eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiek MałyMontaż paneli fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż paneli fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osiek Mały

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019295

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 1

1.5.2.) Miejscowość: Osiek Mały

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-613

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632624170

1.5.8.) Numer faksu: 632624171

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osiek.maly@okiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip3.wokiss.pl/osiekmaly/bip.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż paneli fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d5a4a1f-d1ce-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155376/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i montaż trzech instalacji fotowoltaicznych wytwarzających
energię elektryczną na potrzeby własne poszczególnych obiektów o sumarycznej mocy nie mniejszej niż 491 kW.
Zakres planowanych prac:
- wykonanie dokumentacji projektowej, pozyskanie wszelkich wymaganych pozwoleń, uzgodnień i decyzji wymaganych
przepisami prawa,
- montaż dedykowanych konstrukcji wsporczych. Wymagane jest, aby producent wykazał się odpowiednią certyfikacją
jakościową i atestami na działanie sił ścinających i wyrywających,
- montaż modułów pV o sumarycznej mocy 491 kW przy czym moce poszczególnych instalacji powinny być równe:
Hydrofornia Dęby Szlacheckie – 190 kW
Hydrofornia Osiek Wielki- 71 kW
Oczyszczalnia Osiek Mały – 230 kW
W uzasadnionych przypadkach pojawienia się problemów z lokalizacją wymaganych mocy na poszczególnych obiektach,
Zamawiający dopuszcza zmianę mocy każdej instalacji, jednak nie więcej niż o 15 % pod warunkiem uzyskania mocy 491
kW dla wszystkich instalacji,
- montaż falowników solarnych, przy czym zakłada się stosowanie falowników łańcuchowych o mocy jednostkowej nie
większej niż 60 kW
- okablowanie części DC oraz AC
- montaż osprzętu elektrycznego i energetycznego zgodnie z topologią poszczególnych obiektów
- przyłączenie instalacji do sieci elektro-energetycznej
- wykonanie prac pomocniczych budowlanych (przebicia, otwory montażowe, przejścia instalacyjne
przez przegrody budowlane, wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa elementów uszkodzonych,
- wykonanie prac porządkowych mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego,
- przeprowadzenie rozruchu instalacji,
- kontrole, próby, uruchomienie i regulacja instalacji.
- opłotowanie terenu objętego montażem modułów pV i falowników
- montaż monitoringu wizyjnego oraz wizualizacji parametrów pracy instalacji
- montaż oświetlenia.
- pomiary ochronne
Program funkcjonalno-użytkowy określa wszystkie wymagania dotyczące sporządzenia dokumentacji projektowej, a także
wykonania robót budowlanych – załącznik nr 9 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71314100-3 - Usługi elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2200000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3480712,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2200000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sungrant Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423257826

7.3.3) Ulica: Ciesielska 2/23

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-542

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2200000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.