Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00257359/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-23
- 2024/BZP 00262273/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-27
- 2024/BZP 00264664/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-28
- 2024/BZP 00271393/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci energooszczędnego oświetlenia na terenie Gminy Zbrosławice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbrosławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oświęcimska 2
1.5.2.) Miejscowość: Zbrosławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 666 44 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbroslawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zbroslawice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci energooszczędnego oświetlenia na terenie Gminy Zbrosławice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d1071f0-e83d-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435438
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071872/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Zbrosławice w sołectwach: Zbrosławice, Kamieniec, Szałsza, Ziemięcice, Łubie, Czekanów, Wieszowa, Księzy Las, Miedary, Ptakowice..
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257359
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Rozbudowa oświetlenia fragmentu ul. Spokojnej w Zbrosławicach.Nowo budowany odcinek oświetlenia podłączyć zgodnie z warunkami przyłączenia
z istniejącym obwodem oświetleniowym. Zasilanie należy wykonać ziemną linią kablową NA2XY-J4X35. Do oświetlenia zastosować oprawy uliczne LED 38 – 45 W o barwie 3500-4000K i strumieniu świetlnym 4500-5200 lm w II klasie ochrony przeciwporażeniowej oraz IP>65. Oprawy zabudować na słupach stalowych, ocynkowanych, okrągłych o wysokości 7 m. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
1) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
2) Montaż słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, okrągłych wysokości 7 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
3) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
4) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 100 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 50417,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Rozbudowa oświetlenia fragmentu ul. Kościuszki w Zbrosławicach.Nowo budowany odcinek oświetlenia na bocznej odnodze ulicy podłączyć zgodnie z warunkami przyłączenia z istniejącym obwodem oświetleniowym w ciągu ul. Kościuszki w Zbrosławicach. Zasilanie należy wykonać ziemną linią kablową NA2XY-J 4X35. Do oświetlenia zastosować oprawy uliczne LED 35 – 40 W o barwie 3500-4000K i strumieniu świetlnym 4300-4800 lm w II klasie ochrony przeciwporażeniowej oraz IP>65. Oprawy zabudować na słupach stalowych, anodowanych, okrągłych o wysokości 6 m. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
d) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 5 szt.
e) Montaż słupów oświetleniowych aluminiowych, anodowanych, okrągłych wysokości 6 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 5 szt.
f) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 5 szt.
d) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 150 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 77356,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Rozbudowa oświetlenia fragmentu ul. Porannej w Zbrosławicach.Nowo budowany odcinek oświetlenia ul. Porannej podłączyć zgodnie z warunkami przyłączenia z istniejącym obwodem oświetleniowym w ciągu ul. Powstańców w Zbrosławicach. Zasilanie należy wykonać ziemną linią kablową NA2XY-J 4X35. Do oświetlenia zastosować oprawy uliczne LED 35 – 40 W o barwie 3500-4000K i strumieniu świetlnym 4300-4800 lm w II klasie ochrony przeciwporażeniowej oraz IP>65. Oprawy zabudować na słupach stalowych, anodowanych, okrągłych o wysokości 6 m. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
d) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 5 szt.
e) Montaż słupów oświetleniowych aluminiowych, anodowanych, przegubowych, okrągłych wysokości 6 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 5 szt.
f) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 5 szt.
d) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 200 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 89168,36 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Budowa oświetlenia ul. Świerkowej w Szałszy.Nowo budowane oświetlenie ul. Świerkowej będzie zasilana z istniejącej sieci oświetlenia ulicznego na ul. Ptasiej stanowiącej własność Inwestora. Zasilanie należy wykonać ziemną linią kablową NA2XY-J 4X35. Do oświetlenia zastosować oprawy uliczne LED 41 – 49 W, o barwie 3800-4200K i strumieniu świetlnym 5035-5565 lm w II klasie ochrony przeciwporażeniowej oraz IP>65. Oprawy zabudować na słupach aluminiowych, anodowanych, okrągłych o wysokości 8 m w kolorze C-45 (INOX). Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
a) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 20 szt.
b) Montaż słupów oświetleniowych aluminiowych, anodowanych, okrągłych wysokości 8 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 20 szt.
c) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 20 szt.
d) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 900 m
Zamawiający wymaga by:
• Efektywność świetlna opraw powinna wynosić nie mniej niż 135 lm/W.
