eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimBudowa infrastruktury sportowej w miejscowości Poręba Wielka zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych



Ogłoszenie z dnia 2024-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury sportowej w miejscowości Poręba Wielka zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 844 95 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaoswiecim.pl i https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury sportowej w miejscowości Poręba Wielka zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7108b1a4-27ba-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040100/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa infrastruktury sportowej w miejscowości Poręba Wielka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360255

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.2712.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie (wykonanie prac projektowych) i wykonanie (wykonanie robót budowlanych) zamierzenia inwestycyjnego "Budowa infrastruktury sportowej w miejscowości Poręba Wielka"
Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz uwzględniać rozwiązania projektowe i założenia materiałowe przyjęte w koncepcjach architektonicznych.

2. Szczegółowy zakres inwestycji określa:
Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej jako "PFU") inwestycji pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz pozostałej infrastruktury sportowej wraz z odwodnieniem, monitoringiem i oświetleniem, a także przebudową infrastruktury technicznej w Porębie Wielkiej przy ul. Wadowickiej na działkach Nr 1349, 58/24, 58/27, 58/18, 58/20 w ramach inwestycji pn. „Budowa infrastruktury sportowej w miejscowości Poręba Wielka” opracowany przez Projektowanie i Nadzory Budowlane – inż. Janusz Baran – maj 2024 – wraz z załącznikami.

3. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje:
wykonanie projektu budowlanego sporządzonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1679 z późn. zm.) na podstawie PFU wraz z załącznikami, w szczególności:
a) uzyskanie wszelkich warunków, opinii, ekspertyz, pozwoleń, badań w zakresie niezbędnym do opracowania kompletnej dokumentacji projektowej,
b) projekt budowlany - wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, decyzjami i ekspertyzami,
c) uzyskanie wszelkich koniecznych rozstrzygnięć organów administracyjno-budowalnych
d) projekty techniczne uzupełniające i uszczegóławiające projekt budowlany,
e) projekty przebudowy infrastruktury technicznej kolidującej z inwestycją
f) uzyskanie ostatecznych rozstrzygnięć organu nadzoru budowalnego
g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót,
h) przedmiary robót - zawierające zestawienie przewidzianych do wykonania robót z podziałem na obiekty i etapy, w kolejności technologicznej ich wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych,
i) kosztorysy inwestorskie - opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,
j) uzgodnienie warunków technicznych z instytucjami zarządzającymi poszczególnymi mediami,
k) uzgadnianie z Zamawiającym wszystkich rozwiązań na etapie projektowania oraz przedłożenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej dla całego zakresu przedmiotu inwestycji,
l) sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej

Uwaga:
- Zamawiający wymaga aby całość zakresu projektów spełniała wymagania określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
- Zmiany i odstępstwa od w/w dokumentów Zamawiający dopuszcza tylko w przypadku gdy rozwiązania zaproponowane w nich nie spełniają warunków technicznych lub obowiązujących przepisów.
- Zamawiający będzie czynnie uczestniczył w tworzeniu poszczególnych opracowań poprzez powołany w tym celu zespół osób, upoważniony do akceptacji proponowanych przez projektanta rozwiązań
- Wykonawca winien na bieżąco uwzględniać w opracowaniach projektowych zmiany w przepisach i zasadach wiedzy technicznej. Dokumentacja objęta zamówieniem powinna być zgodna z przepisami i zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji Zamawiającemu.
- Wykonawca na własny koszt wykonana wszelkie badania, analizy, uzgodnienia, mapy itp. Niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.

4. Wykonanie robót budowlanych:
Zakres robót budowanych obejmuje wykonanie robót na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, w szczególności:
a) pełen zakres zaprojektowanych prac budowlanych tj.:
1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
2) Budowę boiska wielofunkcyjnego
3) Budowę bieżni sprinterskiej
4) Budowę skoczni do skoku w dal
5) Budowę ogrodzeń i piłkochwytów
6) Budowę dojść i opasek chodnikowych
7) Wykonanie drenażu
8) Wyposażenie w elementy małej architektury
9) Budowę i przebudowę infrastruktury towarzyszącej
10) Zieleń
Uwaga: Pumptrack - nie jest objęty niniejszym zamówieniem.

