Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie powtórzeniowe podobne do zamówienia podstawowego na: „Modernizacja lokali mieszkalnych – Zasób w
Kielcach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce- Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-004
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzb.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie powtórzeniowe podobne do zamówienia podstawowego na: „Modernizacja lokali mieszkalnych – Zasób wKielcach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7450af51-55c0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020803/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja lokali mieszkalnych – Zasób w Kielcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412528/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w zamówieniu podstawowym na: Modernizacje lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Kielce, znak:
MZB/M.l.m.- II/2022 - przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu dla
zamówienia podstawowego nr. 2022/BZP 00244083/01
z dnia 07.07.2022r. możliwość udzielania na podstawie art. 214
ust.1 pkt.7 Pzp, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych udzielonych Umową podstawową.
Niniejsze zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i całkowita wartość tego zamówienia została
uwzględniona przy obliczaniu szacunkowej wartości zamówienia podstawowego. Ponieważ, Zamawiający dysponuje
środkami finansowymi po przeprowadzeniu przetargu na zamówienie podstawowe i zachodzi pilna potrzeba dalszej
modernizacji lokali mieszkalnych, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe
udzielone w trybie podstawowym art. 275 pkt.1 Pzp- Zamawiający zamierza powierzyć wykonanie powyższego zamówienia
dotychczasowemu Wykonawcy
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c0687995-fddb-11ec-8000-d680d39e541a
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZB/M.l.m. – II / 2022/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia są zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do tych udzielonych umową podstawową nr 30/2022 z dnia 18.08.2022 r., które były przewidziane w SWZ i w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i są zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu szacunkowej wartości zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu podstawowego na podstawie art. 275 pkt.1.
Prace objęte przedmiotem zamówienia obejmują roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne wraz z robotami porządkowymi i utylizacją materiałów pochodzących z demontażu, czyli tego samego rodzaju zamówienia, które udzielono zamówieniem podstawowym. Szczegółowy zakres robót oraz warunki i sposób realizacji zamówienia określają przedmiary robót i wzór umowy, będący integralną częścią niniejszego zaproszenia do negocjacji. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby co najmniej 6 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji powyższego zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.). Wykonawca wskaże osoby w Załączniku nr 1 do umowy, które będą realizować zamówienie przed przystąpieniem do wykonywania robót ( tj. przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia) oraz będzie zobowiązany do złożenia w celu udokumentowania tej obsady oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w projektowanych postanowień Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45262630-6 - Wznoszenie pieców
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40993,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40993,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40993,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Max-Bud I” Paweł Kruk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591293693
7.3.3) Ulica: Zbożowa 2A
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-416
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MAX - BUD I" PAWEŁ KRUK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MAX - BUD I" PAWEŁ KRUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40993,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń BRD w 2025 roku do Obwodów Drogowych
- "Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z wyposażeniem, przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych, min. 5-osobowego (1 kierowca + 3 pasażerów na fotelach + 1 osoba na wózku inwalidzkim) "
- Zorganizowanie wypoczynku letniego dla czynnych i emerytowanych pracowników oświaty województwa świętokrzyskiego w 2025 roku
- KWP w Kielcach,ul. Kusocińskiego 51-budowa nowej siedziby na potrz.Zarz. w Kielcach CBZC w syst.modułów 3D w trybie zapr. i wyb.-wykonanie zasilania podstawowego i rezerwowego, kabel śred.napięcia15kV
- Dostawa wyposażenia do III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. C. K. Norwida w Kielcach w ramach projektu pn. "Edukacja 4.0 - Twoja droga do Sukcesu !"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji pn. "Rodzina zastępcza - szansa na lepsze jutro"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Złotopolu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
więcej: Wznoszenie pieców »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.