• Oprawy muszą zapewniać natężenie oświetlenia oraz jego równomierność nie gorszą niż zostało wykazane w projekcie.
• Współczynnik oddawania barw nie mniejszy niż CRI 70.
• Utrzymanie strumienia świetlnego w czasie 100 000 godzin na poziomie L90B10.
• Wymaga się parametrów oprawy zgodnych z wymogami bezpieczeństwa fotobiologicznego oraz deklarację zgodności CE producenta oraz Enec/ Enec +.
• Wartość wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) zgodnie z rozporządzeniem WE nr 245/2009.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 299971,28 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Budowa oświetlenia ul. Lawendowa w Zbrosławicach.Nowo budowane oświetlenie całej ul. Lawendowej należy podłączyć z zestawu złączowo pomiarowego poprzez istniejącą szafę sterowniczą oświetlenia SO wykonaną w formie skrzynki z tworzywa termoutwardzalnego, ustawioną obok zestawu złączowo-pomiarowego Tauron na ul. Wrzosowej w Zbrosławicach. Zasilanie należy wykonać ziemną linią kablową NA2XY-J 4X35. Do oświetlenia zastosować oprawy uliczne LED 38 – 44 W o barwie 3000-4000K i strumieniu świetlnym 4700-5500 lm w II klasie ochrony przeciwporażeniowej oraz IP>65. Oprawy zabudować na słupach stalowych, ocynkowanych okrągłych o wysokości 8 m. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
a) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 9 szt.
b) Montaż słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, okrągłych wysokości 8 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 9 szt.
c) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 9 szt.
d) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 350 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 144791,28 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Budowa oświetlenia ul. Ligonia w Zbrosławicach.Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na fragmencie ul. Ligonia w Zbrosławicach. Część ulicy od strony ul. Traugutta posiada oświetlenie na słupach istniejącej napowietrznej elektro-energetycznej sieci rozdzielczej niskiego napięcia. Od strony ul. ul. Korfantego znajduje się jedna latarnia oświetleniowa, zasilana ziemną linią kablową z istniejącego oświetlenia ulicy. Pomiędzy tymi fragmentami jest nieoświetlony odcinek ulicy, który należy zasilić linia kablową z istniejącej latarni od strony ul. Korfantego jako przedłużenie istniejącego oświetlenia będącego własnością Gminy Zbrosławice.
Zasilanie należy wykonać ziemną linią kablową YAKXS 4X35. Do oświetlenia zastosować oprawy uliczne LED 36 – 40 W o barwie 3500-4000K i strumieniu świetlnym 4300-4800 lm w II klasie ochrony przeciwporażeniowej oraz IP>65. Oprawy zabudować na słupach aluminiowych, anodowanych, okrągłych o wysokości 6 m. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
a) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
b) Montaż słupów oświetleniowych aluminiowych, anodowanych, okrągłych wysokości 6 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
c) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
d) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 130 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 55934,26 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - Budowa oświetlenia ul. Szkolna, Ziemięcice.Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia na fragmencie ul. Szkolnej w Ziemięcicach od skrzyżowania z ul. Kościelną do kolejnego skrzyżowania. Nowo budowany odcinek podłączyć zgodnie z warunkami na ostatnim słupie istniejącej sieci rozdzielczo-oświetleniowej biegnącej wzdłuż ulicy poprzez rozłącznik bezpiecznikowy zabudowany w wolno stojącej skrzynce. Zasilanie należy wykonać ziemną linią kablową YAKXS 4X35. Do oświetlenia zastosować oprawy uliczne LED 38 – 42 W o barwie 3000-4000K i strumieniu świetlnym 4700-5500 lm w II klasie ochrony przeciwporażeniowej oraz IP>65. Oprawy zabudować na słupach stalowych, ocynkowanych, okrągłych o wysokości 7 m. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
a) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
b) Montaż słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, okrągłych wysokości 7 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
c) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
d) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 125 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 60121,19 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 - Budowa oświetlenia ul. Gliwicka w Kamieńcu.Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia na fragmencie ul. Gliwickiej w Kamieńcu. Nowo budowany odcinek podłączyć zgodnie z warunkami, obok istniejącego słupa oświetleniowego, z którego będzie zasilana budowana sieć należy wybudować szafkę selekcjonująco-podziałową wyposażoną w zabezpieczenie nadprądowe wzdłużne. Zasilanie należy wykonać ziemną linią kablową NA2XY-J 4X35. Do oświetlenia zastosować oprawy uliczne LED 60 – 74 W o barwie 3800-4200K i strumieniu świetlnym 8122 – 8977 lm. Oprawy zabudować na słupach aluminiowych, anodowanych, okrągłych o wysokości 7 m. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
a) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 6 szt.
