Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00380038/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont nawierzchni dróg asfaltowych na terenie Nadleśnictwa Świeradów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe NADLEŚNICTWO ŚWIERADÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 1
1.5.2.) Miejscowość: Świeradów-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-850
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 757816333
1.5.8.) Numer faksu: +48 757816633
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swieradow@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_swieradow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_swieradow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont nawierzchni dróg asfaltowych na terenie Nadleśnictwa Świeradów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e61174e-4544-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435015
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00169617/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 ,,Remont i naprawa dróg asfaltowych na terenie Nadleśnictwa Świeradów"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380038/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.39.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 613674,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest remont dróg wewnętrznych na terenie Nadleśnictwa Świeradów, gmina Mirsk, powiat Lwówecki, województwo dolnośląskie.
W ramach remontu dróg wewnętrznych Nadleśnictwa Świeradów nastąpi wymiana nawierzchni bitumicznej jezdni. W zależności od lokalizacji przewiduje się wykonanie remontu wielkopowierzchniowego, który będzie polegał na wykonaniu warstwy wiążącej z AC 16W śr. Gr. 4 cm i warstwy ścieralnej z AC 11S o gr 4 cm i wykonaniu remontu cząstkowego z AC 11S o gr 5 cm. Na ilości m2 dotyczące frezowania, nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych określonych w przedmiarze składają się odcinki różnej długości i szerokości, które Wykonawca będzie miał obowiązek wykonać zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego.
3.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowią: przedmiar (załącznik nr 2), opis robót (plany, rysunki lub innych dokumenty umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania - załącznik nr 8 do SWZ) i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 9 do SWZ)– dotyczy zakresu robót dla odcinków dróg w Leśnictwie Kotlina, nr inw. 220/849 - dz. nr 75, 73, 74 ,72, 92 ,91, 213
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 260436,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest remont dróg wewnętrznych na terenie Nadleśnictwa Świeradów, gmina Mirsk, powiat Lwówecki, województwo dolnośląskie.
W ramach remontu dróg wewnętrznych Nadleśnictwa Świeradów nastąpi wymiana nawierzchni bitumicznej jezdni. W zależności od lokalizacji przewiduje się wykonanie remontu wielkopowierzchniowego, który będzie polegał na wykonaniu warstwy wiążącej z AC 16W śr. Gr. 4 cm i warstwy ścieralnej z AC 11S o gr 4 cm i wykonaniu remontu cząstkowego z AC 11S o gr 5 cm. Na ilości m2 dotyczące frezowania, nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych określonych w przedmiarze składają się odcinki różnej długości i szerokości, które Wykonawca będzie miał obowiązek wykonać zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego.
3.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowią: przedmiar (załącznik nr 2), opis robót (plany, rysunki lub innych dokumenty umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania - załącznik nr 8 do SWZ) i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 9 do SWZ)– dotyczy zakresu robót dla odcinków dróg w Leśnictwie Kotlina/Leśnictwo Świeradów nr inw. 220/609 - dz. nr 307/1, 324, 571, 572
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 353237,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430180,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594607,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430180,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane i Transport Józef Michalik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131262198
7.3.3) Ulica: Kościelniki Dolne 9
7.3.4) Miejscowość: Lubań
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF MICHALIK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF MICHALIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430180,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469469,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 647758,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469469,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane i Transport Józef Michalik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131262198
7.3.3) Ulica: Kościelniki Dolne 9
7.3.4) Miejscowość: Lubań
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF MICHALIK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF MICHALIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469469,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŚWIERADÓW-ZDRÓJ
więcej: przetargi ŚWIERADÓW-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi gminnej w Serafinowie - I etap
- Utrzymanie i konserwacja dróg będących w zarządzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 30/ZP/25
- Przebudowa, modernizacja dróg gminnych oraz rolniczych na terenie gminy Lipnica Wielka - z podziałem na części w 2025 r.
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Przebudowa składu drewna na drodze leśnej nr inw. 242/148 w Mikowie
- Utrzymanie szlaków operacyjnych i dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Dębica w 2025 roku.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.