eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f37de5b-2537-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00270713/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017 r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322430/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KBZ.261.37.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160278,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa sprzętu komputerowego i jest realizowana w ramach projektu pn. „Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu komputerowego, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki ACD-01-KS dla części 1, ACD-02-KS dla części 2, ACD-03-TG dla części 3, ACD-04-TG dla części 4, ACD-05-T dla części 5, ACD-06-T dla części 6, ACD-07-G dla części 7, ACD-08-G dla części 8, ACD-09-D dla części 9 oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.


3. Podane w załącznikach ACD-01-KS dla części 1, ACD-02-KS dla części 2, ACD-03-TG dla części 3, ACD-04-TG dla części 4, ACD-05-T dla części 5, ACD-06-T dla części 6, ACD-07-G dla części 7, ACD-08-G dla części 8, ACD-09-D dla części 9 parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wydajniejszych procesorach (przy zachowaniu technologii), większej pamięci RAM, większym dysku HDD, większej liczbie portów we/wy (danego typu), nie krótszej gwarancji art.


4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części przedmiotowego postępowania. Oferta dla swojej ważności musi obejmować wszystkie pozycje w danej części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w ramach części.


5. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi art. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 53800 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa sprzętu komputerowego i jest realizowana w ramach projektu pn. „Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu komputerowego, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki ACD-01-KS dla części 1, ACD-02-KS dla części 2, ACD-03-TG dla części 3, ACD-04-TG dla części 4, ACD-05-T dla części 5, ACD-06-T dla części 6, ACD-07-G dla części 7, ACD-08-G dla części 8, ACD-09-D dla części 9 oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.


3. Podane w załącznikach ACD-01-KS dla części 1, ACD-02-KS dla części 2, ACD-03-TG dla części 3, ACD-04-TG dla części 4, ACD-05-T dla części 5, ACD-06-T dla części 6, ACD-07-G dla części 7, ACD-08-G dla części 8, ACD-09-D dla części 9 parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wydajniejszych procesorach (przy zachowaniu technologii), większej pamięci RAM, większym dysku HDD, większej liczbie portów we/wy (danego typu), nie krótszej gwarancji art.


4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części przedmiotowego postępowania. Oferta dla swojej ważności musi obejmować wszystkie pozycje w danej części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w ramach części.


5. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi art. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 53340 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa sprzętu komputerowego i jest realizowana w ramach projektu pn. „Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu komputerowego, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki ACD-01-KS dla części 1, ACD-02-KS dla części 2, ACD-03-TG dla części 3, ACD-04-TG dla części 4, ACD-05-T dla części 5, ACD-06-T dla części 6, ACD-07-G dla części 7, ACD-08-G dla części 8, ACD-09-D dla części 9 oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.


3. Podane w załącznikach ACD-01-KS dla części 1, ACD-02-KS dla części 2, ACD-03-TG dla części 3, ACD-04-TG dla części 4, ACD-05-T dla części 5, ACD-06-T dla części 6, ACD-07-G dla części 7, ACD-08-G dla części 8, ACD-09-D dla części 9 parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wydajniejszych procesorach (przy zachowaniu technologii), większej pamięci RAM, większym dysku HDD, większej liczbie portów we/wy (danego typu), nie krótszej gwarancji art.


4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części przedmiotowego postępowania. Oferta dla swojej ważności musi obejmować wszystkie pozycje w danej części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w ramach części.


5. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi art. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

30237450-8 - Tablety graficzne

4.5.5.) Wartość części: 11987,39 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa sprzętu komputerowego i jest realizowana w ramach projektu pn. „Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu komputerowego, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki ACD-01-KS dla części 1, ACD-02-KS dla części 2, ACD-03-TG dla części 3, ACD-04-TG dla części 4, ACD-05-T dla części 5, ACD-06-T dla części 6, ACD-07-G dla części 7, ACD-08-G dla części 8, ACD-09-D dla części 9 oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.


3. Podane w załącznikach ACD-01-KS dla części 1, ACD-02-KS dla części 2, ACD-03-TG dla części 3, ACD-04-TG dla części 4, ACD-05-T dla części 5, ACD-06-T dla części 6, ACD-07-G dla części 7, ACD-08-G dla części 8, ACD-09-D dla części 9 parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wydajniejszych procesorach (przy zachowaniu technologii), większej pamięci RAM, większym dysku HDD, większej liczbie portów we/wy (danego typu), nie krótszej gwarancji art.


4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części przedmiotowego postępowania. Oferta dla swojej ważności musi obejmować wszystkie pozycje w danej części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w ramach części.


5. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi art. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

30237450-8 - Tablety graficzne

4.5.5.) Wartość części: 14675,16 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa sprzętu komputerowego i jest realizowana w ramach projektu pn. „Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu komputerowego, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki ACD-01-KS dla części 1, ACD-02-KS dla części 2, ACD-03-TG dla części 3, ACD-04-TG dla części 4, ACD-05-T dla części 5, ACD-06-T dla części 6, ACD-07-G dla części 7, ACD-08-G dla części 8, ACD-09-D dla części 9 oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.


3. Podane w załącznikach ACD-01-KS dla części 1, ACD-02-KS dla części 2, ACD-03-TG dla części 3, ACD-04-TG dla części 4, ACD-05-T dla części 5, ACD-06-T dla części 6, ACD-07-G dla części 7, ACD-08-G dla części 8, ACD-09-D dla części 9 parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wydajniejszych procesorach (przy zachowaniu technologii), większej pamięci RAM, większym dysku HDD, większej liczbie portów we/wy (danego typu), nie krótszej gwarancji art.


