eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZbrosławiceRozbudowa sieci energooszczędnego oświetlenia na terenie Gminy Zbrosławice



Ogłoszenie z dnia 2024-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci energooszczędnego oświetlenia na terenie Gminy Zbrosławice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbrosławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oświęcimska 2

1.5.2.) Miejscowość: Zbrosławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 666 44 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbroslawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zbroslawice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci energooszczędnego oświetlenia na terenie Gminy Zbrosławice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d1071f0-e83d-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071872/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Zbrosławice w sołectwach: Zbrosławice, Kamieniec, Szałsza, Ziemięcice, Łubie, Czekanów, Wieszowa, Księzy Las, Miedary, Ptakowice..

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257359

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Rozbudowa oświetlenia fragmentu ul. Spokojnej w Zbrosławicach.
Nowo budowany odcinek oświetlenia podłączyć zgodnie z warunkami przyłączenia
z istniejącym obwodem oświetleniowym. Zasilanie należy wykonać ziemną linią kablową NA2XY-J4X35. Do oświetlenia zastosować oprawy uliczne LED 38 – 45 W o barwie 3500-4000K i strumieniu świetlnym 4500-5200 lm w II klasie ochrony przeciwporażeniowej oraz IP>65. Oprawy zabudować na słupach stalowych, ocynkowanych, okrągłych o wysokości 7 m. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.

W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
1) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
2) Montaż słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, okrągłych wysokości 7 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
3) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
4) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 100 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 50417,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Rozbudowa oświetlenia fragmentu ul. Kościuszki w Zbrosławicach.
Nowo budowany odcinek oświetlenia na bocznej odnodze ulicy podłączyć zgodnie z warunkami przyłączenia z istniejącym obwodem oświetleniowym w ciągu ul. Kościuszki w Zbrosławicach. Zasilanie należy wykonać ziemną linią kablową NA2XY-J 4X35. Do oświetlenia zastosować oprawy uliczne LED 35 – 40 W o barwie 3500-4000K i strumieniu świetlnym 4300-4800 lm w II klasie ochrony przeciwporażeniowej oraz IP>65. Oprawy zabudować na słupach stalowych, anodowanych, okrągłych o wysokości 6 m. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.

W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
d) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 5 szt.
e) Montaż słupów oświetleniowych aluminiowych, anodowanych, okrągłych wysokości 6 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 5 szt.
f) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 5 szt.
d) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 150 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 77356,91 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Rozbudowa oświetlenia fragmentu ul. Porannej w Zbrosławicach.
Nowo budowany odcinek oświetlenia ul. Porannej podłączyć zgodnie z warunkami przyłączenia z istniejącym obwodem oświetleniowym w ciągu ul. Powstańców w Zbrosławicach. Zasilanie należy wykonać ziemną linią kablową NA2XY-J 4X35. Do oświetlenia zastosować oprawy uliczne LED 35 – 40 W o barwie 3500-4000K i strumieniu świetlnym 4300-4800 lm w II klasie ochrony przeciwporażeniowej oraz IP>65. Oprawy zabudować na słupach stalowych, anodowanych, okrągłych o wysokości 6 m. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
d) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 5 szt.
e) Montaż słupów oświetleniowych aluminiowych, anodowanych, przegubowych, okrągłych wysokości 6 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 5 szt.
f) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 5 szt.
d) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 200 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 89168,36 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Budowa oświetlenia ul. Świerkowej w Szałszy.
Nowo budowane oświetlenie ul. Świerkowej będzie zasilana z istniejącej sieci oświetlenia ulicznego na ul. Ptasiej stanowiącej własność Inwestora. Zasilanie należy wykonać ziemną linią kablową NA2XY-J 4X35. Do oświetlenia zastosować oprawy uliczne LED 41 – 49 W, o barwie 3800-4200K i strumieniu świetlnym 5035-5565 lm w II klasie ochrony przeciwporażeniowej oraz IP>65. Oprawy zabudować na słupach aluminiowych, anodowanych, okrągłych o wysokości 8 m w kolorze C-45 (INOX). Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.

