Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00355460/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
- 2023/BZP 00321924/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotłów w budynkach mieszkalnych leśniczówkach Kowalewo, Zielonowo, Tur, Stary Jarużyn, Tupadły i Dębogóra
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Szubin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szubin Wieś 52
1.5.2.) Miejscowość: Szubin-Wieś
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szubin@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szubin.torun.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotłów w budynkach mieszkalnych leśniczówkach Kowalewo, Zielonowo, Tur, Stary Jarużyn, Tupadły i Dębogóra2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0522c01e-3271-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00104648/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja kotłowni w budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Szubin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355460/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 381941,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotłów w budynkach mieszkalnych leśniczówkach Kowalewo, Tupadły, Stary Jarużyn,Lokalizacja budynków w których będą wykonywane roboty:
Leśniczówka Kowalewo – Kowalewo 14, 89-200 Szubin, dz. ew. 3162/5, obr. ew. Kowalewo, gmina Szubin,
Leśniczówka Tupadły – Dębogóra 14, 89-240 Kcynia, dz. ew. 3199/2, obr. ew. Rozstrzębowo, gmina Kcynia,
Leśniczówka Stary Jarużyn – Stary Jarużyn 56, 89-200 Szubin, dz. ew. 310, obr. ew. Niedźwiady, gmina Szubin.
Ogólny zakres robót obejmuje:
demontaż istniejącego kotła c.o. wraz z dostarczeniem złomu do utylizacji,
montaż kotła zgazowującego drewno spełniającego wymogi emisyjne na poziomie klasy 5 wg. normy PN-EN 303-5:2012 wraz z wężownicą schładzającą oraz modułem podwyższającym temperaturę na powrocie,
montaż zbiornika akumulacyjnego (bufora),
montaż pompy ciepła powietrze-woda z zasobnikiem ciepłej wody użytkowej wyposażonym w wężownicę,
montaż sterowania zarządzającego pracą układu na podstawie wskazań czujników temperatury zewnętrznej oraz wewnętrznej w pomieszczeniu,
montaż niezbędnej armatury i osprzętu kotła (pompy obiegowe, zawory, naczynia wzbiorcze, rury instalacyjne itp. wg. projektu),
malowanie pomieszczeń kotłowni,
montaż wkładów kominowych (Leśniczówka Kowalewo i Stary Jarużyn),
ułożenie płytek ceramicznych na posadzce w pomieszczeniu kotłowni (Leśniczówka Tupadły i Stary Jarużyn),
wykonanie odcinka zewnętrznej instalacji wodnej z rur PE o dł. ok. 6m wraz z montażem zbiornika hydroforowego (Leśniczówka Stary Jarużyn),
wymiana grzejników łazienkowych – 2szt. (Leśniczówka Kowalewo),
demontaż rur i naczyń wzbiorczych przelewowych – dostosowanie instalacji do pracy w układzie zamkniętym).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 200682,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotłów w budynkach mieszkalnych leśniczówkach Zielonowo, Dębogóra, TurLokalizacja budynków w których będą wykonywane roboty:
Leśniczówka Zielonowo – Zielonowo 8, 89-200 Szubin, dz. ew. 3156/2, obr. ew. Drogosław, gmina Szubin,
Leśniczówka Dębogóra – Dębogóra 37, 89-240 Kcynia, dz. ew. 3186/4, obr. ew. Dębogóra, gmina Kcynia,
Leśniczówka Tur – Tur 56, 89-200 Szubin, dz. ew. 3101/2, obr. ew. Tur, gmina Szubin.
Ogólny zakres robót obejmuje:
demontaż istniejącego kotła c.o. wraz z dostarczeniem złomu do utylizacji,
montaż kotła zgazowującego drewno spełniającego wymogi emisyjne na poziomie klasy 5 wg. normy PN-EN 303-5:2012 wraz z wężownicą schładzającą oraz modułem podwyższającym temperaturę na powrocie (leśniczówka Zielonowo i Dębogóra) oraz kotła zgazowującego drewno z dodatkowym palnikiem i zasobnikiem na pellet (Leśniczówka Tur),
montaż zbiornika akumulacyjnego (bufora),
montaż pompy ciepła powietrze-woda z zasobnikiem ciepłej wody użytkowej wyposażonym w wężownicę (Leśniczowka Zielonowo),
montaż sterowania zarządzającego pracą układu na podstawie wskazań czujników temperatury zewnętrznej oraz wewnętrznej w pomieszczeniu,
montaż niezbędnej armatury i osprzętu kotła (pompy obiegowe, zawory, naczynia wzbiorcze, rury instalacyjne itp. wg. projektu),
malowanie pomieszczeń kotłowni,
wymiana rozdzielaczy instalacji c.o. – 2szt (Leśniczówka Dębogóra),
demontaż rur i naczyń wzbiorczych przelewowych – dostosowanie instalacji do pracy w układzie zamkniętym).
2. Szczegółowy zakres i technologia robót określona jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 181259,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Tadych HydroSan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581675847
7.3.3) Ulica: Fryderyka Chopina 19
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią,
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-07 do 2023-01-05Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178189,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178189,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178189,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radzka Magdalena Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Konsultingowe Sanivest
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642406428
7.3.3) Ulica: Polna 59
7.3.4) Miejscowość: Toruń,
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Radzka Magdalena Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Konsultingowe Sanivest
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17818920 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-10 do 2023-03-09PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.