eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzostekRewitalizacja zabytkowego układu urbanistycznego w Brzostku oraz Remont i przebudowa dawnego budynku gospodarczego - dawnego spichlerza w Przeczycy



Ogłoszenie z dnia 2024-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja zabytkowego układu urbanistycznego w Brzostku oraz Remont i przebudowa dawnego budynku gospodarczego - dawnego spichlerza w Przeczycy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOSTEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661085

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzostek

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-230

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@brzostek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzostek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://brzostek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja zabytkowego układu urbanistycznego w Brzostku oraz Remont i przebudowa dawnego budynku gospodarczego - dawnego spichlerza w Przeczycy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a99fd5fa-bffe-4c49-99f4-e3a223f63c99

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435003

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071535/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rewitalizacja zabytkowego układu urbanistycznego w Brzostku oraz Remont i przebudowa dawnego budynku gospodarczego – dawnego spichlerza w Przeczycy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406217

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4502514,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rewitalizacja zabytkowego układu urbanistycznego w Brzostku. Przebudowa i rozbudowa płyty Rynku w Brzostku, przyległych ulic oraz innych budowli, wraz z niezbędnymi obiektami i urządzeniami infrastruktury technicznej: przebudowa przyłącza i odcinka sieci gazowej, przebudowa sieci kanalizacji deszczowej, budowa doziemnej, instalacji technologicznej dla projektowanej fontanny, instalacji kanalizacji deszczowej oraz doziemnej instalacji energetycznej, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zabytkowego układu urbanistycznego Brzostku”, na działkach oznaczonych nr ewid. gr.: 821, 822, 809/1, zlokalizowanych w obrębie układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków decyzją nr A-150 w Brzostku

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45232120-9 - Roboty nawadniające

45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

03451000-6 - Rośliny

03452000-3 - Drzewa

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 3658932,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont i przebudowa dawnego budynku gospodarczego - dawnego spichlerza w Przeczycy. Remont przebudowa budynku gospodarczego- dawny spichlerz, położony na działce nr 691/3 w Przeczycy, Gmina Brzostek. Powierzchnia zabudowy zgodnie z projektem budowlanym wynosi 109 m2. 3. Zadanie zakłada Usunięcie zawalonych elementów drewnianego stropu, więźby dachowej, usunięcie zawalonego stropu kolebkowego i rozburzenie jego pozostałości, demontaż pozostałości instalacji wewnętrznych, rozburzenie pozostałości ściany szczytowej zachodniej, rozebranie posadzki (piwnica), wykonanie ocieplenia ścian fundamentowych jako ochrona przed przemarzaniem fundamentów, skucie pozostałości istniejącego tynku na ścianach zewnętrznych, wewnętrznych wykonanie ścian parteru (powyżej wysokości istniejących otworów okiennych) murowane, wykonanie stropu między kondygnacyjnego (piwnica-parter), wykonanie odtworzenia stropu kolebkowego (część zachodnia stropu piwnica-parter), odtworzenie ścian szczytowych jako murowane, wykonanie nowych warstw posadzki na gruncie, wykonanie kominów murowanych (wentylacja grawitacyjna), wykonanie schodów żelbetowych (w piwnicy i na parterze), odtworzenie gzymsu ceglanego, wykonanie stropu drewnianego (parter-poddasze), wykonanie konstrukcji więźby dachowej, wykonanie pokrycia dachowego- dachówka ceramiczna zakładkowa, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, montaż balustrady przy schodach wewnętrznych żelbetowych, roboty wykończeniowe i instalacyjne, likwidacja elementów zagospodarowania placu budowy. Ukształtowanie terenu i zieleni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261320-3 - Kładzenie rynien

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 843582,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie ze względu na brak ofert.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie ze względu na brak ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.