eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąNakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o.o. Kompleksowa dostawa gazu ziemnego w okresie 01.09.2024r. do 31.12.2025r.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o.o.
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego w okresie 01.09.2024r. do 31.12.2025r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAKIELSKA ADMINISTRACJA DOMÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093161015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Krzywoustego 7A

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52/3468455

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nadm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/932846

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o.o.
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego w okresie 01.09.2024r. do 31.12.2025r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69333e2f-2e28-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374960

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/PZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 592549,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa paliwa gazowego – dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E wraz z usługą dystrybucji do 2 punktów poboru (PPG). Prognozowana ilość paliwa gazowego to 1 550 026 kWh (współczynnik konwersji 11,4).
Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia ustalona została w oparciu o dane historyczne (dotychczasowe zużycie w obiektach w okresie ostatnich 12 m-cy, przy uwzględnieniu możliwych zmian w użytkowaniu obiektów). Wykonawca winien uwzględnić możliwe wahania poboru np. ze względu na warunki pogodowe, których zamawiający nie jest w stanie przewidzieć. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości paliwa gazowego nie pociąga dla zamawiającego żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość gazu oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą OSD.
2. Szczegóły dotyczące zużycia paliwa gazowego, parametrów dystrybucyjnych w poszczególnych PPG opisane zostały w Załączniku nr 1 do SWZ - Wykaz punktów poboru PPG. Zamawiający nie jest związany umowami / ofertami promocyjnymi.
3. Postępowaniem objęto wyłącznie PPG, w których odbiorca „podlega ochronie taryfowej - art. 62b ust.1 pkt 2 Ustawy Pe. Zamawiający wraz z podpisaniem umów z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, złoży stosowne Oświadczenie odbiorcy paliw gazowych (z art. 62ba ustawy Pe) wg wzoru ustanowionego Rozporządzeniem w sprawie ochrony odbiorców gazu. Wymagane przepisami oświadczenie złożone zostanie również w odniesieniu do dostaw realizowanych w roku 2025. Zamawiający na stronie prowadzonego postępowania zamieszcza informacyjnie Oświadczenia, które zostały złożone w związku z obowiązującą obecnie umową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 631104,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 631104,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 631104,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272706082

7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 631104,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-01 do 2025-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

umowa NADM/01/07/2024 z dnia 18.07.2024r. wartość brutto 194 270,85 PLN, termin realizacji 01.09.2024r. do 31.12.2025r.
umowa NADM/02/07/2024 z dnia 18.07.2024r. wartość brutto 436833,49 PLN, termin realizacji 01.09.2024r. do 31.12.2025r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.