Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00322617/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-28
- 2022/BZP 00332874/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-05
- 2022/BZP 00342540/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-12
- 2023/BZP 00286692/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-03
- 2023/BZP 00297802/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Makowiska
i Surochowa w Gminie Jarosław”
dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jarosław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piekarska 5
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 624 86 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ug.jaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jaroslaw.samorzad.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Makowiskai Surochowa w Gminie Jarosław”
dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa45c255-26e8-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016995/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Makowiska i Surochowa w Gminie Jarosław” dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322617/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.271.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1319726,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:„Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Makowiska i Surochowa w Gminie Jarosław” dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
zadanie nr 1 pn. „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Makowisko
i Surochów”,
Przedmiot zamówienia dla części 1 pn. „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Makowisko i Surochów” obejmuje:
przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej (i przekazanie Zamawiającemu w ilości wskazanej w programie funkcjonalno - użytkowym) wraz z pozyskaniem zgód właściwego organu na wykonanie robót budowlanych oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii koniecznych do zrealizowania zadania inwestycyjnego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (jeśli to będzie niezbędne dla użytkowania),
przebudowę dróg,
budowa chodnika,
przebudowa/budowa kanalizacji deszczowej,
przebudowa/budowa oświetlenia ulicznego,
przebudowa i budowa infrastruktury technicznej, budowli i urządzeń budowlanych, ławek parkingowych,
wykonanie oznakowania poziomowego i pionowego,
inne prace o charakterze przygotowawczym, porządkującym i pomocniczym.
Zamawiający zastrzega, że wartość wynagrodzenia za dokumentację projektową
nie może przekroczyć 5 % wartości robót budowlanych.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8 (A dla zadania częściowego nr 1 i B dla zadania częściowego nr 2) do SWZ.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 (A dla zadania częściowego nr 1 i B dla zadania częściowego nr 2) do SWZ
12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 7 (A dla zadania częściowego nr 1 i B dla zadania częściowego nr 2) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45243510-0 - Budowa nasypów
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233140-2 - Roboty drogowe
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
79900000-3 - Różne usługi branżowe i podobne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
79990000-0 - Różne usługi dla przedsiębiorstw
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 975269,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:„Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Makowiska i Surochowa w Gminie Jarosław” dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiot zamówienia dla części 2 pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 111510 poprzez budowę chodnika na działce ewidencyjnej nr 879 w miejscowości Makowisko od km 0+009 do km 0+362 oraz remont dróg na działkach o nr ewidencyjnych nr 879 i 844/2 w miejscowości Makowisko” obejmuje:
budowę chodnika,
roboty drogowe.
12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8 (A dla zadania częściowego nr 1 i B dla zadania częściowego nr 2) do SWZ.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 (A dla zadania częściowego nr 1 i B dla zadania częściowego nr 2) do SWZ
Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 7 (A dla zadania częściowego nr 1 i B dla zadania częściowego nr 2) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 352456,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1835101,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5069584,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1835101,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010676681
7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Całość robót za wyjątkiem prac nawierzchniowych bitumicznych - TREŚĆ OFERTY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183510134 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 340 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 607591,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607591,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 607591,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATBUD Sikora Sylwia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180319319
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 40
7.3.4) Miejscowość: Boguchwała
7.3.5) Kod pocztowy: 36-040
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część projektowej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej - TREŚĆ OFERTY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60759177 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 340 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Zakup i dostawa dwóch SAMOCHODÓW OSOBOWYCH TYPU SUV dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jarosławiu
- Zakup, dostawa i montaż urządzeń klimatyzacji wraz z niezbędną instalacją w Budynku nr 8
- "Sporządzenie planu ogólnego Miasta Jarosławia".
- Przebudowa pomieszczeń COM w Jarosławiu z przeznaczeniem na pracownię TK i pracownię endoskopii pn Poprawa jakości usług med. COM w Jarosławiu... dotacja celowa nrDOI/FM/SMPL/10/MDSOR/2023/1002/318
- Wykonanie dostawa i montaż mebli, dostawa krzeseł, foteli, taboretów dla potrzeb wyposażenia laboratorium analitycznego - z podziałem na części
- Przeprowadzenie audytów zgodności serwisów internetowych Zamawiającego z przepisami ustawy z dnia 4 IV 2019 o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.