W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
a) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 20 szt.
b) Montaż słupów oświetleniowych aluminiowych, anodowanych, okrągłych wysokości 8 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 20 szt.
c) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 20 szt.
d) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 900 m

Zamawiający wymaga by:
• Efektywność świetlna opraw powinna wynosić nie mniej niż 135 lm/W.
• Oprawy muszą zapewniać natężenie oświetlenia oraz jego równomierność nie gorszą niż zostało wykazane w projekcie.
• Współczynnik oddawania barw nie mniejszy niż CRI 70.
• Utrzymanie strumienia świetlnego w czasie 100 000 godzin na poziomie L90B10.
• Wymaga się parametrów oprawy zgodnych z wymogami bezpieczeństwa fotobiologicznego oraz deklarację zgodności CE producenta oraz Enec/ Enec +.
• Wartość wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) zgodnie z rozporządzeniem WE nr 245/2009.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 299971,28 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Budowa oświetlenia ul. Lawendowa w Zbrosławicach.
Nowo budowane oświetlenie całej ul. Lawendowej należy podłączyć z zestawu złączowo pomiarowego poprzez istniejącą szafę sterowniczą oświetlenia SO wykonaną w formie skrzynki z tworzywa termoutwardzalnego, ustawioną obok zestawu złączowo-pomiarowego Tauron na ul. Wrzosowej w Zbrosławicach. Zasilanie należy wykonać ziemną linią kablową NA2XY-J 4X35. Do oświetlenia zastosować oprawy uliczne LED 38 – 44 W o barwie 3000-4000K i strumieniu świetlnym 4700-5500 lm w II klasie ochrony przeciwporażeniowej oraz IP>65. Oprawy zabudować na słupach stalowych, ocynkowanych okrągłych o wysokości 8 m. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.

W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
a) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 9 szt.
b) Montaż słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, okrągłych wysokości 8 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 9 szt.
c) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 9 szt.
d) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 350 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 144791,28 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - Budowa oświetlenia ul. Ligonia w Zbrosławicach.
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na fragmencie ul. Ligonia w Zbrosławicach. Część ulicy od strony ul. Traugutta posiada oświetlenie na słupach istniejącej napowietrznej elektro-energetycznej sieci rozdzielczej niskiego napięcia. Od strony ul. ul. Korfantego znajduje się jedna latarnia oświetleniowa, zasilana ziemną linią kablową z istniejącego oświetlenia ulicy. Pomiędzy tymi fragmentami jest nieoświetlony odcinek ulicy, który należy zasilić linia kablową z istniejącej latarni od strony ul. Korfantego jako przedłużenie istniejącego oświetlenia będącego własnością Gminy Zbrosławice.
Zasilanie należy wykonać ziemną linią kablową YAKXS 4X35. Do oświetlenia zastosować oprawy uliczne LED 36 – 40 W o barwie 3500-4000K i strumieniu świetlnym 4300-4800 lm w II klasie ochrony przeciwporażeniowej oraz IP>65. Oprawy zabudować na słupach aluminiowych, anodowanych, okrągłych o wysokości 6 m. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.

W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
a) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
b) Montaż słupów oświetleniowych aluminiowych, anodowanych, okrągłych wysokości 6 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
c) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
d) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 130 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 55934,26 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 - Budowa oświetlenia ul. Szkolna, Ziemięcice.
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia na fragmencie ul. Szkolnej w Ziemięcicach od skrzyżowania z ul. Kościelną do kolejnego skrzyżowania. Nowo budowany odcinek podłączyć zgodnie z warunkami na ostatnim słupie istniejącej sieci rozdzielczo-oświetleniowej biegnącej wzdłuż ulicy poprzez rozłącznik bezpiecznikowy zabudowany w wolno stojącej skrzynce. Zasilanie należy wykonać ziemną linią kablową YAKXS 4X35. Do oświetlenia zastosować oprawy uliczne LED 38 – 42 W o barwie 3000-4000K i strumieniu świetlnym 4700-5500 lm w II klasie ochrony przeciwporażeniowej oraz IP>65. Oprawy zabudować na słupach stalowych, ocynkowanych, okrągłych o wysokości 7 m. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.