b) Montaż słupów oświetleniowych aluminiowy, anodowany, okrągłych wysokości 7 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 6 szt.
c) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 6 szt.
d) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 230 m
Zamawiający wymaga by:
o Efektywność świetlna opraw powinna wynosić nie mniej niż 135 lm/W.
o Oprawy muszą zapewniać natężenie oświetlenia oraz jego równomierność nie gorszą niż zostało wykazane w projekcie.
o Współczynnik oddawania barw nie mniejszy niż CRI 70.
o Utrzymanie strumienia świetlnego w czasie 100 000 godzin na poziomie L90B10.
o Wymaga się parametrów oprawy zgodnych z wymogami bezpieczeństwa fotobiologicznego oraz deklarację zgodności CE producenta oraz Enec/ Enec +.
o Wartość wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) zgodnie z rozporządzeniem WE nr 245/2009.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 100210,4 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 - Rozbudowa oświetlenia ul. Ogrodowa w Zbrosławicach.Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia na końcowym fragmencie ul. Ogrodowej w Zbrosławicach do wysokości istniejącej zabudowy. Nowo budowany odcinek podłączyć zgodnie z warunkami na ostatnim słupie istniejącej sieci rozdzielczo-oświetleniowej biegnącej wzdłuż ulicy Ogrodowej poprzez rozłącznik bezpiecznikowy zabudowany w wolno stojącej skrzynce. Budowany odcinek linii oświetleniowej składa się z dwóch przęseł, przy czym pierwszy jest w formie napowietrznej linii kablowej, a drugi w formie ziemnej linii kablowej. Do oświetlenia zastosować oprawy uliczne LED 38-44 W o barwie 3000-4000K i strumieniu świetlnym 4500 – 5500 lm. Pierwszą oprawę należy zamontować na słupie wirobetonowym, a druga na słupie stalowym, ocynkowanym, o wysokości 8 m.. Słup stalowy montować na prefabrykowanym fundamencie.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
a) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 1 szt.
b) Montaż słupa oświetleniowych wirobetonowego, o wysokości 8 m wskazanego w dokumentacji projektowej – ilość 1 szt.
c) Montaż słupa oświetleniowych stalowego, ocynkowanego, o wysokości 8 m wskazanego w dokumentacji projektowej – ilość 1 szt.
d) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 2 szt.
d) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 60 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 43066,68 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia boiska przy szkole w Przezchlebiu. Nowo budowane oświetlenie składać się będzie z 4 słupów aluminiowych anodowanych koloru czarnego, posadowionych na fundamentach prefabrykowanych. Na wysięgnikach należy zamontować po 2 reflektory LED oświetlające powierzchnie boiska. Całość sieci oświetleniowej zostanie zasilona z rozdzielaczy oświetleniowej RO zlokalizowanej na zewnątrz, przy wejściu do budynku. Z kolei rozdzielnica RO zostanie zasilona z rozdzielnicy głównej budynku szkoły. Dodatkowo należy zabudować dwa naświetlacze na elewacji budynku. Do oświetlenia zastosować reflektory LED 139-170 W o barwie 4000 K i strumieniu świetlnym 17666-19526 lm. Oprawy zabudować na słupach aluminiowych, anodowanych, okrągłych o wysokości 7 m. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
a) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 4 szt.
b) Montaż słupów oświetleniowych aluminiowy, anodowany, okrągłych wysokości 7 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 4 szt.
c) Montaż reflektorów LED wskazanych w dokumentacji projektowej – 8 szt.
d) Ułożenie kabla energetycznego 4X16 mm ² o długości ok. 100 m
Zamawiający wymaga by:
• Efektywność świetlna oprawy powinna wynosić nie mniej niż 134 lm/W.
