Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00380606/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kole
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311022972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Koło
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprkolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprkolo.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a40b04cd-3251-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie systemu pieczy zastępczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a40b04cd-3251-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435461
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053776/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług diagnostycznych i kompensujących dla dzieci w pieczy zastępczej oraz usług wspierających dla ich opiekunów oraz wychowanków pieczy zastępczej będących w procesie usamodzielnienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Europejskiego dla Wielkopolski na lata 2021- 2027, Priorytet VI , Działanie 06.15 – Wsparcie Rodziny i Systemu Pieczy Zastępczej, pn: „Deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej w podregionie konińskim”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380606
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.ZP.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zadania wykonawca będzie świadczył 40 godzin usługi polegającej na przeprowadzeniu kompleksowej diagnozy pogłębionej zgodnej ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy ogólnorozwojowej dla co najmniej 10 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej z powiatu kolskiego.2. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia diagnozy pogłębionej przez poniżej wymienionych specjalistów:
1) psycholog w wymiarze 12 godzin (4 h x 3 osoby) posiadający ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku psychologia lub inne kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą
2) neurologopeda w wymiarze 16 godzin (4 h x 4 osoby) posiadający ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego lub drugiego stopnia z zakresu logopedii albo studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku pedagogika/psychologia uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie logopedii/neurologopedii lub inne kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą
3) diagnosta integracji sensorycznej w wymiarze 12 godzin (4 h x 3 osoby) posiadający ukończone studia na kierunku fizjoterapia, psychologia lub pedagogika oraz ukończony co najmniej II stopień kursu integracji sensorycznej lub studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub inne kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.
3. Usługa wykonywana będzie na terenie powiatu kolskiego, w miejscu wskazanym przez wykonawcę.
4. Pozostałe zasady realizacji zadania zawiera Opis wspólny dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 7775,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zadania wykonawca będzie świadczył 136 godzin usługi wspierającej rozwój, kompensujące opóźnienia dla 12 dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej. Zamówienie obejmuje usługi specjalistów z zakresu prowadzenia konsultacji, terapii, wsparcia rozwoju.2. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia konsultacji, terapii i wsparcia rozwoju przez poniżej wymienionych specjalistów:
1) psycholog w wymiarze 44 godziny (11 h x 4 osób) posiadający ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku psychologia lub inne kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą
2) neurologopeda w wymiarze 44 godziny (11 h x 4 osób) posiadający ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego lub drugiego stopnia z zakresu logopedii albo studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku pedagogika/psychologia uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie logopedii/neurologopedii lub inne kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą
3) diagnosta integracji sensorycznej w wymiarze 48 godziny (12 h x 4 osób) posiadający ukończone studia na kierunku fizjoterapia, psychologia lub pedagogika oraz ukończony co najmniej II stopień kursu integracji sensorycznej lub studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub inne kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.
3. Usługa wykonywana będzie na terenie powiatu kolskiego, w miejscu wskazanym przez wykonawcę.
4. Pozostałe zasady realizacji zadania zawiera Opis wspólny dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 26847,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karolina Ugarenko-Żurawik Tęczowe Centrum Diagnozy i Terapii
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661751953
7.3.3) Ulica: ul. Nagórna 37
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karolina Ugarenko-Żurawik Tęczowe Centrum Diagnozy i Terapii
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661751953
7.3.3) Ulica: ul. Nagórna 37
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z KOŁA
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO (GRUPA E) DLA GMINY MIEJSKIEJ KOŁO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA OKRES OD 01.06.2025 R. DO 31.05.2026 R
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3403P Leśnica - Grzegorzew w zakresie budowy chodnika
- WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY KOŁO ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZĄT
- Dostęp do nowych wersji oraz świadczenie opieki serwisowej nad systemem HIS Eskulap
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa psychologicznego w Punkcie Konsultacyjno - Informacyjnym w Sycowie z podziałem na trzy zadania
- "Świadczenie usług poradnictwa psychologicznego celem przeprowadzenia indywidualnej diagnozy potrzeb w celu opracowania ścieżki reintegracji dla uczestników projektu pn. Każdy inny - wszyscy równi"
- Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego dla osób uzależnionych, ich rodzin oraz pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
- Diagnoza potrzeb oraz indywidualne poradnictwo psychologiczne dla uczestników projektu "Zaradność kluczem do sukcesu"
- Usługa 1-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego, rozmowy z uczestnikiem i wystawieniu opinii referencyjnej, tj. na rozpoczęcie udziału w projekcie "Lepszy start z OHP"
- Prowadzenie punktu interwencji kryzysowej na rzecz Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.