W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
a) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
b) Montaż słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, okrągłych wysokości 7 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
c) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
d) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 125 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 60121,19 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 - Budowa oświetlenia ul. Gliwicka w Kamieńcu.
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia na fragmencie ul. Gliwickiej w Kamieńcu. Nowo budowany odcinek podłączyć zgodnie z warunkami, obok istniejącego słupa oświetleniowego, z którego będzie zasilana budowana sieć należy wybudować szafkę selekcjonująco-podziałową wyposażoną w zabezpieczenie nadprądowe wzdłużne. Zasilanie należy wykonać ziemną linią kablową NA2XY-J 4X35. Do oświetlenia zastosować oprawy uliczne LED 60 – 74 W o barwie 3800-4200K i strumieniu świetlnym 8122 – 8977 lm. Oprawy zabudować na słupach aluminiowych, anodowanych, okrągłych o wysokości 7 m. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.

W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
a) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 6 szt.
b) Montaż słupów oświetleniowych aluminiowy, anodowany, okrągłych wysokości 7 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 6 szt.
c) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 6 szt.
d) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 230 m

Zamawiający wymaga by:
o Efektywność świetlna opraw powinna wynosić nie mniej niż 135 lm/W.
o Oprawy muszą zapewniać natężenie oświetlenia oraz jego równomierność nie gorszą niż zostało wykazane w projekcie.
o Współczynnik oddawania barw nie mniejszy niż CRI 70.
o Utrzymanie strumienia świetlnego w czasie 100 000 godzin na poziomie L90B10.
o Wymaga się parametrów oprawy zgodnych z wymogami bezpieczeństwa fotobiologicznego oraz deklarację zgodności CE producenta oraz Enec/ Enec +.
o Wartość wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) zgodnie z rozporządzeniem WE nr 245/2009.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 100210,4 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 - Rozbudowa oświetlenia ul. Ogrodowa w Zbrosławicach.
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia na końcowym fragmencie ul. Ogrodowej w Zbrosławicach do wysokości istniejącej zabudowy. Nowo budowany odcinek podłączyć zgodnie z warunkami na ostatnim słupie istniejącej sieci rozdzielczo-oświetleniowej biegnącej wzdłuż ulicy Ogrodowej poprzez rozłącznik bezpiecznikowy zabudowany w wolno stojącej skrzynce. Budowany odcinek linii oświetleniowej składa się z dwóch przęseł, przy czym pierwszy jest w formie napowietrznej linii kablowej, a drugi w formie ziemnej linii kablowej. Do oświetlenia zastosować oprawy uliczne LED 38-44 W o barwie 3000-4000K i strumieniu świetlnym 4500 – 5500 lm. Pierwszą oprawę należy zamontować na słupie wirobetonowym, a druga na słupie stalowym, ocynkowanym, o wysokości 8 m.. Słup stalowy montować na prefabrykowanym fundamencie.