• Oprawy muszą zapewniać natężenie oświetlenia oraz jego równomierność nie gorszą niż zostało wykazane w projekcie.
• Oprawa wyposażona w programowalny zasilacz umożliwiający zaprogramowanie na etapie produkcji stosowanych profili czasowych oraz zmianę mocy oprawy.
• Wymaga się zabezpieczenia pozaprzepięciowego poza zasilaczem min. 10kV.
• IP66 modułu optycznego i zasilacza.
• Moduł LED wyposażony w czujnik termiczny zabezpieczający diody przed przegrzaniem.
• Zasilacz wyposażony w zabezpieczenia: zwarciowe, rozwarciowe, temperaturowe.
• Oprawa przystosowana do pracy w temperaturach od -40°C do +40°C.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 79832,47 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 - Budowa oświetlenia parku oraz bieżni w Czekanowie.Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia na wzdłuż utwardzonych ścieżek w parku oraz wokół bieżni boiska sportowego przy ul. Szkolnej w Czekanowie. Należy wybudować 8 szt. latarni na terenie parku oraz 9 szt. latarni wokół bieżni. Nowo budowany odcinek należy zasilić ziemną linia kablową 4x35 z żyłami aluminiowymi zgodnie ze schematem projektu. Do oświetlenia zastosować oprawy LED 30-33 W o barwie 3500K i strumieniu świetlnym 3600-4000 lm. Oprawy zabudować na słupach stalowych, ocynkowanych, koloru czarnego, okrągłych o wysokości 5 m. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
a) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 17 szt.
b) Montaż słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, koloru czarnego, okrągłych o wysokości 5 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 17 szt.
c) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 17 szt.
d) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 440 m
Zamawiający wymaga by:
• Efektywność świetlna opraw powinna wynosić nie mniej niż 135 lm/W.
• Oprawy muszą zapewniać natężenie oświetlenia oraz jego równomierność nie gorszą niż zostało wykazane w projekcie.
• Współczynnik oddawania barw nie mniejszy niż CRI 70.
• Utrzymanie strumienia świetlnego w czasie 100 000 godzin na poziomie L90B10.
• Wymaga się parametrów oprawy zgodnych z wymogami bezpieczeństwa fotobiologicznego oraz deklarację zgodności CE producenta oraz Enec/ Enec +.
• Wartość wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) zgodnie z rozporządzeniem WE nr 245/2009.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 217251,68 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 12 - Budowa oświetlenia terenu rekreacyjnego w Wieszowie przy ul. Powstańców.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich zgód, decyzji, pozwoleń i uzgodnień niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych będących przedmiotem projektowania, w tym ostatecznej i prawomocnej decyzji pozwolenie na budowę i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych – formuła zaprojektuj i wybuduj na podstawie programu funkcjonalno– użytkowego.
Poprzez teren rekreacyjny przy ul. Powstańców w Wieszowie rozumie się teren placu zabaw wraz z terenem boiska.
Planuje się oświetlenie placu zabaw za pomocą 6 latarni oświetleniowych (na jednym słupie wskazanym przewiduje się dwie oprawy). Wymagane oświetlenie natężenie oświetlenia na poziomie min. 7,5 lx. Latarnie należy zasilić kablem ziemnym NA2XY-J 4X35 z projektowanej dwuobwodowej szafki oświetlenia ulicznego zasilonej ze złącza pomiarowego. Szafkę wyposażyć w astronomiczny dwukanałowy zegar sterujący.
