Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00375715/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów użyteczności publicznej w Parysowie wraz z ich otoczeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Parysów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 28
1.5.2.) Miejscowość: Parysów
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-441
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 256855319
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@parysow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parysow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://parysow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja obiektów użyteczności publicznej w Parysowie wraz z ich otoczeniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-083c104e-2eef-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020982/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja obiektów użyteczności publicznej w Parysowie wraz z ich otoczeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375715
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja obiektów użyteczności publicznej w Parysowie wraz z ich otoczeniem
Modernizacją zostaną objęte następujące obiekty:
1) Klub Seniora w Parysowie,
2) Publiczne Przedszkole w Parysowie,
3) Publiczna Szkoła Podstawowa w Parysowie,
4) Ośrodek Zdrowia w Parysowie.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w poszczególnych obiektach obejmuje m.in.:
1) roboty związane z termomodernizacją budynku Klubu Seniora i budynku gospodarczego oraz wykonaniem ogrodzenia obiektu wraz z bramą i furtką wejściową, a także częściowe utwardzenie terenu z betonowej kostki brukowej,
2) malowanie elewacji wraz z wykonaniem daszku nad wejściem oraz wykonanie odprowadzenia wody z rur spustowych budynku Publicznego Przedszkola w Parysowie,
3) roboty związane z termomodernizacją budynku gospodarczego na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej w Parysowie, wymiana drzwi wejściowych, remont schodów zewnętrznych, wymiana podłóg w części sal lekcyjnych szkoły, wymiana podłóg z płytek ceramicznych w pomieszczeniu gospodarczym, w korytarzu, na bloku kuchennym w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Parysowie,
4) przebudowę schodów zewnętrznych wraz z wykonaniem platformy dla osób niepełnosprawnych i wymianę stolarki drzwiowej.
3. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1028680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1296381,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1028680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBR KAZANA Adrian Kazana
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 8252079287
7.3.4) Miejscowość: Stanin
7.3.5) Kod pocztowy: 21-422
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
P.U.H. „WA-PIS” Eugeniusz Walo, Stanin 125, 21-422 Stanin
NIP: 825-121-02-42
Podwykonawca będzie realizował roboty konstrukcyjne, sanitarne, elektryczne.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1028680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.