W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
a) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 1 szt.
b) Montaż słupa oświetleniowych wirobetonowego, o wysokości 8 m wskazanego w dokumentacji projektowej – ilość 1 szt.
c) Montaż słupa oświetleniowych stalowego, ocynkowanego, o wysokości 8 m wskazanego w dokumentacji projektowej – ilość 1 szt.
d) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 2 szt.
d) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 60 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 43066,68 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia boiska przy szkole w Przezchlebiu. Nowo budowane oświetlenie składać się będzie z 4 słupów aluminiowych anodowanych koloru czarnego, posadowionych na fundamentach prefabrykowanych. Na wysięgnikach należy zamontować po 2 reflektory LED oświetlające powierzchnie boiska. Całość sieci oświetleniowej zostanie zasilona z rozdzielaczy oświetleniowej RO zlokalizowanej na zewnątrz, przy wejściu do budynku. Z kolei rozdzielnica RO zostanie zasilona z rozdzielnicy głównej budynku szkoły. Dodatkowo należy zabudować dwa naświetlacze na elewacji budynku. Do oświetlenia zastosować reflektory LED 139-170 W o barwie 4000 K i strumieniu świetlnym 17666-19526 lm. Oprawy zabudować na słupach aluminiowych, anodowanych, okrągłych o wysokości 7 m. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.

W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
a) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 4 szt.
b) Montaż słupów oświetleniowych aluminiowy, anodowany, okrągłych wysokości 7 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 4 szt.
c) Montaż reflektorów LED wskazanych w dokumentacji projektowej – 8 szt.
d) Ułożenie kabla energetycznego 4X16 mm ² o długości ok. 100 m

Zamawiający wymaga by:
• Efektywność świetlna oprawy powinna wynosić nie mniej niż 134 lm/W.
• Oprawy muszą zapewniać natężenie oświetlenia oraz jego równomierność nie gorszą niż zostało wykazane w projekcie.
• Oprawa wyposażona w programowalny zasilacz umożliwiający zaprogramowanie na etapie produkcji stosowanych profili czasowych oraz zmianę mocy oprawy.
• Wymaga się zabezpieczenia pozaprzepięciowego poza zasilaczem min. 10kV.
• IP66 modułu optycznego i zasilacza.
• Moduł LED wyposażony w czujnik termiczny zabezpieczający diody przed przegrzaniem.
• Zasilacz wyposażony w zabezpieczenia: zwarciowe, rozwarciowe, temperaturowe.
• Oprawa przystosowana do pracy w temperaturach od -40°C do +40°C.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 79832,47 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 - Budowa oświetlenia parku oraz bieżni w Czekanowie.
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia na wzdłuż utwardzonych ścieżek w parku oraz wokół bieżni boiska sportowego przy ul. Szkolnej w Czekanowie. Należy wybudować 8 szt. latarni na terenie parku oraz 9 szt. latarni wokół bieżni. Nowo budowany odcinek należy zasilić ziemną linia kablową 4x35 z żyłami aluminiowymi zgodnie ze schematem projektu. Do oświetlenia zastosować oprawy LED 30-33 W o barwie 3500K i strumieniu świetlnym 3600-4000 lm. Oprawy zabudować na słupach stalowych, ocynkowanych, koloru czarnego, okrągłych o wysokości 5 m. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.

W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
a) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 17 szt.
b) Montaż słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, koloru czarnego, okrągłych o wysokości 5 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 17 szt.
c) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 17 szt.
d) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 440 m

