eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯ukowoZakup wyposa¿enia dla nowo utworzonych miejsc przedszkolnych w Oddzia³ach Wychowania Przedszkolnego w Skrzeszewie i w Miszewie



Og³oszenie z dnia 2024-07-29

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wyposa¿enia dla nowo utworzonych miejsc przedszkolnych w Oddzia³ach Wychowania Przedszkolnego w Skrzeszewie i w Miszewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¯ukowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675095

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Gdañska 52

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯ukowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-330

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 6858318

1.5.8.) Numer faksu: +48 58 6858330

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzukowo@zukowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zukowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposa¿enia dla nowo utworzonych miejsc przedszkolnych w Oddzia³ach Wychowania Przedszkolnego w Skrzeszewie i w Miszewie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2d045e35-7f6e-4e34-b7bf-4a4e4e89fd64

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00435154

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00029209/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Zakup mebli, pomocy dydaktycznych, wyposa¿enia i sprzêtu komputerowego dla nowo utworzonych miejsc przedszkolnych w OWP- "Wsparcie edukacji przedszkolnej w gminie ¯ukowo"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Spo³eczny Plus (EFS+), Priorytet 5 Fundusze europejskie dla silnego spo³ecznie Pomorza EFS+, Dzia³anie 5.7. Edukacja przedszkolna w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/954920

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/954920

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w Rozdzia³ach XIII - XIV SWZ.
2. Zamawiaj±cy wymaga podpisania oferty, o¶wiadczeñ oraz dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy, tj. Gmina ¯ukowo z siedzib± w ¯ukowie ul. Gdañska 52, 83-330 ¯ukowo, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
• administratorem danych osobowych wykonawcy oraz osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio wykonawca pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu jest Burmistrz Gminy ¯ukowo z siedzib± w ¯ukowie ul. Gdañska 52, 83-330 ¯ukowo;
• w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych, kontakt: iod@zukowo.pl;
• dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.24.2024 pn. Zakup wyposa¿enia dla nowo utworzonych miejsc przedszkolnych w Oddzia³ach Wychowania Przedszkolnego w Skrzeszewie i w Miszewie;
• dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo Zamówieñ Publicznych, zwan± dalej ustaw± PZP;
• odbiorcami danych osobowych bêd± podmioty realizuj±ce zadania na podstawie przepisów prawa. Odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub umow± w sprawie zamówienia publicznego mog± byæ podmioty z którymi Gmina ¯ukowo zawar³a umowy na korzystanie z udostêpnionych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych oraz prowadzenia postêpowania o udzielenie. Dane osoby zak³adaj±cej konto na stronie platformazakupowa.pl bêd± przetwarzane przez operatora platformy, czyli firmê Open Nexus Sp. z o.o. Pozosta³e informacje dotycz±ce gromadzenia, przetwarzania i wykorzystania danych osobowych znajduj± siê na stronie
https://platformazakupowa.pl/strona/2-polityka-prywatnosci;
• dane osobowe bêd± przechowywane przez czas trwania niniejszego postêpowania, a nastêpnie przez okres przechowywania dokumentacji postêpowania lub umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami o archiwizacji, tj. ustaw± z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
• obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
• osoby, których dane osobowe dotycz±, maj± prawo do:
− dostêpu do danych osobowych;
− sprostowania danych osobowych *;
− ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych**;
− wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez administratora; organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzêdu Ochrony danych Osobowych (adres: Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Wyja¶nienia:
* skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobom, których dane osobowe dotycz±, nie przys³uguje prawo do:
− usuniêcia danych osobowych;
− przenoszenia danych osobowych,
− sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1 - Zakup wyposa¿enia dla nowo utworzonych miejsc przedszkolnych w Oddziale Wychowania Przedszkolnego w Skrzeszewie
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i monta¿ wyposa¿enia:
1) biurko - 1 szt.,
2) krzes³o obrotowe - 1 szt.,
3) krzese³ko przedszkolne - 20 szt.,
4) stolik przedszkolny - 5 szt.,
5) zestaw rega³ów przedszkolnych - 2 zestawy,
6) szatnia przedszkolak - 4 szt.,
7) biblioteczka - 2 szt.,
8) dywan - 1 szt.,
9) zestaw piankowy - 1 zestaw,
10) zestaw klocków piankowych - 2 zestawy,
11) gruszka rehabilitacyjna ma³a - 2 szt.,
12) szafki kryjówki - 1 zestaw,
13) kryjówka sensoryczna - 1 szt.,
14) szafa z wysuwanymi pó³kami - 1 szt.,
15) szafa ekspozycyjna na prace - 1 szt.
2. Pozosta³e informacje dotycz±ce przedmiotu zamówienia zawarte s± w Za³±czniku nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki

