eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ParysówModernizacja obiektów użyteczności publicznej w Parysowie wraz z ich otoczeniem



Ogłoszenie z dnia 2024-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów użyteczności publicznej w Parysowie wraz z ich otoczeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Parysów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 28

1.5.2.) Miejscowość: Parysów

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-441

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 256855319

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@parysow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parysow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://parysow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektów użyteczności publicznej w Parysowie wraz z ich otoczeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-083c104e-2eef-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020982/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja obiektów użyteczności publicznej w Parysowie wraz z ich otoczeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375715

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja obiektów użyteczności publicznej w Parysowie wraz z ich otoczeniem

Modernizacją zostaną objęte następujące obiekty:
1) Klub Seniora w Parysowie,
2) Publiczne Przedszkole w Parysowie,
3) Publiczna Szkoła Podstawowa w Parysowie,
4) Ośrodek Zdrowia w Parysowie.

2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w poszczególnych obiektach obejmuje m.in.:
1) roboty związane z termomodernizacją budynku Klubu Seniora i budynku gospodarczego oraz wykonaniem ogrodzenia obiektu wraz z bramą i furtką wejściową, a także częściowe utwardzenie terenu z betonowej kostki brukowej,
2) malowanie elewacji wraz z wykonaniem daszku nad wejściem oraz wykonanie odprowadzenia wody z rur spustowych budynku Publicznego Przedszkola w Parysowie,
3) roboty związane z termomodernizacją budynku gospodarczego na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej w Parysowie, wymiana drzwi wejściowych, remont schodów zewnętrznych, wymiana podłóg w części sal lekcyjnych szkoły, wymiana podłóg z płytek ceramicznych w pomieszczeniu gospodarczym, w korytarzu, na bloku kuchennym w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Parysowie,
4) przebudowę schodów zewnętrznych wraz z wykonaniem platformy dla osób niepełnosprawnych i wymianę stolarki drzwiowej.

3. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1028680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1296381,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1028680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBR KAZANA Adrian Kazana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 8252079287

7.3.4) Miejscowość: Stanin

7.3.5) Kod pocztowy: 21-422

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

P.U.H. „WA-PIS” Eugeniusz Walo, Stanin 125, 21-422 Stanin
NIP: 825-121-02-42

Podwykonawca będzie realizował roboty konstrukcyjne, sanitarne, elektryczne.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1028680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.