dotyczyæ w szczególno¶ci nastêpuj±cych sytuacji:
1) zmiana postanowieñ umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;
2) zmiana, w tym wyd³u¿enie, terminu wykonania zamówienia na zasadach okre¶lonych w § 2 ust. 7 niniejszej umowy;
3) zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeñ wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych tak± zmianê;
4) zmiany dotycz±ce personelu kluczowego Wykonawcy, na zasadach okre¶lonych w projekcie umowy;
5) zmiana postanowieñ umowy w kontek¶cie spowodowanym udzieleniem / zleceniem w trybie stosowanych regulacji prawnych zamówieñ dodatkowych lub innych zamówieñ powi±zanych, których wykonanie sta³o siê konieczne, zasadne lub celowe;
6) zmiana postanowieñ umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcze¶niej przez Wykonawcê okoliczno¶ci zwi±zanych w szczególno¶ci ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie ca³o¶ci prowadzonej dzia³alno¶ci, czy innymi kwestiami maj±cymi wp³yw na organizacjê procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy;
7) zmiana sposobu realizacji zamówienia w zakresie:
a) rezygnacji z podwykonawstwa;
b) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci realizacji z udzia³em Podwykonawców;
c) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci realizacji z udzia³em Podwykonawców czê¶ci zamówienia, która zosta³a zastrze¿ona do osobistego wykonania przez Wykonawcê,;
d) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci zmiany podmiotów, na zasobach których opiera³ siê;
- w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcze¶niej przez Wykonawcê okoliczno¶ci zwi±zanych w szczególno¶ci ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie ca³o¶ci prowadzonej dzia³alno¶ci, kwestiami niezale¿nymi od Wykonawcy, czy te¿ innymi niespodziewanymi okoliczno¶ciami maj±cymi wp³yw na organizacjê
procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy;
8) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia zwi±zane z:
a) konieczno¶ci± zapewnienia bezpieczeñstwa lub zapobie¿enia awarii;
b) konieczno¶ci± spowodowan± zmian± obowi±zuj±cych przepisów prawa;
c) wyst±pieniem okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e niemo¿liwe jest zrealizowanie przedmiotu umowy w za³o¿ony w OPZ sposób;
d) zaistnieniem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego,;
e) zaistnieniem innej niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z SWZ;
9) zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy, je¿eli po stronie Wykonawcy wystêpuj± podmioty dzia³aj±ce wspólnie (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) i w trakcie realizacji umowy wyst±pi± okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±ce lub utrudniaj±ce dalsze dzia³anie wszystkim podmiotom tworz±cym stronê wykonawcz±;
10) zmiany postanowieñ umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego spo³eczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu spo³ecznego lub interesu;
11) inne zmiany postanowieñ umowy zwi±zane z zaistnieniem okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy, a które maj± wp³yw na realizacjê umowy.
2. Strony umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, niezw³ocznie, wzajemnie informuj± siê o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte wykonanie tej umowy, o ile taki wp³yw wyst±pi³ lub mo¿e wyst±piæ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-20 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa zamawiaj±cego pod adresem: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Oferta” w celu z³o¿enia oferty wybiera polecenie „Z³ó¿ ofertê/wniosek”. Szczegó³owa instrukcja postêpowania przy sk³adaniu oferty zawarta jest w SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-18

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia 3dni przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego sporz±dzonego metod± kalkulacji uproszczonej i harmonogramu rzeczowo terminowo- finansowego sporz±dzonego w oparciu o tabelê elementów scalonych.
2. Przez ca³y okres trwania umowy Wykonawca zobowi±zany bêdzie posiadaæ ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia za szkody wyrz±dzone na osobie i mieniu osób trzecich na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 800.000,00 z³ .
3. Ponadto Wykonawca dokona ubezpieczenia od wszelkich ryzyk budowlano-monta¿owych (CAR) na czas realizacji Inwestycji, w tym: wykonywanych prac, robót budowlanych, urz±dzeñ oraz wszelkiego mienia ruchomego i nieruchomego zwi±zanego bezpo¶rednio z wykonywaniem przedmiotu Umowy na sumê nie mniejsz± ni¿ kwota wynagrodzenia brutto
okre¶lona w ofercie.
4. Zamówienie dofinansowane z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Modernizacji Kompleksów Sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” – edycja 2023.
P³atno¶ci czê¶ciowe po zakoñczeniu poszczególnych etapów robót.
(W 2024 r. - w wysoko¶ci do 500 tys. z³.).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.