39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) Cena,
2) Okres gwarancji.
2. Opis szczegó³owy kryteriów:
Pod pojêciem "Cena" nale¿y rozumieæ ca³kowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia objêtego niniejszym zamówieniem.
Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê cenê ofertow± brutto zamówienia podan± na formularzu ofertowym (OFERTA). Maksymalna
ilo¶æ punktów jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium "Cena" wynosi 60,00 pkt.
W kryterium "Okres gwarancji" bêdzie oceniana d³ugo¶æ okresu gwarancji udzielonej przez wykonawcê na meble. Minimalny okres gwarancji
wymagany przez zamawiaj±cego – 24 miesi±ce. Wykonawca podaje d³ugo¶æ okresu gwarancji (w miesi±cach) w ofercie. Je¿eli
okres gwarancji bêdzie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, zamawiaj±cy przyjmie do obliczeñ okres max wynosz±cy 60 miesiêcy. Maksymalna
ilo¶æ punktów jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium "Okres gwarancji" wynosi 40 pkt.
3. Pozosta³e informacje dot. sposobu oceny ofert zosta³y opisane w Rozdziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 – Zakup wyposa¿enia dla nowo utworzonych miejsc przedszkolnych w Oddziale Wychowania Przedszkolnego w Miszewie
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i monta¿ wyposa¿enia:
1) krzese³ko przedszkolne - 6 szt.,
2) stolik przedszkolny - 2 szt.,
3) zestaw rega³ów przedszkolnych - 1 zestaw,
4) szatnia przedszkolak - 2 szt.,
5) biblioteczka - 1 szt.,
6) dywan - 1 szt.,
7) zestaw klocków piankowych - 1 zestaw,
8) kryjówka sensoryczna - 1 szt.,
9) szafa z wysuwanymi pó³kami - 1 szt.,
10) szafa ekspozycyjna na prace - 1 szt.
2. Pozosta³e informacje dotycz±ce przedmiotu zamówienia zawarte s± w Za³±czniku nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki

39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) Cena,
2) Okres gwarancji.
2. Opis szczegó³owy kryteriów:
Pod pojêciem "Cena" nale¿y rozumieæ ca³kowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia objêtego niniejszym zamówieniem.
Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê cenê ofertow± brutto zamówienia podan± na formularzu ofertowym (OFERTA). Maksymalna
ilo¶æ punktów jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium "Cena" wynosi 60,00 pkt.
W kryterium "Okres gwarancji" bêdzie oceniana d³ugo¶æ okresu gwarancji udzielonej przez wykonawcê na meble. Minimalny okres gwarancji
wymagany przez zamawiaj±cego – 24 miesi±ce. Wykonawca podaje d³ugo¶æ okresu gwarancji (w miesi±cach) w ofercie. Je¿eli
okres gwarancji bêdzie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, zamawiaj±cy przyjmie do obliczeñ okres max wynosz±cy 60 miesiêcy. Maksymalna
ilo¶æ punktów jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium "Okres gwarancji" wynosi 40 pkt.
3. Pozosta³e informacje dot. sposobu oceny ofert zosta³y opisane w Rozdziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) O¶wiadczenie wykonawcy (Za³±cznik nr 6 do SWZ) o aktualno¶ci informacji zawartych we wstêpnym o¶wiadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, pkt 2, pkt 3, pkt 4, pkt 5, pkt 6 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP.
3) O¶wiadczenie wykonawcy (Za³±cznik nr 7 do SWZ) dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust.1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Na ofertê sk³adaj± siê:
1) wype³niony formularz ofertowy (OFERTA) sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) dokumenty / informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa (o ile dotyczy);
3) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
4) pe³nomocnictwo (o ile dotyczy);
5) o¶wiadczenie dot. realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê udzielenie zamówienia – Za³±cznik nr 5 do SWZ (o ile dotyczy).
2. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sk³ada
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce
odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego
rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio:
1) o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
2) o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty.
2. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnictwa powinien zawieraæ wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
2) wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia,
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania.
Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu poszczególnych wykonawców.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ¿aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach o których mowa w Rozdziale IX SWZ.
4. O¶wiadczenie – z wykorzystaniem formularza Za³±cznik nr 4 do SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale X SWZ, przy czym:
1) podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w ust. 4 pkt 1 – pkt 3 sk³ada ka¿dy z nich.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. Formularz o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
7. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
8. Spó³ki cywilne traktowane s± jako wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera Za³±cznik nr 2 do SWZ - projekt umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/954920

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-09 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-07

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z
okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie
przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tekst jednolity - Dz.
U. z 2024 r., poz. 507), tj.:
a) wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww.
ustawy;
b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy
oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r., poz. 1124 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
c) którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (tekst
jednolity - Dz. U. z 2023 r., poz. 120 z pó¼n. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

2. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg, (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem
na .pdf.

3. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ .zip lub .7Z.

4. W¶ród rozszerzeñ powszechnych a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu KRI wystêpuj± .gif, .bmp, .numbers, .pages.
Dokumenty z³o¿one w takich formatach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.