b) roboty instalacyjne (wszystkie branże),
c) roboty związane z zagospodarowaniem terenu,
d) wykonanie przebudowy i przekładek sieci, jeśli wystąpi kolizja z projektowaną inwestycja,
e) obsługę geodezyjną, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; zapewnienie nadzorów specjalistycznych (w razie potrzeby),
f) organizacja placu budowy w tym zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, zapewnienie zaopatrzenia w wodę i energię elektryczną do terenu budowy we własnym zakresie Wykonawcy, ubezpieczenie terenu robót,
g) wykonanie wszelkich wymaganych prób i odbiorów obiektów i instalacji,
h) przygotowanie dokumentacji powykonawczej dla całości zadania,
i) złożenie wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia budowy,
j) uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu robót (o ile będzie wymagane),

- Rozpoczęcie robót budowlanych nastąpi po odbiorze wykonanej dokumentacji projektowej i po uzyskaniu przez Wykonawcę wymaganych decyzji i pozwoleń oraz po ich weryfikacji przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie 20 dniowy termin na wykonanie weryfikacji.

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich robót budowlanych niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z SWZ, dokumentacji projektowej oraz STWIOR.

5.Uwagi dodatkowe:
Inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „programem”, zgodnie ze wstępną promesą nr Edycja8/2023/5346/PolskiLad.
1. Wykonawca winien dysponować zespołem osób posiadających odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania przedmiotu umowy i nie istnieją żadne przeszkody zarówno prawne jak i faktyczne uniemożliwiające lub utrudniające Wykonawcy wykonanie tego zobowiązania.

2. Wykonawca winien na podstawie otrzymanych od Zamawiającego dokumentów posiąść znajomość ogólnych i szczególnych warunków związanych z przedmiotową nieruchomością i jej sąsiedztwem, warunkami technicznymi i mogącymi wyniknąć trudnościami, ryzykami i zakresem odpowiedzialności ściśle związanej z realizacją przedmiotu umowy. Ponadto zapoznał się z obiektem i znane są mu wszelkie okoliczności wpływające na sposób prowadzenia prac oraz ich organizację oraz uwzględnił te warunki przy określeniu ceny podanej w niniejszej umowie.

3. Wykonawca przyjmuje, że informacje otrzymane od Zamawiającego umożliwiły mu jednoznaczną ocenę zakresu prac objętych niniejszą Umową, warunków i czasu koniecznego do należytego i terminowego ich wykonania oraz pozwoliły na dokonanie ostatecznej kalkulacji powierzonych Wykonawcy do wykonania zadań.

4. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji niniejszej umowy z najwyższą starannością, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi Normami oraz obowiązującymi w Polsce przepisami prawa wraz z poniesieniem wszelkich potrzebnych kosztów w tym celu.

5. Wykonawca zobowiązuje się do optymalizacji przyjmowanych rozwiązań, technologii pod względem ekonomicznym. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia oraz przedłożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy Harmonogramu robót, który powinien być sporządzony w oparciu o przedstawione Zestawienie rzeczowo-finansowe oraz wskazywać w porządku chronologicznym ramy czasowe wykonywania poszczególnych robót. Zamawiający w terminie 3 dni roboczych od dnia przedłożenia mu Harmonogramu robót dokona zatwierdzenia lub wniesie uwagi do przedłożonego przez Wykonawcę Harmonogramu robót. Wykonawca zobowiązuje się do dostosowania Harmonogramu robót w terminie 3 dni od daty otrzymania od Zamawiającego uwag i zastrzeżeń. Zmiana Harmonogramu robót na etapie realizacji umowy jest dopuszczalna w uzasadnionych przypadkach i nie wymaga aneksu do umowy, jednakże wymaga uzyskania zgody Zamawiającego.

6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy, wykaz materiałów i usług (pracy sprzętu) mających zasadniczy wpływ na wartość zamówienia, który po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie stanowił podstawę do waloryzacji.
7. Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania dokumentacji projektowej zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu umowy, który będzie dokumentem poglądowym i pomocniczym przy realizacji inwestycji. Kosztorys szczegółowy winien uwzględniać wskaźniki cenotwórcze określone w ust. 3 i być spójny z wartościami określonymi w harmonogramie robót o którym mowa w ust. 2
(...) zgodnie z pkt 4 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1614762,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2296840,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1614762,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-MB Michał Bil

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6272629666

7.3.3) Ulica: Ptasia 30

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-503

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1614762,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.