Wykonanie oświetlenia boiska sportowego przewiduje się poprzez ustawienie 6 masztów z zamontowanymi na nich oprawami-naświetlaczami. Moc i ilość oświetlaczy winna zapewnić wymagane średnie natężenie oświetlenia na poziomie 7,5 lx. Sposób zasilania dobrać w zależności od rodzaju zaprojektowanych opraw oświetleniowych (kompleksowo kablem ziemnym NA2XJ 4X35 lub kablami YKSY 8X2,5). Sterowanie oświetleniem zaprojektować jako świecące tylko po ręcznym załączeniu z ograniczonym czasem świecenia np. nie dłużej niż 4-5 godzi. Należy również przewidzieć możliwość uruchomienia częściowego oświetlenia boiska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 482160 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33324,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55469,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33324,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektro – Instalacyjny Marcin Wawełczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 645-23-53-527
7.3.3) Ulica: ul. Boya Żeleńskiego 12a
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-936
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ELEKTRO-INSTALACYJNY MARCIN WAWEŁCZYK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ELEKTRO-INSTALACYJNY MARCIN WAWEŁCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33324,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30096,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91713,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30096,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Krzysztof Dyla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751836090
7.3.3) Ulica: ul. Kochcicka 25
7.3.4) Miejscowość: Kochanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-713
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Krzysztof Dyla
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Krzysztof Dyla
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30096,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31833,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106831,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31833,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Krzysztof Dyla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751836090
7.3.3) Ulica: ul. Kochcicka 25
7.3.4) Miejscowość: Kochanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-713
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Krzysztof Dyla
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Krzysztof Dyla
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31833,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163277,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257104,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163277,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETEC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 637 202 86 76
7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 20 D
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163277,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57624,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149751,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57624,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Krzysztof Dyla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 575 183 60 90
7.3.3) Ulica: ul. Kochcicka 25
7.3.4) Miejscowość: Kochanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-713
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Krzysztof Dyla
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Krzysztof Dyla
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57624,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38581,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62893,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38581,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektro – Instalacyjny Marcin Wawełczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 645-23-53-527
7.3.3) Ulica: ul. Boya Żeleńskiego 12a
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-936
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ELEKTRO-INSTALACYJNY MARCIN WAWEŁCZYK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ELEKTRO-INSTALACYJNY MARCIN WAWEŁCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38581,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40744,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67106,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40744,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektro – Instalacyjny Marcin Wawełczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 645-23-53-527
7.3.3) Ulica: ul. Boya Żeleńskiego 12a
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-936
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ELEKTRO-INSTALACYJNY MARCIN WAWEŁCZYK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ELEKTRO-INSTALACYJNY MARCIN WAWEŁCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40744,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78531,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121480,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78531,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektro – Instalacyjny Marcin Wawełczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 645-23-53-527
7.3.3) Ulica: ul. Boya Żeleńskiego 12a
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-936
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ELEKTRO-INSTALACYJNY MARCIN WAWEŁCZYK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ELEKTRO-INSTALACYJNY MARCIN WAWEŁCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78531,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29094,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47503,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29094,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektro – Instalacyjny Marcin Wawełczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 645-23-53-527
7.3.3) Ulica: ul. Boya Żeleńskiego 12a
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-936
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ELEKTRO-INSTALACYJNY MARCIN WAWEŁCZYK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ELEKTRO-INSTALACYJNY MARCIN WAWEŁCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29094,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47410,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98966,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47410,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektro – Instalacyjny Marcin Wawełczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 645-23-53-527
7.3.3) Ulica: ul. Boya Żeleńskiego 12a
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-936
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ELEKTRO-INSTALACYJNY MARCIN WAWEŁCZYK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ELEKTRO-INSTALACYJNY MARCIN WAWEŁCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47410,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89789,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247797,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89789,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Krzysztof Dyla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751836090
7.3.3) Ulica: ul. Kochcicka 25
7.3.4) Miejscowość: Kochanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-713
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Krzysztof Dyla
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Krzysztof Dyla
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89789,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 2 ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie składania ofert dla części nr 12 wpłynęły dwie oferty, które zostały odrzucone na mocy art. 226 ust. 1 pkt. 8 w związku z art. 224 ust. 6 oraz w konsekwencji unieważniono przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rębków
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- "Budowa Komendy Powiatowej PSP z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą w Kłodzku" ETAP III
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa z rozbudową istniejącej hali magazynowej warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach.
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.