eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PokrówkaŚwiadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu wraz z napojem w roku szkolnym 2024/2025 do SP oraz OP z Gminy Chełm



Ogłoszenie z dnia 2024-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu wraz z napojem w roku szkolnym 2024/2025 do SP oraz OP z Gminy Chełm

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełm

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gminna 18

1.5.2.) Miejscowość: Pokrówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 575 02 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bos@gminachelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachelm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c04847c-351b-11ef-8a31-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu wraz z napojem w roku szkolnym 2024/2025 do SP oraz OP z Gminy Chełm

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c04847c-351b-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043642/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu wraz z napojem w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387921

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PGI.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu wraz z napojem w roku szkolnym 2024/2025 do Szkół Podstawowych oraz Oddziałów Przedszkolnych z Gminy Chełm”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności przygotowanie i dostarczenie poniższych posiłków, które powinny spełniać następujące warunki ilościowe:
a) zupa na wywarze mięsno-warzywnym lub warzywnym o poj. 300 ml, jako dodatek pieczywo,
b) drugie danie zwierające:
ziemniaki lub ryż lub makaron lub kaszę itp. – min. 200 g,
mięso lub rybę – min. 100 g po obróbce,
surówkę lub gotowane jarzyny – min. 100 g,
opcjonalnie naleśniki, placki lub pierogi itp. – od 250 g. do 300g,
c) napój (kompot, sok owocowy, herbata) – min. 200 ml.
Szacowana ilość wydanych posiłków w okresie: 9 września 2024 r. – 13 czerwca 2025 r. będzie wynosić maksymalnie 105 400 sztuk. Zakładana liczba uczniów korzystających z obiadów w jednym miesiącu wyniesie maksymalnie 620. Ilość wydawanych posiłków uzależniona jest od frekwencji dzieci w danym dniu i liczby wykupionych obiadów.
Na podstawie art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający informuje, że bez względu na ostateczną liczbę zamówionych posiłków Wykonawca otrzyma wynagrodzenie odpowiadające wartości 30 % pierwotnej wartości każdej z umów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr do 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1043460 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1117240 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1043460 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGHiH Paweł Kępa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462536254

7.3.3) Ulica: Krężnica Jara 21

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-515

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1043460 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-09 do 2025-06-13

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.