Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie Skweru Skaczącej Gwiazdy przy ul. Na Szańcach, ul. gen. J. Bema, ul. B. Prusa i ul. Świętokrzyskiej we Wrocławiu – Etap II” – prace dodatkowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zzm.wroc.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie Skweru Skaczącej Gwiazdy przy ul. Na Szańcach, ul. gen. J. Bema, ul. B. Prusa i ul. Świętokrzyskiej we Wrocławiu – Etap II” – prace dodatkowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8e0155a-4e14-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435273
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029169/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.47 „Zagospodarowanie Skweru Skaczącej Gwiazdy przy ul. Na Szańcach, ul. gen. J. Bema, ul. B. Prusa i ul. Świętokrzyskiej we Wrocławiu – Etap II” – prace dodatkowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający wszczął postępowanie na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych/usług (dalej „RB/U”), zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych RB/U, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W zamówieniu podstawowym w ogłoszeniu oraz w SWZ przewidziano możliwość udzielania zamówień z wolnej ręki, o których mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp - polegającego na powtórzeniu podobnych RB/U, dotychczasowemu wykonawcy w wysokości do 90% wartości zamówienia podstawowego tj. do kwoty 528.554,85 zł netto, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-3f428212-d2a6-11ec-9a86-f6f4c648a056
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/220/66/2022/DP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dodatkowych robót budowlanych oraz prac ogrodniczych na zagospodarowaniu Skweru Skaczącej Gwiazdy przy ul. Na Szańcach, ul. gen. J. Bema, ul. B. Prusa i ul. Świętokrzyskiej we Wrocławiu – Etap II. Zadanie jest kontynuacją Etapu I zrealizowanego w 2019 roku. Inwestycja zlokalizowana jest na części działek nr 1, 2, 3, AM-16 oraz części działki nr 126/2, AM-13, obręb Plac Grunwaldzki. Teren znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej – obszarowo w Gminnej Ewidencji Zabytków oraz w ewidencji zabytków archeologicznych i na granicy fortyfikacji nowożytnych. Wymagane będzie zapewnienie nadzoru archeologicznego i prowadzenie badań archeologicznych zgodnie z Decyzją nr 2203/2018 z dnia 24.09.2018 wydaną przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu.
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
Część I - Wykonanie robót budowlanych:
a) przygotowanie terenu, w tym przede wszystkim ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych, organizacja zaplecza budowy, ustawienie tablic informacyjno-ostrzegawczych oraz kart informacyjnych do standardów ochrony drzew,
b) zapewnienie tymczasowej organizacji ruchu,
c) zabezpieczenie drzew i trawników w obrębie prowadzonych prac na czas trwania robót budowlanych,
d) tyczenie układu przestrzennego,
e) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych,
f) prace rozbiórkowe związane z demontażem schodów terenowych (S1, S6),
g) roboty ziemne takie jak: wywóz gruzu, profilowanie i zagęszczanie podłoża,
h) budowa pochylni (Pch2) prowadzącej do poziomu wgłębnika (1 szt.),
i) dostawa i montaż małej architektury: ławka parkowa (2 szt.), słupek uchylny
(1 szt.), słupek blokujący wjazd (2 szt.).
Część II - Wykonanie prac ogrodniczych polegających na:
a) wykonaniu trawników dywanowych,
b) sadzeniu drzew: jesion wyniosły (1 szt.), klon czerwony „Red Sunset” (2 szt.), dąb szypułkowy „Fastigiata” (2 szt.),
c) obsadzeniu kwietników różą okrywową „The Fairy” 86 szt.,
d) obsadzeniu rabaty liliowcem ogrodowym 358 szt.,
e) wykonaniu nasadzeń z irgi Dammera „Eicholz” 72 szt.
nasadzenia należy wykonać wraz z zaprawą dołów i korowaniem.
f) odtworzeniu nawierzchni, które ulegną zniszczeniu podczas prowadzenia prac.
Część III - pielęgnacja gwarancyjna zieleni:
pielęgnacja gwarancyjna zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych
w ramach realizacji Części I i II przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135664,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ATTIS" Tomasz Obrzut
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7342732945
7.3.3) Ulica: Stara Wieś 216
7.3.4) Miejscowość: Krużlowa Wyżna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-325
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135664,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Realizacja robót budowlanych i prac ogrodniczych (Część I i II przedmiotu umowy) zostanie wykonana w terminie 5 tygodni od dnia zawarcia umowy. Podana w ogłoszeniu o zamówieniu liczba 35 dni wynika z przeliczenia liczby tygodni na dni, z uwagi na to, iż okres realizacji Części I i Części II przedmiotu zamówienia wynosi 5 tygodni od daty zawarcia umowy, a niniejsze ogłoszenie nie przewiduje wypełnienia okresu realizacji zamówienia w tygodniach.
2. Wykonywanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część III przedmiotu umowy) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i Części II przedmiotu umowy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- 2/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o.
- ostawa odczynników do diagnostyki metodą spektometrii masowej
- Dostawa, montaż i konfiguracja przełączników(switchy )
- PRZEBUDOWA W RAMACH ADAPTACJI, CZĘŚCI POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY SALI NADZORU POZNIECZULENIOWEGO WRAZ Z NIEZBĘDNYM ZAPLECZEM W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM (powtórka)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z pasywną ochroną przed zyskami ciepła w bud C13 PWr we Wrocławiu przy Wyb. St. Wyspiańskiego 23-25
- "Dostawa energii elektrycznej dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.