4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części przedmiotowego postępowania. Oferta dla swojej ważności musi obejmować wszystkie pozycje w danej części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w ramach części.


5. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi art. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

4.5.5.) Wartość części: 11608,18 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa sprzętu komputerowego i jest realizowana w ramach projektu pn. „Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu komputerowego, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki ACD-01-KS dla części 1, ACD-02-KS dla części 2, ACD-03-TG dla części 3, ACD-04-TG dla części 4, ACD-05-T dla części 5, ACD-06-T dla części 6, ACD-07-G dla części 7, ACD-08-G dla części 8, ACD-09-D dla części 9 oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.


3. Podane w załącznikach ACD-01-KS dla części 1, ACD-02-KS dla części 2, ACD-03-TG dla części 3, ACD-04-TG dla części 4, ACD-05-T dla części 5, ACD-06-T dla części 6, ACD-07-G dla części 7, ACD-08-G dla części 8, ACD-09-D dla części 9 parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wydajniejszych procesorach (przy zachowaniu technologii), większej pamięci RAM, większym dysku HDD, większej liczbie portów we/wy (danego typu), nie krótszej gwarancji art.


4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części przedmiotowego postępowania. Oferta dla swojej ważności musi obejmować wszystkie pozycje w danej części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w ramach części.


5. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi art. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

4.5.5.) Wartość części: 730,89 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa sprzętu komputerowego i jest realizowana w ramach projektu pn. „Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu komputerowego, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki ACD-01-KS dla części 1, ACD-02-KS dla części 2, ACD-03-TG dla części 3, ACD-04-TG dla części 4, ACD-05-T dla części 5, ACD-06-T dla części 6, ACD-07-G dla części 7, ACD-08-G dla części 8, ACD-09-D dla części 9 oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.


3. Podane w załącznikach ACD-01-KS dla części 1, ACD-02-KS dla części 2, ACD-03-TG dla części 3, ACD-04-TG dla części 4, ACD-05-T dla części 5, ACD-06-T dla części 6, ACD-07-G dla części 7, ACD-08-G dla części 8, ACD-09-D dla części 9 parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wydajniejszych procesorach (przy zachowaniu technologii), większej pamięci RAM, większym dysku HDD, większej liczbie portów we/wy (danego typu), nie krótszej gwarancji art.


4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części przedmiotowego postępowania. Oferta dla swojej ważności musi obejmować wszystkie pozycje w danej części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w ramach części.


5. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi art. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 5360 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa sprzętu komputerowego i jest realizowana w ramach projektu pn. „Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu komputerowego, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki ACD-01-KS dla części 1, ACD-02-KS dla części 2, ACD-03-TG dla części 3, ACD-04-TG dla części 4, ACD-05-T dla części 5, ACD-06-T dla części 6, ACD-07-G dla części 7, ACD-08-G dla części 8, ACD-09-D dla części 9 oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.


3. Podane w załącznikach ACD-01-KS dla części 1, ACD-02-KS dla części 2, ACD-03-TG dla części 3, ACD-04-TG dla części 4, ACD-05-T dla części 5, ACD-06-T dla części 6, ACD-07-G dla części 7, ACD-08-G dla części 8, ACD-09-D dla części 9 parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wydajniejszych procesorach (przy zachowaniu technologii), większej pamięci RAM, większym dysku HDD, większej liczbie portów we/wy (danego typu), nie krótszej gwarancji art.


4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części przedmiotowego postępowania. Oferta dla swojej ważności musi obejmować wszystkie pozycje w danej części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w ramach części.


5. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi art. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa sprzętu komputerowego i jest realizowana w ramach projektu pn. „Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu komputerowego, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki ACD-01-KS dla części 1, ACD-02-KS dla części 2, ACD-03-TG dla części 3, ACD-04-TG dla części 4, ACD-05-T dla części 5, ACD-06-T dla części 6, ACD-07-G dla części 7, ACD-08-G dla części 8, ACD-09-D dla części 9 oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.


3. Podane w załącznikach ACD-01-KS dla części 1, ACD-02-KS dla części 2, ACD-03-TG dla części 3, ACD-04-TG dla części 4, ACD-05-T dla części 5, ACD-06-T dla części 6, ACD-07-G dla części 7, ACD-08-G dla części 8, ACD-09-D dla części 9 parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wydajniejszych procesorach (przy zachowaniu technologii), większej pamięci RAM, większym dysku HDD, większej liczbie portów we/wy (danego typu), nie krótszej gwarancji art.


4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części przedmiotowego postępowania. Oferta dla swojej ważności musi obejmować wszystkie pozycje w danej części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w ramach części.


5. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi art. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 3376,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49398,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49398,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49398,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marcin Duda E-Tech s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Paweł Kapusta e-Tech s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272511190

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49398,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48898,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48898,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48898,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marcin Duda E-Tech s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Paweł Kapusta E-Tech s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272511190

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48898,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1044,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1044,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1044,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marcin Duda E-Tech s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Paweł Kapusta E-Tech s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272511190

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1044,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6443,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7004,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6443,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marcin Duda E-Tech s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Paweł Kapusta E-Tech s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272511190

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6443,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6517,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6998,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6517,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marcin Duda E-Tech s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Paweł Kapusta E-Tech s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272511190

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6517,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4250 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marcin Duda E-Tech s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Paweł Kapusta E-Tech s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272511190

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.