eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl"Konserwacja techniczna, estetyczna, remont instalacji elektrycznej i oświetleniowej pom. 103 i remont Sali Narad 62 w budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu" w ramach Rząd. Funduszu Polski Ład



Ogłoszenie z dnia 2024-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Konserwacja techniczna, estetyczna, remont instalacji elektrycznej i oświetleniowej pom. 103 i remont Sali Narad 62 w budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu” w ramach Rząd. Funduszu Polski Ład

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przemyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Dominikański 3

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166785054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.przemysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przemysl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Konserwacja techniczna, estetyczna, remont instalacji elektrycznej i oświetleniowej pom. 103 i remont Sali Narad 62 w budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu” w ramach Rząd. Funduszu Polski Ład

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7c3b145-1cdb-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434961

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012322/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Konserwacja techniczna, estetyczna, remont instalacji elektrycznej i oświetleniowej pom. 103 i remont Salo Narad 62 w budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343021

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 647578,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
„Konserwacja techniczna, estetyczna, remont instalacji elektrycznej i oświetleniowej pom. 103 i remont Sali Narad 62 w budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków -
NR RPOZ/2022/505/PolskiLad w tym:
Część 1
1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe- sufitu, ściany z suchej zabudowy, parkiety, wyposażenie Sali- nagłośnienia, kamer itd.
2. Demontaż drzwi z ościeżnicami, renowacja oraz osadzenie w nowym otworze.
3. Przebicie nowego otworu z Sali Narad.
4. Montaż drzwi ppoż drewnianych.
5. Remont sufitu podwieszanego, wykonanie podejść instalacyjnych c.o., montaż nowego zestawu klimatyzacji, prace instalacyjne elektryczne- wykonanie nowej instalacji elektrycznej w Sali, wykonanie instalacji LAN, montaż powtórny instalacji kamer, nagłośnienia( demontowanych na czas remontu sufitu podwieszanego).
6. Wykonanie przewodów wentylacyjnych.
7. Wykonanie tynków, suchej zabudowy.
8. Malowanie farbami renowacyjnymi powierzchni wewnętrznych.
9. Remont instalacji elektrycznej w pok. 103.


*zamawiający zastrzega, iż w pierwszej kolejności należy rozpocząć roboty elektryczne w Sali 103.
Zamawiający informuje, że ujęty w dokumentacji (załącznik nr 7 do SWZ) zakres robót dotyczący wykonania grafiki opisanej w PRZEDMIARZE pozycja nr 3. Wnęka ppkt 3.1 -3.4 nie podlega realizacji.
12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 7(część 1) oraz w załączniku nr 7a (część 2). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy– załącznik nr 8 (część 1) oraz załącznik nr 8a (część 2) do SWZ
12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały
w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 8 (część 1) oraz załącznik nr 8a (część 2) do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 568170,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Konserwacja techniczna, estetyczna, remont instalacji elektrycznej i oświetleniowej pom. 103 i remont Sali Narad 62 w budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków -
NR RPOZ/2022/505/PolskiLad w tym:
Część 2
Konserwacja techniczna i estetyczna sufitu i ścian w pokoju nr 103 , zgodnie z „Programem prac konserwatorskich ścian i stropu Sali nr 103 drugiego piętra , etap IV Starostwa Powiatowego w Przemyślu” dla zadania „Konserwacja techniczna, estetyczna, remont instalacji elektrycznej i oświetleniowej pom. 103 i remont Sali Narad 62 w budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu.

12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 7(część 1) oraz w załączniku nr 7a (część 2). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy– załącznik nr 8 (część 1) oraz załącznik nr 8a (część 2) do SWZ
12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały
w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 8 (część 1) oraz załącznik nr 8a (część 2) do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 228350,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 P.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego gdyż, nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227848,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227848,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227848,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konserwacja Dzieł Sztuki Małgorzata Dawidiuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5391134858

7.3.4) Miejscowość: Ostrów

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227848,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.