eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin-WieśModernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotłów w budynkach mieszkalnych leśniczówkach Kowalewo, Zielonowo, Tur, Stary Jarużyn, Tupadły i Dębogóra



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotłów w budynkach mieszkalnych leśniczówkach Kowalewo, Zielonowo, Tur, Stary Jarużyn, Tupadły i Dębogóra

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Szubin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szubin Wieś 52

1.5.2.) Miejscowość: Szubin-Wieś

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szubin@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szubin.torun.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotłów w budynkach mieszkalnych leśniczówkach Kowalewo, Zielonowo, Tur, Stary Jarużyn, Tupadły i Dębogóra

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0522c01e-3271-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435306

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00104648/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja kotłowni w budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Szubin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355460/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 381941,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotłów w budynkach mieszkalnych leśniczówkach Kowalewo, Tupadły, Stary Jarużyn,
Lokalizacja budynków w których będą wykonywane roboty:
 Leśniczówka Kowalewo – Kowalewo 14, 89-200 Szubin, dz. ew. 3162/5, obr. ew. Kowalewo, gmina Szubin,
 Leśniczówka Tupadły – Dębogóra 14, 89-240 Kcynia, dz. ew. 3199/2, obr. ew. Rozstrzębowo, gmina Kcynia,
 Leśniczówka Stary Jarużyn – Stary Jarużyn 56, 89-200 Szubin, dz. ew. 310, obr. ew. Niedźwiady, gmina Szubin.

Ogólny zakres robót obejmuje:
 demontaż istniejącego kotła c.o. wraz z dostarczeniem złomu do utylizacji,
 montaż kotła zgazowującego drewno spełniającego wymogi emisyjne na poziomie klasy 5 wg. normy PN-EN 303-5:2012 wraz z wężownicą schładzającą oraz modułem podwyższającym temperaturę na powrocie,
 montaż zbiornika akumulacyjnego (bufora),
 montaż pompy ciepła powietrze-woda z zasobnikiem ciepłej wody użytkowej wyposażonym w wężownicę,
 montaż sterowania zarządzającego pracą układu na podstawie wskazań czujników temperatury zewnętrznej oraz wewnętrznej w pomieszczeniu,
 montaż niezbędnej armatury i osprzętu kotła (pompy obiegowe, zawory, naczynia wzbiorcze, rury instalacyjne itp. wg. projektu),
 malowanie pomieszczeń kotłowni,
 montaż wkładów kominowych (Leśniczówka Kowalewo i Stary Jarużyn),
 ułożenie płytek ceramicznych na posadzce w pomieszczeniu kotłowni (Leśniczówka Tupadły i Stary Jarużyn),
 wykonanie odcinka zewnętrznej instalacji wodnej z rur PE o dł. ok. 6m wraz z montażem zbiornika hydroforowego (Leśniczówka Stary Jarużyn),
 wymiana grzejników łazienkowych – 2szt. (Leśniczówka Kowalewo),
 demontaż rur i naczyń wzbiorczych przelewowych – dostosowanie instalacji do pracy w układzie zamkniętym).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 200682,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotłów w budynkach mieszkalnych leśniczówkach Zielonowo, Dębogóra, Tur
Lokalizacja budynków w których będą wykonywane roboty:
 Leśniczówka Zielonowo – Zielonowo 8, 89-200 Szubin, dz. ew. 3156/2, obr. ew. Drogosław, gmina Szubin,
 Leśniczówka Dębogóra – Dębogóra 37, 89-240 Kcynia, dz. ew. 3186/4, obr. ew. Dębogóra, gmina Kcynia,
 Leśniczówka Tur – Tur 56, 89-200 Szubin, dz. ew. 3101/2, obr. ew. Tur, gmina Szubin.

Ogólny zakres robót obejmuje:
 demontaż istniejącego kotła c.o. wraz z dostarczeniem złomu do utylizacji,
 montaż kotła zgazowującego drewno spełniającego wymogi emisyjne na poziomie klasy 5 wg. normy PN-EN 303-5:2012 wraz z wężownicą schładzającą oraz modułem podwyższającym temperaturę na powrocie (leśniczówka Zielonowo i Dębogóra) oraz kotła zgazowującego drewno z dodatkowym palnikiem i zasobnikiem na pellet (Leśniczówka Tur),
 montaż zbiornika akumulacyjnego (bufora),
 montaż pompy ciepła powietrze-woda z zasobnikiem ciepłej wody użytkowej wyposażonym w wężownicę (Leśniczowka Zielonowo),
 montaż sterowania zarządzającego pracą układu na podstawie wskazań czujników temperatury zewnętrznej oraz wewnętrznej w pomieszczeniu,
 montaż niezbędnej armatury i osprzętu kotła (pompy obiegowe, zawory, naczynia wzbiorcze, rury instalacyjne itp. wg. projektu),
 malowanie pomieszczeń kotłowni,
 wymiana rozdzielaczy instalacji c.o. – 2szt (Leśniczówka Dębogóra),
 demontaż rur i naczyń wzbiorczych przelewowych – dostosowanie instalacji do pracy w układzie zamkniętym).
2. Szczegółowy zakres i technologia robót określona jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 181259,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Tadych HydroSan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581675847

7.3.3) Ulica: Fryderyka Chopina 19

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią,

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-07 do 2023-01-05

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178189,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178189,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178189,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radzka Magdalena Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Konsultingowe Sanivest

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642406428

7.3.3) Ulica: Polna 59

7.3.4) Miejscowość: Toruń,

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17818920 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-10 do 2023-03-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.