Zamawiający wymaga by:
• Efektywność świetlna opraw powinna wynosić nie mniej niż 135 lm/W.
• Oprawy muszą zapewniać natężenie oświetlenia oraz jego równomierność nie gorszą niż zostało wykazane w projekcie.
• Współczynnik oddawania barw nie mniejszy niż CRI 70.
• Utrzymanie strumienia świetlnego w czasie 100 000 godzin na poziomie L90B10.
• Wymaga się parametrów oprawy zgodnych z wymogami bezpieczeństwa fotobiologicznego oraz deklarację zgodności CE producenta oraz Enec/ Enec +.
• Wartość wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) zgodnie z rozporządzeniem WE nr 245/2009.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 217251,68 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 12 - Budowa oświetlenia terenu rekreacyjnego w Wieszowie przy ul. Powstańców.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich zgód, decyzji, pozwoleń i uzgodnień niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych będących przedmiotem projektowania, w tym ostatecznej i prawomocnej decyzji pozwolenie na budowę i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych – formuła zaprojektuj i wybuduj na podstawie programu funkcjonalno– użytkowego.
Poprzez teren rekreacyjny przy ul. Powstańców w Wieszowie rozumie się teren placu zabaw wraz z terenem boiska.
Planuje się oświetlenie placu zabaw za pomocą 6 latarni oświetleniowych (na jednym słupie wskazanym przewiduje się dwie oprawy). Wymagane oświetlenie natężenie oświetlenia na poziomie min. 7,5 lx. Latarnie należy zasilić kablem ziemnym NA2XY-J 4X35 z projektowanej dwuobwodowej szafki oświetlenia ulicznego zasilonej ze złącza pomiarowego. Szafkę wyposażyć w astronomiczny dwukanałowy zegar sterujący.
Wykonanie oświetlenia boiska sportowego przewiduje się poprzez ustawienie 6 masztów z zamontowanymi na nich oprawami-naświetlaczami. Moc i ilość oświetlaczy winna zapewnić wymagane średnie natężenie oświetlenia na poziomie 7,5 lx. Sposób zasilania dobrać w zależności od rodzaju zaprojektowanych opraw oświetleniowych (kompleksowo kablem ziemnym NA2XJ 4X35 lub kablami YKSY 8X2,5). Sterowanie oświetleniem zaprojektować jako świecące tylko po ręcznym załączeniu z ograniczonym czasem świecenia np. nie dłużej niż 4-5 godzi. Należy również przewidzieć możliwość uruchomienia częściowego oświetlenia boiska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 482160 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33324,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55469,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33324,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektro – Instalacyjny Marcin Wawełczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 645-23-53-527

7.3.3) Ulica: ul. Boya Żeleńskiego 12a

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-936

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33324,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30096,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91713,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30096,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Krzysztof Dyla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751836090

7.3.3) Ulica: ul. Kochcicka 25

7.3.4) Miejscowość: Kochanowice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-713

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30096,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31833,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106831,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31833,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Krzysztof Dyla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751836090

7.3.3) Ulica: ul. Kochcicka 25

7.3.4) Miejscowość: Kochanowice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-713

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31833,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163277,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257104,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163277,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETEC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 637 202 86 76

7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 20 D

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163277,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57624,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149751,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57624,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Krzysztof Dyla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 575 183 60 90

7.3.3) Ulica: ul. Kochcicka 25

7.3.4) Miejscowość: Kochanowice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-713

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57624,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38581,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62893,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38581,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektro – Instalacyjny Marcin Wawełczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 645-23-53-527

7.3.3) Ulica: ul. Boya Żeleńskiego 12a

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-936

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38581,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40744,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67106,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40744,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektro – Instalacyjny Marcin Wawełczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 645-23-53-527

7.3.3) Ulica: ul. Boya Żeleńskiego 12a

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-936

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40744,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78531,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121480,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78531,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektro – Instalacyjny Marcin Wawełczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 645-23-53-527

7.3.3) Ulica: ul. Boya Żeleńskiego 12a

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-936

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78531,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29094,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47503,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29094,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektro – Instalacyjny Marcin Wawełczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 645-23-53-527

7.3.3) Ulica: ul. Boya Żeleńskiego 12a

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-936

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29094,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47410,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98966,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47410,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektro – Instalacyjny Marcin Wawełczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 645-23-53-527

7.3.3) Ulica: ul. Boya Żeleńskiego 12a

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-936

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47410,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89789,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247797,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89789,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Krzysztof Dyla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751836090

7.3.3) Ulica: ul. Kochcicka 25

7.3.4) Miejscowość: Kochanowice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-713

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89789,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 2 ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Do Zamawiającego w wyznaczonym terminie składania ofert dla części nr 12 wpłynęły dwie oferty, które zostały odrzucone na mocy art. 226 ust. 1 pkt. 8 w związku z art. 224 ust. 6 oraz w konsekwencji unieważniono przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.